כותרות אחרונות
Search

המוטו של מותג המשקפיים המוכר והאהוב KruezbergKinder – להיות חופשי זה לשבור את הכללים !

הילדים של קרויצברג יודעים בדיוק מה זה אומר להיות חופשי !

הם יודעים שלהיות חופשי זה לא חיי נוחות ויוקרה וכדי להיות חופשי אתה לא צריך לחיות חיי פאר על יאכטה יוקרתית. ממש לא.

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

להיות חופשי זה לשבור את הכללים. זה גרפיטי מגניב שיוצרים באמצע הלילה בקיר הכי מעניין בעיר.  זה לעשות סקוואטינג ולהיכנס לבניין נטוש. זה על נשיקה מרפרפת על השפתיים של זה שאתה כל כך אוהב,  ולמי בכלל אכפת מה המין שלכם. זה על אימוץ וקבלת כל הניגודים והתשוקות שלך, לא משנה מה מישהו אחר חושב.

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

הילדים האלה הם ההשראה של KruezbergKinder. הם מאמינים שחופש אמיתי מחייב שבירת חוקים וכי יצירתיות אמיתית פורחת, רק כאשר חוצים גבולות וגבולות. כך הגענו למשקפי שמש שוברי חוקים ופורצי גבולות.

 

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

לא עוד מעצבי אופנה מתנשאים שמעצבים משקפיים למגה עשירים בלבד. העיצובים היפים והמיוחדים שלהם מושפעים מאנשים אמיתיים שגרים באמת בשכונת "קרויצברג" בברלין. המשקפיים שלהם מיוצרים מאיכות החומרים הגבוהה ביותר, אך לא ישאירו אתכם עם חור בכיס או יגרמו לכם לבכות כשתראו את המחיר שלהם.

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

רעיונות וחלומות של אמנים, פעילים, בעלי חנויות, תקליטנים ואפילו בנקאים, בעצם, כל תושבי "קרויצברג" משתלבים בפשטות המתוחכמת של קולקציות המשקפיים שלהם. זוהי חגיגה של תרבויות שונות וסגנונות חיים שונים, ממש כמו העיר ברלין עצמה. והדבר הטוב ביותר בזה ? כולם מוזמנים להביע את מי שאתם או להפוך ולהיות מישהו אחר, לחצות את הגבולות, לפרוץ את השלשלאות ולשבור את החוקים.

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

Icon collection by KreuzbergKinder

 

 ב "KreuzbergKinder", מאמינים כי יצירתיות אמיתית פורחת, רק כאשר חוצים גבולות ולוקחים סיכונים.

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

שיתוף הפעולה האחרון שלהם עם המאייר המוכר פליקס שיינברגר ואומנים שנבחרו על ידו, הוא ניסוי ייחודי שנועד לטשטש את הקו העדין הנמתח בין אמנות לאופנה.

 

בהרפתקה יוצאת הדופן הם ביקשו מכל אחד מן האמנים, שנבחרו בקפידה על ידי פליקס, ללכוד באיור את הסיפורים הנסתרים המסתתרים מאחורי שנים עשר מסגרות באוסף האייקון הבלעדי שלהם.

 

kreuzberg kinder צילום: יח"צ חו"ל

 

המשקפיים שלהם עוצבו תוך מחשבה על האנשים החיים בשכונת "קרויצברג" בברלין. כל מסגרת עוצבה אז על ידי אחד האמנים כמסע מרתק אל מעבר החלומות הפרועים ביותר של האדם. התוצאות של הרפתקאות אלה הן יצירות אמנות קסומות שגורמות לכל מי שרואה אותן לעצור הכל ולהתבונן בהן   ביראת כבוד.

 

כל איור וכל יצירה כזו, שהיא "מחוץ לקופסא", יופיעו על קופסאת המסגרת שהוא מתמצת, וייצור דיאלוג מתמשך בין יצירת האמנות למוזה בעקבותיה נוצר.

 

KruezbergKinder צילום: יח"צ חו"ל

 

בחברה מצפים להעיף לכם את המחשבות למקומות מדהימים עם שיתוף הפעולה הייחודי שלהם עם המאייר פליקס שיינברגר. עם האפשרות להביע את מי שאתה או להפוך ולהיות מישהו אחר. לחצות את הגבולות ולפרוץ את השלשלאות. לשבור את החוקים. KruezbergKinder.