כותרות אחרונות
Search

המותג המוכר והאהוב "F R E D D Y P R E S E N T" נחת בישראל….!

"F R E D D Y  P R E S E N T"

: Italian  shaping  effect  pants

"פרדי" המותג האיטלקי עם המכנסיים הייחודיים שהם גם מעצבי ישבן מעולים, הגיע לראשונה לישראל ומשיק קולקציה ייחודית  בקניון עזריאלי תל אביב.

 

freddy – צילום: אבי בר

 

המותג נחת לראשונה בישראל היישר ממילאנו איטליה והוא מציג קולקציה רחבה של מכנסיים מחטבי ישבן שכבר הפך לחביב ואהוב על מובילות דעה ברחבי העולם.

 

freddy – צילום: אבי בר

 

המכנסיים  עוצבו בטכנולוגיה ייחודית: WR.UP® Technology בהתאמה אישית, שמפסלת את קו המותניים באמצעות רצועות סיליקון ושילוב של בד איכותי המעצב בצורה מושלמת את הירכיים, הרגליים והישבן. הפריטים בקולקציה עשויים  מבד ה"ג'רזי" שהינו איכותי ואידיאלי לנוחות, בשילוב בדים עם דרגת צפיפות גבוהה, שיוצרת אפקט מתיחה מושלם לרגליים ולישבן. בנוסף המותג פיתח טכנולוגיה מיוחדת שנקראת D.I.W.O.® CURVE.

 

freddy – צילום: אבי בר

 

D.I.W.O.® Dry In Wet Out. הבד במכנסיים זה אטום ולא מאפשר חדירת קרניי השמש, טכנולוגיה זו חכמה ופותחה במיוחד עבור עור הגוף.

 

freddy – צילום: אבי בר

 

הקולקציה לעונה זו מגיעה במגוון גווני ג'ינס  מכהה ועד בהיר, במגוון שטיפות והדפסים. המכנסיים מגיעים בשלל גזרות בין הגזרות ניתן למצוא גזרת WR.UP HIGH RISE 7/8 גזרה גבוהה שבע שמיניות, WR.UP HIGH RISE FULL LENGTH  וגם גזרה גבוהה באורך מלא יותר,הגזרה הזו תדגיש את הטליה ואת פלג הגוף התחתון. קיימת גם גזרת אמצע (WR.UP MID RISE 7/8)  וגם גזרות נמוכות 7/8, וגזרה נמוכה באורך מלא (WR.UP LOW RISE WAIST) 7/8 בנוסף, המותג מציג קולקציית טייצים ספורטיביים המגיעים מעולם האימונים ועוצבו בסגנון טכנו שיק. הקיץ מכנסי הספורט ישלבו את הטרנדים החמים של העונה בניהם נגיעות ניאון בהשראת עולם הפופ ארט לצד השחור הקלאסי וגוונים כחולים ואפורים.

 

freddy – צילום: אבי בר

 

הקולקציה משדרת נוחות ואנרגיה עוצמתית !

 

freddy – צילום: אבי בר

 

אודות המותג: המותג האיטלקי הוקדם בשנת 1976 ע"י קרלו פרדי עם דגש חזק על בגדי ריקוד, פרדי מגיע מעולם הספורט ולכן עם הזמן המותג פיתח קולקציות של בגדי ספורט מיוחדת עם דגש גדול על איכות הבד שקיימת עד היום.
הפרויקט הזוכה האחרון שפותח על ידי פרדי הוא WR.UP®, מכנסי ג'ינס עם אפקט עיצובי חדשני שגם הם הגיעו ארצה, המותג נמכר במדינות כמו יוון, בריטניה, איטליה, ורנה, דרום אפריקה, בלגיה, ארצות הברית,  הולנד, רוסיה, דנמרק, בדאגו בדרום קוריאה, אוסטרליה, שוודיה, ועכשיו גם בישראל.

 

freddy – צילום: אבי בר

 

טווח מחירים : 250-750 ש"ח

ניתן להשיג :  קניון עזריאלי