כותרות אחרונות
Search

המאפרת והדוגמנית המובילה שלי גפני נבחרה למאפרת הראשית של סופר-פארם

רשת סופר- פארם הודיעה על שיתוף פעולה עם המאפרת והדוגמנית המובילה שלי גפני. במסגרת שת"פ זה, תשמש  שלי גפני כמאפרת הראשית של סופר-פארם. כחלק משיתוף הפעולה, תציג גפני מראות איפור חדשים, תלווה את אירועי הביוטי של הרשת לאורך השנה וכן תשמש כמומחית של סופר פארם בנושאי איפור וטיפוח שונים.

שלי גפני, נשואה ואם ל-3, בעלת למעלה מ-20 שנות ניסיון באיפור נשים, נחשבת לאחת המאפרות המובילות והמקצועיות בישראל. את רזי המקצוע למדה מטובי המאפרים מהעולם ועבודות האיפור שיצרה פורסמו במגזינים ובעיתונים רבים ברחבי העולם. בנוסף, שימשה גפני, כמאפרת הראשית של הפקות איפור בטלוויזיה ובעולם הקולנוע. בשנה החולפת יצרה גפני עבור סופר-פארם ואתר הנשים סלונה מספר מדריכי איפור מצולמים, וכעת השותפות מעמיקה וגפני תהפוך לפרזנטורית הבלעדית של הרשת.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן בסופר-פארם: "אנחנו משתפים פעולה עם שלי גפני בשנתיים האחרונות בצורה מוצלחת ביותר. היא כיכבה בסרטוני הדרכת איפור שהגיעו למאות אלפי צופים ברחבי הרשת, הובילה פעילות בביוטי סיטי והחלטנו כי הגיעה השעה למסד את הקשר. שלי גפני היא אישיות כובשת שנשים בכל הגילאים מתחברות אליה, מעין בלתי נדלה של ידע בכל הקשור באיפור וטיפוח והיא מאוד מתאימה למותג סופר-פארם. אנו משוכנעים כי נעניק ללקוחות סופר-פארם ערך מוסף רב בעקבות שיתף הפעולה".

galitg 1

שלי גפני: "אני שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם סופר-פארם. הרשת משמשת עבורי "בית" לכל מותגי האיפור המובילים ומהווה מקום מפגש למגוון לקוחות בטווח גילאים רחב. ללקוחות אלו ישנם צרכי איפור שונים ומגוונים ובאמצעות שיתוף פעולה זה יוכלו לקבל מענה מקיף לדרכים הנכונות להתאפר ולקבל דוגמאות למוצרים מתאימים".