כותרות אחרונות
Search

המותג הקולינארי "מאסטר שף" מתרחב ומשיק סדרה חדשה….

 הסדרה האסייתית של מאסטר שף

הסדרה האסייתית החדשה כוללת: רוטב סויה, טריאקי, צ'ילי מתוק, צ'ילי חריף, נודלס, אטריות אורז וקרם קוקוס

מותג מאסטר שף, המציע מגוון רחב של מוצרים קולינריים והופך כל ארוחה לחוויה, מתרחב ומשיק סדרה אסייתית ייחודית המביאה ניחוחות היישר מאסיה:

  • סדרת רטבים הכוללת סויה, טריאקי, צ'ילי מתוק וצ'ילי חריף המיוצרת בתאילנד

  • סדרת אטריות הכוללת אטריות ביצים המיוצרות בסין, אטריות אורז המיוצרות בתאילנד

  • קרם קוקוס המיוצר בתאילנד

מאסטרשף 1

צילום: אפרת אשל

המותג הקולינארי "מאסטר שף" מציע לצרכן מגוון מוצרים איכותיים המעניקים לבשלן הביתי השראה ליצירת מנות מעודכנות, מרעננות, מפתיעות והכי חשוב- מעניקים בטחון להצלחה במטבח. מוצרי "מאסטר שף" נבחרים בקפידה ומיוצרים במפעלים הטובים ביותר בארץ ובחו"ל, מבטיחים להפוך כל ארוחה רגילה לקצת יותר מיוחדת, אך בעיקר ליותר טעימה. מגוון מוצרי מאסטר שף כוללים: קרוטונים, קמחים לאפייה, פירורי לחם, קוסקוס, תוספות לסלט ועוד, המשדרגים כל ארוחה לחוויית גורמה ללא מאמץ. ועכשיו "מאסטר שף" מביא את המזרח הרחוק:

מנות רבות מהמזרח הרחוק הפכו לנפוצות במטבח הישראלי, כאשר הדגש הוא על חומרי גלם אותנטיים, המעניקים למנה את הטעמים האמיתיים של המזרח. הסדרה האסייתית של מאסטר שף, מאפשרת לכל בשלן חובב להפוך את הארוחה הביתית לחוויה רב חושית. מעתה האוכל הביתי עולה לרמה של מסעדה אסייתית, בנוחות של הבית ובעלויות של בישול ביתי: מנות מוקפצות עם נודלס או איטריות; מנות "קארי" של בשר, דגים או ירקות; סלטים אקזוטיים; מרקים לוהטים על בסיס קרם קוקוס ועוד ועוד כיד הדמיון.

הסדרה האסייתית של "מאסטר שף" כוללת:

רוטב סויה- רוטב הסויה של "מאסטר שף", מיסודות המטבח האסייתי, מיוצר מפולי סויה מובחרים, שצמחו במדרונות הרי הצפון של תאילנד. האקלים המדויק וקרקע איכותית, יוצרים בית גידול מושלם לפולי הסויה המשובחים. המתכון הייחודי- נרקח על ידי "מאסטר שף", ומשלב ארומה עמוקה ועשירה עם גוף רוטב מדויק.
500 מ"ל, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל, 14.9 ₪

רוטב צ'ילי מתוק- היחיד שמכיל 25% צ'ילי חריף. מתכון מדויק, המשלב מתיקות מאוזנת עם קורטוב חריפות. מיוצר בתאילנד ועבר התאמה לחיך הישראלי.
700 מ"ל, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל, 14.9 ₪

רוטב צ'ילי חריף- עם אחוזי הצ'ילי הגבוהים ביותר הנמצאים היום בשוק- 35%. רוטב עשיר וסמיך, מעניק לרוטב חריפות מדויקת. מיוצר בתאילנד במתכון שהותאם לחיך הישראלי.
700 מ"ל, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל, 14.9 ₪

רוטב טריאקי- רוטב המצטיין במרקם סמיך, העוטף את המנה, ובטעם מתקתק עמוק. מיוצר בתאילנד והותאם במיוחד לחיך הישראלי.
300 מ"ל, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל 11.9 ₪

אטריות ביצים-  אטריות ביצים המיוצרות בסין ומשדרגות כל מנת מוקפץ מיידית.
400 גרם, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל, 9.9 ₪

אטריות אורז- אטריות אורז רחבות, מיוצרות בתאילנד ואידיאליות למנת הפד-תאי המפורסמת או למרקים צחים.
400 גרם, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל, 9.9 ₪

קרם קוקוס-  קרם בעל ריכוז גבוה של נוזל קוקוס, מכיל 17-18% שומן, המעניקים לבישול ולתיבול טעם חמאתי, עשיר וייחודי. מיוצר בתאילנד מאגוזי קוקוס משובחים, אידיאלי למתכונים מהמטבח האסייתי וכתחליף למנות על בסיס מוצרי חלב הן לרגישים ללקטוז והן לשומרי הכשרות.
400 מ"ל, כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל, 9.9 ₪

ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.