כותרות אחרונות
Search

המותג "ג'ונסונס" מציג שגרה משפחתית עם "בייבי גולד" שמפו ללא מלחים.

 

זמן משפחתי…

המותג "ג'ונסונס" מציג שגרה משפחתית עם "בייבי גולד" שמפו ללא מלחים.

 

השגרה של היום יום והמערבולת של חיי המשפחה, היא משהו משותף לכולנו. במקרים רבים עלינו לתאם בין שעות העבודה, בתי הספר של הילדים, חוגים, ואפילו מעט זמן לעצמנו. לפעמים, כל אלו גורמים לנו להתגעגע לדברים הפשוטים של החיים כמו סתם לבלות בבית וליהנות מהפשטות של החיים.

 

משהו חיובי שיצא מהתקופה האחרונה הוא שמצאנו זמן לעצמנו, והיינו בבית זמן רב יותר עם הילדים, כשבידור ועיסוק יצירתי, היה צורך חיוני לשמירה על מצב הרוח. בזמן הזה הורים רבים הצליחו סוף סוף לנצח את הילדים במשחקי הווידאו, להאזין למוזיקה משותפת או ללמד את הקטנים שבישול אינו נחלתם של מבוגרים בלבד. האם השבועות האלו יעניקו השראה לשפים ומוזיקאים של המחר?

 

תקופת הקורונה לימדה אותנו שבבית אין דברים רק למבוגרים או לילדים בלבד. במקום זאת, מצאנו שאפשר להתאים את הפעילות כך שתחבר בין כל דיירי הבית. גילינו שבזמן הזה לילדים הייתה הזדמנות להתערבב במה שמכונה "עניינים של מבוגרים", ולהורים להיכנס לעולמם של הילדים ולראות מה הם אוהבים לעשות, אולי לפתח תחביבים חדשים או ליהנות מחדש מהסרטים המצוירים.

 

בנוסף למשחקים, מוסיקה, סרטים ובישול, גם הניקיון הפך עבור הורים רבים לבילוי חדש, הזדמנות פז להעביר לילדיהם את חשיבות ההיגיינה, הן בחייהם האישיים והן בסביבתם. מה שנראה כשגרה פשוטה, עשוי להפוך לרגעים מושלמים רבים שאנו יכולים לחלוק, אם נלמד כיצד ליהנות מהם. לדוגמה, האמבטיה של הערב יכולה להיות לסביבה נחמדה, בה כל בני המשפחה יכולים לחלוק רגעים, משחקים, למידה, ואפילו את אותם המוצרים מבלי שיהיה צורך להתאים אותם לכל אחד מבני המשפחה.

 

צילום: יח"צ "ג'ונסונס"

 

לכן, מוצרים כמו מגוון מוצרי השמפו של "ג'ונסונס בייבי®", שבנוסף ליתרונות שהם מעניקים  לכלל בני המשפחה, מצמצמים את כמות מוצרי האמבט בכל בית, והופך לאחד הדברים שאנחנו יכולים לחלוק במשפחה. מה אם פשוט נמלא את האמבט מלא בקצף, או נצבע אותו בכחול ונהפוך את חדר האמבטיה לים מאולתר? אתם רק צריכים את המוצר הנכון וקצת מקוריות כדי לשפר את זמן הבילוי עם ילדיכם, כי ליהנות עם המשפחה, הפך לקל מתמיד.

                                                              

שמפו לתינוקות של "JOHNSON®": כולנו יודעים כי שיערם של ילדים שונה למדי משיערם של מבוגרים והוא עשוי להזדקק למוצרי טיפוח מיוחדים. עם זאת, השמפו לתינוקות של "JOHNSON’S®" הופך לקלאסיקה לכל המשפחה, בזכות הנוסחה הרכה המנקה בעדינות ונשטפת בקלות, ומשאירה את השיער רך, מבריק, ונקי תוך שמירה על ריח רענן. בנוסף, הנוסחה של No More Tears® מאפשרת חוויה נטולת דמעות תוך כדי חוויית משחקים באמבטיה.

 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/johnsonsbabyil/

אתר: https://www.johnsonsbaby.co.il/

 

אודות JOHNSON’S®

במשך למעלה מ 125 שנים, המותג "ג'ונסונס" הינו מומחה מהימן בתחום טיפוח העור לתינוקות. כל מוצרי "ג'ונסונס" נקיים מפרבנים ופטלטים, נבדקים באופן דרמטולוגי ומיוצרים מפורמולות הממזערות את הסיכון לאלרגיות. מגוון מוצרי "ג'ונסונס" מכילים רכיבים קלים אך יעילים, אשר מיועדים במיוחד לטיפול בעור ושיער עדינים בתינוקות.