כותרות אחרונות
Search

המותג האיטלקי LAMINAM משטחי גרניט הפורצלן במגוון רחב של דוגמאות וגימורים.

הוא בכל מקום !

גם בפתחה של שנת 2019 אנו נחשפים למגוון רחב של מוצרים חדשים שמשנים את תפיסת תכנון החללים ומאפשרים ליצור עיצובים מרשימים במיוחד. מסתמן כי אחת המגמות הבולטות היא חיפוי כל החלל כך שפרט לריצפה, ולעיתים הקירות, נראה יותר ויותר חללים בהם גם התקרה, הרהיטים ואפילו שולחנות העבודה והאוכל מחופים במשטחים אלגנטיים בשלל גימורים ודוגמאות המעניקים מראה עשיר ויוקרתי. המותג האיטלקי LAMINAM עונה במדויק על מגמה זאת ומציע פתרון איכותי בדמותם של משטחי גרניט פורצלן במגוון רחב של דוגמאות וגימורים.  

 

חברת איילמינם, יבואנית משטחי למינם איטליה, צילום יח"צ חו"ל

 

משטחי גרניט הפורצלן ידועים כעמידים במיוחד. ניתן לנקותם ללא חשש, הם אינם נשרטים, אינם סופחים ועל כן הם  100% אנטיבקטריאליים. לא בכדי הם הפכו למצרך מבוקש בעיצוב חללים פרטיים וציבוריים. בזכות טכנולוגיות הדפסה מתקדמות ניתן לשוות לו טקסטורות ודוגמאות במראה מרען וטבעי. טכנולוגיות היצור של LAMINAM מאפשרות חיתוך לוחות ג'מבו במידות לא רגולריות עד ל3.2/1.6- מ' , בכך ניתן להתקינם במינימום חיבורים, לנראות אסתטית אחידה.

 

חברת איילמינם, יבואנית משטחי למינם איטליה, צילום יח"צ חו"ל

 

המותג מציע שלל דגמי משטחים הנושאים דוגמאות מרהיבות  שנראה כאילו נלקחו מהטבע כדוגמת אבן, עץ טבעי, מגוון מתכות ושיש בצבעוניות אותנטית המדמה במדויק את גידיו ונימיו של החומר הטבעי. המראה שמתקבל אלגנטי ומרשים במיוחד- בדיוק כשם שנרצה ליצור בחללי הבית.  זאת ועוד, את משטחי ה-LAMINAM ניתן- פרט על מעטפת המבנה- להתקין גם על פרטי ריהוט כדוגמת ארונות קיר ומטבח ובכך לבנות מארג מוקפד ומדויק בחלל, שמדבר באותה שפה.

 

חברת איילמינם, יבואנית משטחי למינם איטליה, צילום יח"צ חו"ל

 

חברת איילמינם, יבואנית LAMINAM

Facebook- למינם – Laminam אתר- www.laminam.co.il