כותרות אחרונות
Search

המותג הבינלאומי הכי אהוב על ילדות מגיע אליכם הקיץ בקולקציית איפור חדשה!

 

 

המותג הבינלאומי הכי אהוב על ילדות מגיע אליכם הקיץ בקולקציית איפור חדשה!

חברת פלפוט משיקה את קולקציית האיפור והטיפוח לילדות של "LOL" המותג האהוב על ילדות בכל העולם!!

 

צילום: סטודיו "פלפוט"

 

חברת פלפוט משיקה את קולקציית מוצרי הטיפוח של LOL"" המותג האהוב על ילדות בכל העולם!! אם אתם הורים לילדות בגילאי 4 ומעלה , אין סיכוי שלא נתקלתם במותג האהוב על הילדות שלכם!! המותג נולד דרך בובות LOL מתוקות עם עיניים גדולות, שהגיעו בתוך כדור-הפתעה! מאז הוא נבחר שנה אחר שנה למותג האהוב והמוביל של ילדות ברחבי העולם! ההצלחה הפנומנלית של המותג מגיעה בזכות שילוב של מוטיב "ההפתעה " יחד עם טאץ' אישי,  גליטרי וקסום. הדמויות של L0L מקדמות/מפיצות את ערכי : האינדבידואליות, ביטחון עצמי וביטוי עצמי.

 

צילום: סטודיו "פלפוט"

 

עכשיו חברת פלפוט משיקה את קולקציית מוצרי הטיפוח והאיפור של המותג הנחשק בקרב ילדות: בקולקציה החדשה של "LOL", תוכלו למצוא מגוון מוצרי טיפוח ואיפור שנוצרו עם המון כיף ונצנצים לצד סטייל, שיק ומראה אופנתי עדכני.

 

צילום: סטודיו "פלפוט"

 

הקולקציה כוללת: סט אביזרי הפתעה בו כל פתיחה של חלון תחשוף מתנה חדשה! מארז בסטייל ללוק מנצנץ הכולל מדבקות במראה עגילי לבבות, איפור לילדות, נצנצים לשיער, ג'ל נצנצים לשיער בקיט של שתי יחידות – יחידה אחת כמחזיק מפתחות, *גירים צבעוניים לצביעת שיער, זוג שפתוני ליפ גלוס BFF לך ולחברה הטובה שלך, פצצות אמבטיה עם דמויות LOL האהובות! סיכות ופפיונים לשיער ואלכוג'ל LOL הנתלה על תיק ועוד…

 

טווחי מחירים:

20-65  ₪

 

את מוצרי מותג LOL ניתן להשיג בחנויות והרשתות השונות בפריסה ארצית ובאתר חברת פלפוט

 

צילום: סטודיו "פלפוט"

 

*הגירים לצביעת השיער מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות

**כל מוצרי מותג LOL מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות

 

חברת פלפוט היא החברה המובילה בארץ בפיתוח, ייצור ושיווק מתנות, מזכרות, ומוצרי חזרה לבית הספר. המוצרים בעלי קווי עיצוב חדשניים ומקוריים בשילוב זכיינות למותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים. פלפוט הינה חברה משפחתית בבעלות פרטית שנוסדה ב-1934 על ידי טובה ויהודה דורפצאון וכיום, מובילים אותה בני הדור השלישי של המשפחה. החברה החלה את דרכה בצילום מקומות בארץ ישראל, בהפקת גלויות ובשיווקן ברחבי הארץ, וכיום עוסקת בפיתוח מוצרים החל משלב הרעיון ועד ייצור המוצר ושיווקו.  לפלפוט קו מוצרים רחב ומגוון בעיצובים מיוחדים, אשר פונים לקשת רחבה של צרכנים מילדים ועד בוגרים. 

 

צילום: סטודיו "פלפוט"

בין מוצריה: מוצרי חזרה לבית הספרתיקי גב וקלמרים, מגוון כרטיסי ברכהיומנים ולוחות שנה, מתנות ומוצרי פופ, תאורה לחדרי ילדים, מוצרים לתיירים המופצים למעל 2,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

פלפוט היא זכיינית של מותגים מוכרים ואהובים ביניהם מותגי דיסני – מיקי ומיני מאוס, ספיידרמן וכו, LOL מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, הלו קיטי, באטמן, סמיילי , קוקו מלון ומגוון קבוצות כדורגל. החברה מייצגת מגוון מעצבים ביניהם טורנובסקי ומפיצה את תיקי הגב של מותג הספורט Under Armour  ,Fila ,Puma Levis החברה בעלת מוניטין רב של שירות, יצירתיות וחדשנות לצד איכות ואמינות ומביאה ללקוחותיה את המוצרים הכי טרנדיים באיכות המרבית.