כותרות אחרונות
Search

המותג "הוסטס" מבית חברת "אינטרסן" מציג שקיות רב שימושיות להקפאה ולאחסון.

שקיות ריצ'רץ' – צילום: אפרת אשל

 

המותג "הוסטס" מבית חברת "אינטרסן" מציג שקיות רב שימושיות להקפאה ולאחסון.

המותג "הוסטס" מבית חברת "אינטרסן", מותג מוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציג מגוון שקיות ניילון המיועדות להקפאת מאכלים שונים בפריזר, המגיעות עם סוגרי ריצ'רץ' או זיפר לבחירה ובמגוון גדלים שימושיים!

 

תהליך ההקפאה מאט את התקלקלות המזון על ידי הפיכת לחות עודפת לקרח ובכך מעקב את צמיחתם של רוב זני החיידקים ועובשים, מה שהופך את המזון לטרי ואכיל גם לאחר חודשים רבים. בנוסף, במיוחד בקרב משפחות עסוקות, בהן להורים אין זמן לבשל כל יום בשל לו"ז עמוס וחוסר זמן, מדובר בדרך חסכונית ויעילה לבשל כמויות גדולות של מזון ולאכול אותו במהלך השבוע.

 

שקיות זיפר – צילום: אפרת אשל

 

שקיות ההקפאה מבית המותג הינן רב שימושיות. הן אטומות ושומרות על טריותו של המזון המוקפא, בין אם מדובר בבשרים, קציצות, דגים, ירקות, פירות ואף חבילות מזון לאחר שנפתחו ולא סוימו.

 

בשקיות ניתן להשתמש גם לאחסון כריכים, חטיפים ומאכלים שונים אותם לוקחים הילדים לגנים ולבתי הספר. כמו כן, יכולות לשמש לאחסון של משחקי ילדים, כגון לגו, פזלים ונוספים בעלי חלקים קטנים שנוטים ללכת להתפזר בבית וללכת לאיבוד.

 

שקיות ריצ'רץ' – צילום: אפרת אשל

 

השקיות זמינות עם שני סוגי סוגרים, זיפר או ריצ'רץ', וכן במגוון גדלים, החל מ- 19X18 ס"מ ועד 28X27 ס"מ. בחבילות 15 עד 40 שקיות, בהתאם לסוג. טווח מחירים: 9.90- 17.90 שקלים לחבילה.

 

את שקיות המותג "הוסטס" מבית חברת "אינטרסן" ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן.