כותרות אחרונות
Search

הלורנס – מתחם האירועים המחודש בליבה של יפו העתיקה, מציע רומנטיקה לבנטינית

 

THE LAWRENCE

ברוכים הבאים ל"לורנס"

WELCOME TO THE LAWRENCE

أهلا بك إلى لورانس

ה"לורנס" – מתחם אירועים מחודש בליבה של יפו העתיקה  מציע רומנטיקה לבנטינית !
אין כמו יפו בלילות, אין כמו יפו בעולם, אין יפות ממנה ואנחנו נוסיף גם, שאין מיוחדות ממנה!

lorens 3

וכך, בין הים לשוק הפשפשים בתוך פנינה ארכיטקטונית יפהפייה, שוכן לו ה"לורנס" – מתחם אירועים מחודש ולבנטיני המעניק חוויה יפואית אותנטית באווירה נעימה וחמימה.

ה"לורנס", (גלריה לורנס לשעבר) ממוקם בסמטה ציורית, בין גלריות מובילות וחנויות עיצוב, בצמוד לשוק הפשפשים, שהפך בשנים האחרונות למוקד תיירות מהארץ ומהעולם. בסמוך לים ובמרחק קצר מהלוקיישן הכי רומנטי במזרח התיכון – גן הפסגה, משקיף על הים התיכון, על נמל יפו ועל קו החוף המפואר של תל-אביב.

ה"לורנס" המחודש מציע כל מה שהופך אירוע ביפו, לאירוע צבעוני, מלא שיק וייחודי: מבנה מהתקופה העותומאנית, יפהפה עם קשתות מעוטרות ותקרות גבוהות היוצרים תחושת אותנטיות,  נוף מנצח הנשקף מהגג לכל עבר  ומלא השראה, דקורציה ועיצוב אקלקטי של החללים וכמובן, בר עדכני לצד תפריט נפלא, איכותי וטעים שהופכים כל אירוע לחגיגה קולינרית גדולה לעיניים ולנשמה!

lorens 1

ב"לורנס" ניתן לערוך  אירוע פרטי, או אירוע עסקי, האורחים ייהנו מבר עדכני הממוקם מול קיר צמחייה רענן, בית קפה יפואי אסלי, פינות חמארה לישיבה נינוחה, רחבת ריקודים עם סאונד מטורף ועוד…. בקיצור, חגיגה יפואית אותנטית.  ה"לורנס" מתאים לכל אירוע החל מ – 100 אורחים ועד 400 אורחים (ישיבה) או 700 אורחים (קוקטייל).

בקומת הגג הנהדרת ניתן לערוך התכנסות, קבלת הפנים, או קוקטייל של האירוע,  בצל העץ עם נוף מרגש של גגות יפו העתיקה, כשמסורת ותרבות בת אלפי שנים מקיפה אתכם מכל עבר. את הרומנטיקה אין צורך לפרש, כמובן, רק נזכיר שבעיני רבים, יפו כבר אלפי שנים היא המקום הרומנטי ביותר בעולם כולו . יפו הינה מונח גאוגרפי ותרבותי המתייחס לחלקו המזרחי של אגן הים התיכון  LEVANT. רומנטיקה לבנטינית כבר אמרנו? ובפרט לחלק המערבי של אזור הסהר הפורה (סוריה, לבנון, ישראל, עבר הירדן וכן חלקים ממסופוטמיה)

lorens 4

ואילו שמו של ה"לורנס" – נקבע כהומאז' לתומאס אדוארד לורנס הידוע בכינויו לורנס איש ערב, אשר היה ידוע כהרפתקן סוער והמערבי הראשון שהתאהב בנפלאות המזרח ובין לבין מסעותיו הרבים במזרח התיכון כולל בישראל, נשבה בקסם התרבות הערבית, בשמחה הפשוטה, באצילות, בנועזות ובסיפורי הנפלאות.

להזמנת אירועים: 6837373 –03