כותרות אחרונות
Search

המומחים של חברת G.A.M גלאור מסבירים איך מעלים סיווג קבלני.

צילום: Canva Pro

 

המומחים של חברת G.A.M גלאור מסבירים איך מעלים סיווג קבלני.

* אם אתם קבלנים אשר שואפים להגדיל את הרווחים, קחו בחשבון שאחת הדרכים היעילות ביותר למקסם את ההצלחה תהיה העלאת הסיווג הקבלני שלכם בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון.

* על ידי העלאת סיווג קבלני, תוכלו ליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות ולבצע פרויקטים משמעותיים הרבה יותר.

* כמובן, שאינכם צריכים לעשות זאת לבד, המומחים של חברת G.A.M גלאור עומדים לרשותכם, עם מעל 20 שנות ניסיון בסיוע לקבלנים רשומים להעלות את סיווגם במהירות וביעילות.

 

החשיבות של סיווג קבלני:

סיווג קבלני חיוני לכל חברה בענף הבנייה המבקשת לקחת על עצמה פרויקטים בעלי ערך ומורכבות גבוהה יותר. המשמעות של סיווג גבוה יותר היא שהקבלן יכול לבצע פרויקטים בהיקף גדול יותר מבחינה כלכלית, וכתוצאה מכך להתמודד על מכרזים נחשקים ויוקרתיים, כל שכן, לקחת על עצמו פרויקטים יותר מורכבים.

 

סיווג גבוה יותר גם תורם המון לאמינותו של הקבלן ולמוניטין שלו בענף ומציע עוד המון יתרונות נלווים. לכן זו אפשרות ששווה לשקול, וכאשר יש לצדכם מומחים בתחום, התהליך יהיה מהיר ופשוט.

 

כיצד מעלים את סיווג הקבלן?

כאן חברת G.A.M גלאור נכנסת לתמונה ומסייעת לקבלנים להעלות את הסיווג שהם רשומים בו בפנקס הקבלנים. החברה מציעה מעטפת שלמה של שירותים, החל בייעוץ טלפוני חינם בו תקבלו הסבר מקיף על התהליך, דרך סיוע וליווי לכל אורך הדרך ועד לקבלת הסיווג.

 

הייעוץ של מומחי החברה מבוסס על 20 שנות ניסיון, וכרוך בבדיקה ראשונית שאכן ניתן להעלות את הסיווג של הקבלן, אשר מתנהלת בשקיפות מרבית. במידה וכן ישנה היתכנות, ניתן להתחיל בתהליך אשר כולל פגישת ייעוץ, סיוע בגיוס עובדים בעלי כישורים והוצאת אישורים לפועלים.

 

צילום: Canva Pro

 

מהם תנאי הזכאות להעלאת סיווג קבלן?

תוכלו להעלות את הסיווג הקבלני שלכם בהינתן שני המצבים הבאים: הראשון הוא סיום עבודה בהיקף של לפחות 70% מהסף בסיווג הנוכחי. השני הוא השלמת שתי עבודות, בשני אתרים נפרדים אשר התמורה הכוללת שלהן עולה על 100% מהסף בסיווג הנוכחי. כל אחת מהעבודות חייבת להיות בהיקף של 40%, כאשר נדרשת גם חפיפה של 50% בזמני העבודות. ההיקף הכספי האמור תלוי בענף שבו הקבלן עובד.

 

מתי להגיש בקשה להעלאת סיווג קבלן?

תוכלו להגיש בקשה להעלאת סיווג קבלני רק לאחר 12 חודשים מהעלאת הסיווג האחרונה, או לאחר 12 חודשים מהיום בו נרשמתם כקבלנים. את הבקשה יש להגיש לרשם, ולצרף אליה את כל המסמכים הנדרשים בהתאם לתנאים המפורטים בסעיף תנאי הזכאות, לרבות חוזי עבודה, חשבון סופי אשר חתום על ידי מזמין העבודה, כתב כמויות ומסמכים נוספים ורלוונטיים.

 

לסיכום:

העלאת סיווג קבלני זו פעולה אשר יכולה לתרום רבות לכל קבלן או חברה בענף הבניה ובזכותה ניתן למצות את הפוטנציאל העסקי, ולהרחיב את הפעילות. ב- G.A.M גלאור מספקים לכם מגוון פתרונות שיאפשרו להשיג את המטרה בזמן הקצר ביותר. בקרו באתר החברה למידע נוסף: https://gam.org.il