כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "להפוך לסיפור הצלחה" בשיטת "ארכיטקטורת חיים" – מאת: אודליה אלכסנדרוביץ.

הסופרת והמאמנת אודליה אלכסנדרוביץ – צילום: מיקי פורת

 

חדש על מדף הספרים להפוך לסיפור הצלחה בשיטת "ארכיטקטורת חיים"  – מאת: אודליה אלכסנדרוביץ.

בתאריך 10.7.23 נערכה בהוד השרון מסיבת קוקטייל מפוארת בה הושק ספרה השלישי של אודליה אלכסנדרוביץ, "להפוך לסיפור הצלחה".

בין לקוחותיה בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, הייטק, פיקוד העורף ועוד…

 

אלכסנדרוביץ, יועצת ארגונית בכירה בהכשרתה, עוסקת בתחום האימון כבר מעל עשור. היא מרצה ומנחת סדנאות בארץ ובחו"ל. מאמנת אישית, עסקית, ומגשרת מוסמכת ומפתחת את שיטת "ארכיטקטורת חיים" המאמנת להצלחה.

 

 

ספרה השלישי של אודליה, "להפוך לסיפור הצלחה" הוא מדריך מעשי ואינטראקטיבי שיעזור לכם למצוא את הייעוד שלכם, לספר לכם במה אתם יכולים להצליח, להרוויח, ואיך תוכלו לעצב את סיפור ההצלחה האישי שלכם.

 

הסופרת והמאמנת אודליה אלכסנדרוביץ – צילום: מיקי פורת

 

ספר זה מצטרף לספריה הראשונים של אלכסנדרוביץ: אשריך וטוב לך – המדריך לאושר מאלף ועד ת ו-להיות אני במיטבי – המדריך למציאת הייעוד – שגם תורגם לאנגלית והפך לרב מכר באמזון "To be me at my best".

 

אודליה מאמנת בשיטה ייחודית שהיא פיתחה בשם "ארכיטקטורת חיים", שמזכירה במהותה תהליך של בנייה והתחדשות בכך שמתחשבת בתנאי שטח, אופי, ייעודו של מבנה, הצרכים של השוהים במבנה, הרצונות, החלומות, היא מעצבת מבנה מקורי העונה על התנאים הסביבתיים, על הצרכים האישיים, המגבלות, התקציב ועדיין מאפשרת לנו בית העונה על דרישותינו, מאפיין את אישיותנו, מאפשר לנו נוחות ובטחון ואף פרקטי עבורנו.

 

כלומר מדובר בשיטה שלאחר ניתוח אישיות וסגנון חיים – עוזרת לכל אדם להבין את הייעוד שלו ואת הדרך הנכונה להגיע אליו, לא משנה באיזה תחום מדובר, ולחיות את החיים הטובים ביותר שהוא יכול.

 

הסופרת והמאמנת אודליה אלכסנדרוביץ  יחד עם איש יחסי הציבור גולן נהרדעא  – צילום: מיקי פורת

 

במהלך האירוע, נערכה הרצאה של אלכסנדרוביץ שהציגה את עיקרי שיטת האימון ואף הזמינה את הקהל לקחת חלק פעיל ולמלא שאלון אינטראקטיבי בו כל אחד ואחת מהמשתתפים ענו על שאלות שעזרו להגדיר את ייעודו ולנסח את כללי ההצלחה שלו.

האורחים קיבלו מאודליה את הנוסחה הסודית של כל אדם להצלחה – מה שהעניק הצצה אל החיים שיכולים להיות לכל אחד מהם, אם רק יגדירו לעצמם יעדים נכונים לחיים.

 

* קישור לאתר הבית: https://lifearchitecture.co.il/

* פייסבוק: https://www.facebook.com/odeliaalexandrovitz

* את ספריה של אלכסנדרוביץ ניתן למצוא ב: http://campus.lifearchitecture.co.il/org

* להרשמה לסדנאות של אודליה ולאימונים אישיים יש לפנות ל: https://lifearchitecture.co.il/cours-masha/