כותרות אחרונות
Search

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה!

 

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה!

המשטרה חשפה בסוף השבוע מסיבה רועשת בבית מלון בת"א תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. השוטרים מצאו במקום חומר החשוד כסם מסוג קוקאין כאשר אחד הנוכחים במקום הטריד מינית את השוטרת ונעצר. השוטרים פיזרו את המסיבה וקנסו את המבלים.

 

המשטרה ערכה בסוף השבוע אכיפה בת"א למען שלום הציבור ובטחונו, במסגרתה השוטרים איתרו מסיבה רועשת בבית מלון ברח' הירקון בת"א. עם כניסתם של שוטרי תחנת לב ת"א לדירה, הם הבחינו במבלים רבים במקום כשהם ללא מסיכות ותוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. השוטרים הריחו ריח חזק של סמים ובחיפוש נמצא חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל של כ-17 גרם שנפל מכיס מכנסיו של אחד המבלים והשוטרים עצרו אותו. החשוד התנגד בכוח למעצרו ואף הטריד מינית את השוטרת באמירה בעלת אופי מיני בוטה.

 

שוטרי תחנת לב ת"א פיזרו את המסיבה, עצרו את החשוד, בשנות ה-20 לחייו מאור עקיבא וקנסו את המבלים במקום בגין הפרת הנחיות משרד הבריאות. החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א, אז הורה ביהמ"ש לשחררו בערבויות מגבילות ובהן מעצר בית למשך 5 ימים. המשטרה עררה על ההחלטה לבימ"ש המחוזי שהותיר את החלטת השחרור על כנה. בית המשפט נעתר לבקשת סניגורו של החשוד והורה על איסור פרסום פרטי החשוד.

ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, אולם כל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו.