כותרות אחרונות
Search

הכי יפה לך טבעי ! "אלנסה" ביו – סטימולטור לייצור וחידוש הקולגן בעור הפנים.

הכי יפה לך טבעי !

 "אלנסה"  ביו – סטימולטור לייצור וחידוש הקולגן בעור הפנים.

 

העור שלנו מתבגר יחד אתנו הגוף מפסיק לייצר קולגן ואלסטין כבר בגיל 25 ואט אט אנחנו נפרדים ממראה העור החלק והיפה ומתחילים לשים לב לסימני התבגרות ראשונים שמופיעים בצורת קמטוטים סביב העיניים, קווים שקועים במעלה הלחיים ועוד….וזו רק ההתחלה. בהמשך יגיעו אובדן אלסטיות של העור, הופעת כתמים ואובדן הנפחים של הרקמה התת עורית. זה לא רק השנים, ישנם גם גורמים חיצוניים כמו השמש, העישון, הזיהום הסביבתי והרגלי תזונה לא נכונים שגם הם תורמים להתבלות של העור שלנו. עור עייף וברבות השנים גם מקומט, מזוהה כידוע עם זקנה.

 

 תעשיית הקוסמטיקה נמצאת במרדף בלתי פוסק לספק פתרונות הוליסטיים, אבל חשוב לדעת כי מוצר שמונח על העור, גם אם יחולל בו שינוי כלשהו, יישאר תמיד מוצר קוסמטי ולא ירשם כתרופה. לפיכך  לא קיים מוצר קוסמטי שביכולתו לחולל בעור שינוי מהותי. אז כדאי לזכור, קרמים ומסכות זה טוב לכמה שעות. אבל לא אלה יעלימו לנו את הקמטים ופגעי הטבע, וודאי שלא יחזירו לנו את העור החלק והגמיש.  

 

צילום: יח"צ

 

נפרדים מהמראה המוזרק.

זה הזמן להתקדם ולנקוט אמצעים רציניים וחדשניים. ולא, לא מדובר בניתוח למתיחת פנים וגם לא בהתערבות אגרסיבית קיצונית אחרת. מדובר בפלאי המדע והטכנולוגיה שמביאים לנו חידושים ותוצאות מקסימליות ומפתיעות.

 

ד"ר מרינה לנדאו מבכירות הדרמטולוגיות בארץ ובעולם :  "בתהליך ההזדקנות חלים בעור שינויים רבים ושונים: אובדן אלסטיות של העור , הופעת קמטים וכתמים ואובדן הנפחים של הרקמה התת עורית. למרות שתעשיית הקוסמטיקה מנסה לספק פתרונות הוליסטיים, צריך לזכור כי כל מוצר המושם על העור ומחולל בו שינוי מהותי, לעולם לא ירשם כמוצר קוסמטי אלא כתרופה. ולכן לא קיים מוצר קוסמטי שמסוגל לחולל בעור שינוי מהותי שנראה לעין לתקופה של יותר ממספר שעות עד ימים בודדים."

 

לדבריה: חומצה הילרואנית שנמרחת על העור , יכולה ללחח אותו, אך לעולם לא תמלא קמטים. לעומת זאת טיפולים רפואיים יכולים למנוע, לעכב ולטפל בהזדקנות העור. גם ברפואה , אין חומר אחד או טיפול אחד, שיכולים לטפל בכל ביטויי ההזדקנות. ולכן גישה הוליסטית  תמיד כוללת תפריט של טיפולים שונים, למשל בוטוקוס וחומר מילוי, חומר מילוי ופילנג וכו'. כשמדובר בחומרי מילוי ניתן לשפר באמצעותם את איכות העור , לתקן קמטים ואובדן נפחים . לרוב יש צורך בחומרים בעלי תכונות שונות על מנת למלא את כל המשימות. קיימים חומרי מילוי שעשויים לתת מענה ALL IN ONE אחד מהם הוא האלנסה , חומר על בסיס פוליקפרון, לחומר זה יש יכולת מילוי קמטים ונפחים אך גם סטימולציה של העור לייצר ולחדש סיבי קולגן. למרות שמדובר בחומר זמני , הוא מגיע "בגרסאות" של משך השפעה על מכלול עור הפנים משנה ועד 4 שנים.

