כותרות אחרונות
Search

לופטהנזה משיקה מחדש את קו מינכן – דנוור (קולורדו)

לופטהנזה משיקה מחדש את קו מינכן-דנוור (קולורדו)   

  • מתל-אביב להרי הרוקי דרך מינכן

  • חמש טיסות שבועיות ממינכן, נמל הבית הדרומי של לופטהנזה

לופטהנזה מוסיפה לרשת הנתיבים שלה יעד חדש בארה"ב: החל מלוח הטיסות של קיץ 2016 תטוס לופטהנזה לדנוור קולורדו 5 פעמים בשבוע במטוס איירובס A330-300. הטיסות מדנוור ימריאו מדי יום בשעה 11:45 מטרמינל הלוויין החדש בשדה התעופה של מינכן. זוהי למעשה השקה מחדש של הקו אותו הפעילה לופטהנזה בפעם האחרונה בקיץ 2008. מטוס האיירבוס A330-300 מציע לנוסעים מבחר של ארבע מחלקות מעוצבות ומאובזרות בחידושים האחרונים, לרבות 21 מושבים במחלקת Premium Economy. בדנוור יוכלו נוסעי לופטהנזה לעלות על טיסת המשך ל-85 יעדים נוספים בצפון אמריקה באמצעות חברת התעופה יונייטד איירליינס, השותפה ללופטהנזה ב"Star Alliance". בין היעדים הפופולריים של טיסות ההמשך ניתן למצוא את פיניקס, לאס-וגאס וסיאטל. "אנו שמחים מאוד לחזור ולהציע ללקוחותינו יעד כה אטרקטיבי. הודות למיקומה בהרי הרוקי, דנוור היא מכרה זהב אמיתי לכל חובבי הספורט והטבע," אמר רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.

luftanza 1

דנוור, עיר עם אוכלוסייה של 2.5 מיליון תושבים, ממוקמת 1600 ק"מ מעל פני הים והינה אחד האזורים הפופולריים ביותר בארה"ב. דנוור משמשת גם כמקום מושבן של חברות כרייה רבות וחברות טלקומוניקציה גדולות.

דנוור ידועה גם בקרב הנופשים כשער המזרחי להרי הרוקי עם אתרי סקי פופולריים כגון ווייל, ברקנרידג' ואספן הממוקמים במרחק נסיעה קצר מהעיר. גם ארבעת הפארקים הלאומיים של קולורדו, בהם הפארק הלאומי מסה ורדה, אשר הוכרז על-ידי האו"ם כאתר מורשת עולמית, נמצאים במרחק נסיעה קצר מדנוור.