כותרות אחרונות
Search

המותג " ליה לונדון" מציג קולקציית בגדי ים לקיץ 2020.

צילום: יח"צ חו"ל
 

 

המותג " ליה לונדון" מציג קולקציית בגדי ים לקיץ 2020. 

בקיץ החם של ישראל, הכי כיף לבלות בים, בקאנטרי, או אפילו בבריכה במרפסת. העיקר לספוג את השמש, להרטיב את הגוף וליהנות מגוון שזוף ומבוקר.

 

"ליה לונדון", כמותג אשר מבין את צרכי הנשים ברחבי העולם, עם המותגים הנחשקים FREYA / FANTASIE / ELOMI – משתלבות בדיוק כאן, כדי שהלוק שלכן לקייץ יהיה מושלם.

 

בעונת הקייץ 2020 אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של גזרות ועיצובים – כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים והכי מחמיא לה – החל מהמידות הקטנות ועד המידות היותר גדולות ומלאות.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

הקולקציה מאופיינת באבזור מיוחד בבגדי הים – כגון קשירות, אבזמים, תחרות ומלמלות.

 

הצבעוניות השולטת העונה הינה גווני אדמה אותנטיים ,המשלבים הדפסים מיוחדים / פסים  / נקודות / תחרה ועוד. כמו כן, קיים מבחר של דגמים עם צבעוניות בוהקת המשלבת הדפסים גיאומטריים / פרחוניים / מנומרים ועוד…

 

מעצבי הבית של מותגי העלית "ליה לונדון", משתדלים מאוד לשים דגש על נוחות וחדשנות.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

כפריט לבוש כ"כ חשוב אשר אמור "להחזיק" הכל ולתת מענה של תנועה חופשית תוך כדי – עם כמה שפחות התעסקויות עם הבגד ים בזמן השימוש – המותג שם לפניו את נושא הנוחות לפני הכל, כמובן בשילוב יופי, החל מחזה קטן עד גדול, עובר דרך גוף רזה או גוף מלא, ועד היקף קטן או היקף רחב יותר.

 

אף אחת לא אוהבת לרוץ אחרי הילדים ולהרגיש שהכל "בורח" לה מכל כיוון, או לשחק מטקות ולחשוש שמשהו יציץ החוצה… אנחנו חייבות תמיכה מקיפה ובגדי הים של "ליה לונדון" עושות את זה!

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

לכל אישה יש מבנה גוף שונה – ולכן כל אישה צריכה התאמה שונה של גזרה שתחמיא לה יותר או תגרום לה להרגיש יותר נוח בו.

 

בין הגזרות של דגמים אפשר למצוא: שלמים עם / בלי ריפוד, שלם גיטרה, שלמים מחטבים, ביקיני משולשים ,ביקיני קולר, ביקיני מרופד / לא מרופד חצי קאפ, סטרפלס, טנקיני, תחתונים במגוון גזרות החל מנמוך ועד גבוה.

 

מבחר הגזרות הרחב שיש לקולקציה להציע – תתן פתרון לכל אחת ואחת, בכל גיל או מבנה גוף, מידה וקימור. כל זאת הודות למנעד המידות הרחב שיש לכל דגם החל מהיקף קטן של 65 ועד קאפ גדול H.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

בחירת הבדים והטכנולוגיות נעשית בקפידה ע"י מומחים אשר מעבירים את המוצרים בדיקת איכות – עד שיתאימו באופן מושלם לצרכים שלנו – הנשים ולשימוש תואם במים ומול תנאי השמש.

 

בכל סניף ניתן לראות מגוון שונה של דגמים. לצורך הכרת כל הקולקציה שמגיעה לארץ – אפשר להיכנס לאתר www.leialondon.co.il ולהתרשם.

 

אהבתן מוצר ואין אותו בסניף אליו הגעתן, החברה נותנת שרות ייחודי המעניק אפשרות לבצע הזמנה מיוחדת לפריטים שאין ברשת / במלאי ובכך חוסכות לכן את החיפוש וההזמנה באינטרנט.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אתן מוזמנת להיות חלק מהנשים שיקבעו איך יראה הקיץ הקרוב, כיצד יחגגו בו ומה ילבשו לים, לחוף ולבריכה. הדגמים פורצי הדרך של "ליה לונדון" הם מה שיאפשר לך לבטא את הנשיות שלך במלואה תוך כדי מראה אופנתי ועכשווי עם מיטב המעצבים שמבינים רק אותך!

 

"ליה לונדון" הינה היבואנית הרשמית בישראל של מותגי העילית  Wacoal ,Freya , Elomi ,Fantasie הנמכרים ברשתות האופנה הנחשבות בעולם.

 

ב"ליה לונדון" מאמינים שלכל אישה מגיעה הזדמנות לבטא את הנשיות שלה, על ידי גזרות מחמיאות ומוקפדות, שמאחוריהן מחשבה רבה והבנה מעמיקה של מבנה הגוף הנשי בכלל ומבנה גוף האישה הישראלית בפרט.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

רשימת סניפים:

קניון קריון, קרית, ביאליק

   קניון גרנד, חיפה

קניון עיר ימים, נתניה.  

קניון רננים, רעננה.

 קניון איילון, רמת גן.

 דיזינגוף סנטר, תל אביב.

קניון קרית אונו.

    הקניון הגדול, פתח תקווה. 

קניון הזהב, ראשל"צ 

קניון מלחה ירושלים.

 בילו סנטר.

  קניון הנגב, באר שבע.

מלכת שבא אילת

  קניון האופנה TLV גינדי ת"א!

 

שירות לקוחות 03-6480653

 

פייסבוק: ליה לונדון – leia London

אינסטגרם:leialondonil

www.leialondon.co.il