 

צילום: יח"צ

 

האלנסה מהו?

ה"אלנסה", הוא ג'ל פעיל. חומר אורגני לחלוטין שמכיל בתוכו 30% פוליקפרון – אותם חלקיקים בעור שמעודדים את זרימת הדם לייצור וחידוש רקמות העור והאלסטין שבו.

 

חברת "סלע מדיקל"   אחראית על הפצה בלעדית של הפלא   "ELLANSE" בארץ.

 

אזורי הטיפול העיקריים הם באזור הרקות והגבות, עצמות הלחיים, קו הלסת, עיצוב האף הסנטר ועוד. משך הטיפול כ– 30 דקות, ואין צורך להסתגר לצורך החלמה. הטיפול  מאפשר לחזור באופן מידי לשגרה, התוצאות נראות מידית והן מחזיקות בין שנה ל- 4 שנים, תלוי בסוג זריקת האלנסה שהמליץ הרופא. תוצאה הסופית אפשר לראות כבר לאחר 3 חודשים. כל זאת הודות לתכונות הייחודיות של  "ELLANSE"  שייחודו בכך שהוא משפר את מראה הקמטים והקמטוטים ומעורר את יצירת הקולגן העצמית בעור הפנים. 

 

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות רבה בתחום טיפולי האסתטיקה, בעיקר בעור הפנים ואופן הטיפול בו. בניגוד לטיפולים שנעשו בעבר לדרמיס וייעודם היה טיפול נקודתי, מילוי קמט או הענקת נפח, הטכנולוגיה הייחודית והמרכיבים החדשניים מביאים אותנו ליהנות מטיפול שמביא לתוצאה מקיפה. לא עוד מילוי נקודתי של קמט מעכשיו יבואו עם הטיפול חידוש ויצור קולגן, מראה זוהר בהיקף של 360 מעלות.

 

זה הגילוי החדשני, ולנישה הזו נכנסה "ה"אלנסה"" – חומר מילוי בעל תוצאה מקיפה לעור הפנים. גם ממלא את הקמט, גם מעניק מראה טבעי וגם ובעיקר יגרה את עור הפנים לחדש את ייצור הקולגן הטבעי בשכבת השומן התת עורי והדרמיס – שהוא שכבת העור העמוקה ביותר. בכך מעניק רשת תמיכה לעור כדי להתמודד עם תהליך הנפילה.

 

קרן סלע, מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברת "סלע מדיקל", המייבאת מגוון מכשור בתחומי הרפואה והאסתטיקה הרפואית מציינת, שהחברה מיישרת קו עם הדרישה העולמית ומוצרי החברה עונים על הדרישה של שימוש בחומצות שמעניקות מראה טבעי ומבוססות על 100% חומצה הילרואנית טבעית וטהורה, ללא רכיבים מעולם החי ובעיקר כאלו המעודדות חידוש ייצור הקולגן והאלסטין  ואחד מהם הוא : "האלנסה"  המעניק תוצאה מתמשכת  יחד עם     תוצאה יפה  ובעיקר טבעית.

 

צילום: יח"צ

 

ה"אלנסה" מגיע ב- 4 גרסאות שונות. משך ההשפעה על עור הפנים משתנה לפי הגרסה. החל משנה אחת – ועד 4 שנים.

להלן 4 האפשרויות של מזרק  "ELLANSE"

 

S-  ELLANSE

ELLANSE- M

ELLANSE-  E

ELLANSE-  L

 

טווח מחיר – 3000- 4500 ₪ תלוי באופי המזרק שיבחר בייעוץ מול הרופא המטפל

 "ELLANSE"   מאושר ה CE   ומשרד הבריאות הישראלי.

הטיפול ב"אלנסה" מתבצע רק על ידי רופאים שעברו הסמכה לטיפול בו, ניתן להשיג בקליניקות  רופאים לכירורגיה פלסטית , מומחים לרפואת עור, קליניקות לאסתטיקה רפואית  ובמרפאות פרטיות.

 

 אתר הבית : www.selamedical.co.il

 פייסבוק : https://www.facebook.com/Selamedical