כותרות אחרונות
Search

המגזין היוקרתי "Travel + Leisure", בחר במלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" כאחד מחמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023.

מלון "וולדרוף אסטוריה" צילום:  עמית גירון 

 

גאווה ישראלית.!

המגזין היוקרתי "Travel + Leisure", בחר במלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" כאחד מחמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023. 

"וולדורף אסטוריה ירושלים" הוא המלון הישראלי היחיד שזכה להיות ברשימה של  "Travel + Leisure" לשנת 2023.

 

מלון "וולדרוף אסטוריה" צילום: עמית גירון 

 

בכל שנה עורך מגזין התיירות היוקרתי "Travel + Leisure" תחרות לבחירת בתי המלון הטובים בעולם. המגזין מבקש מהקוראים להתייחס לחוויות נסיעות ברחבי העולם  כדי לחלוק את דעתם על המלונות המובילים, אתרי הנופש, הערים, האיים, ספינות השייט, אתרי הספא, חברות התעופה ועוד…

 

כ 165,000 קוראי Travel + Leisure השלימו את הסקר השנתי של 2023. יותר מ-685,000 הצבעות נרשמו ודירגו כ-8,500 נכסים ייחודיים (מלונות, ערים, חברות שייט וכו').

 

מלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" נבחר לאחד מתוך חמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה והמזרח התיכון לשנת 2023, המלון הישראלי היחיד ברשימה, יחד עם בורג' אל ערב בדובאי, לה ממוניה במרקש מרוקו, מלונות fourseasons במרוקו ובקהיר.

 

המדרגים העניקו למלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" את הציון 92.80 מתוך  100.

 

לובי מלון "וולדרוף אסטוריה" צילום: צילום – עמית גירון 

 

לאתר המגזין היוקרתי "Travel + Leisure" לחץ כאן

 

זוהי הזכייה הרביעית של מלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" במגזין היוקרתי Travel + Leisure כאחד המלונות הטובים בצפון אפריקה והמזרח התיכון, לאחר שזכה גם ב2018,2017 ו-2020.

 

מלון "וולדרוף אסטוריה" צילום: צילום – עמית גירון 

 

 

המגזין, שפועל משנת 1998 וחוגג השנה את שנתו ה- 25,  נחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחום התיירות העולמית ובארצות דוברות אנגלית בפרט. המגזין, שבסיסו בניו יורק, מפורסם פעם בחודש ומגיע לכ- 16 מיליון קוראים בחודש, הנחשבים לתיירים פעילים, המשתמשים במגזין לתכנון חופשות ונסיעות עסקים.

 

סוייטה במלון "וולדרוף אסטוריה" – צילום – עמית גירון

 

אבנר און, מנכ"ל "וולדורף אסטוריה ירושלים": " כבוד גדול למלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" ולעובדיו על הבחירה בו כאחד מחמשת המלונות הטובים באפריקה הצפונית והמזרח התיכון. מלון "וולדורף אסטוריה ירושלים" עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לספק את השירות והאיכות ברמה הגבוהה ביותר שיש גם בישראל. אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה, האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין גם את הקהל המקומי להגיע אלינו וליהנות מרמת האירוח, השירות, הספא והקולינריה שמעניק המלון גם למי שלא לן במלון” והוסיף "אני בטוח שהזכייה שלנו תמשיך לעשות הדים בעולם ותביא עוד תיירים לישראל שאוהבים להתארח ברשתות בינלאומיות ולקבל איכות ושרות מהמעולים הקיימים בעולם".

 

סויטה במלון "וולדורף אסטוריה" – צילום: עמית גירון

 

מלון "וולדורף אסטוריה" נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון "פאלאס" בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

 

לפרטים והזמנות: טלפון: 02-5423300   http://www.waldorfastoria.co.il/