כותרות אחרונות
Search

הכירי את "טיארה" – המותג שמראה לכל העולם מי הבחורה הכי שווה בסביבה.

הכירי את "טיארה" – המותג שמראה לכל העולם מי הבחורה הכי שווה בסביבה.

"טיארה" = "כתר" ולכן אופנת "טיארה" מתאימה לכל אחת שמאמינה בעצמה ומרגישה כמו מלכה אמיתית.

המלכה של שנת 2019, היא זו שכולם מסתובבים סביבה, רוצים להראות כמוה ואפילו להיות כמוה….

 

מספרים שדברים טובים מגיעים בחבילות קטנות וזה בדיוק המוד של "טיארה" – אופנה מהממת לבנות שנראות טוב ומרגישות טוב, מפוקסות, זוהרות ועם גזרה נשית וחטובה. הבנות של "טיארה" יודעות בדיוק מה הן רוצות והן רוצות את זה כאן ועכשיו. כל הטרנדים הכי חמים נמצאים אצלן בארון והן מלאות בסטייל הורס ותעוזה שבאים לידי ביטוי גם בבגדים ובאקססורייז שלהן. כשהן לובשות "טיארה", כל תשומת הלב פונה אליהן ואל הטוטל לוק שלהן. כמה שיותר מחטב ומחמיא, ככה יותר טוב.

 

צילום: יח"צ

 

הקולקציה של "טיארה" מציעה מבחר שמלות לכל שעה ביום ולכל אירוע, במגוון אאוטפיטס ובסגנון אורבן – קז'ואל. כל הפריטים מעוצבים כך שיתאימו לך בול והם נמכרים במחיר משתלם.

 

צילום: יח"צ

 

את הקולקציה של "טיארה" מובילות "Tiara Gang", חבורת משפיעניות לוהטת באינסטגרם ובמדיות החברתיות השונות.  

 

צילום: יח"צ

 

הבנות של "טיארה" מתלבשות עם פריטי הלבוש היפים והאיכותיים מהקולקציה החדשה ומדגמנות את הלייף סטייל של בנות "טיארה" אמיתיות. בנות חכמות, עצמאיות, יצירתיות וטרנדיות שכולם רוצים להיות כמותן.

 

צילום: יח"צ

 

את הקולקציה של "טיארה" את יכולה להשיג אונליין, במידות מדויקות ונוחות שעוצבו תוך התאמה מלאה לקהל הפאשניסטות הישראליות. אם גם את רוצה אופנה איכותית אצלך בארון הבגדים, עם משלוח שמגיע עד הבית שלך  תוך שלושה ימים לכל היותר, זה הזמן להתחדש ב"טיארה" ולהפוך לאישה שלא מפסיקים לדבר עליה ועל מה שהיא לובשת.

 

חנות אתר החברה https://tiara.co.il/

פייסבוק – https://www.facebook.com/TiaraFashionStory

אינסטגרם – tiara_fashionstory

תל גיבורים 5 תל אביב || 03-6111157