כותרות אחרונות
Search

המותג "לי קופר" משיק קולקציית ג'ינסים לקראת החזרה לביה"ס – צילום הילה שייר

לקראת החזרה לביה"ס המותג "לי קופר" משיק קולקציית ג'ינסים 

העושה שימוש בבדי סריג (JOGG) ובשילובי לייקרה(FLEX) למראה עדכני ונוחות מקסימלית

הפריט השימושי ביותר לצעירים לקראת החזרה לבי"הס, הוא הג'ינס. חולצת התלבושת האחידה אינה משתנה אך הג'ינס הנכון יכול לשנות את המראה קליל ולאפשר מגוון וביטוי אישי. הפרמטר הנוסף עליו כדאי לשים דגש בבחירת ג'ינסים לצעירים הוא הנוחות. השעות הרבות שמבלים הצעירים בבית הספר, רמת הפעלתנות הגבוהה שלהם בשעות הלימודים ואף מחוץ לביה"ס מחייבת אותם ללבוש בגדים שיהיו גם נוחים.

likuper 2

צילום הילה שייר

המותג לי קופר, המהווה שם נרדף לאיכות, סטייל וחדשנות, משיק לקראת החזרה לביה"ס קולקציה רחבה ועשירה של ג'ינסים איכותיים לצעירים , לנשים ולגברים, המאופיינים במראה אופנתי ועדכני  ועושה שימוש בבדי סריג ובשילובי לייקרה לנוחות מרבית.   

likuper 3

צילום: אבי ולדמן

JOGG JEANS  – בד שקיים בשוק כבר מספר שנים, אך משנה לשנה הטכנולוגיות משתפרות וניתן להגיע למראה ייחודי וחדש בבד זה. מדובר בבד שהוא השילוב המושלם בין בד ג'רסי נוח (סריג) למכנסי ג'ינס במראה ג'ינס אמיתי, או במילים אחרות ללכת עם ג'ינס ולהרגיש שאתה בטרנינג. הבד נעשה בטכניקה ייחודית שבה סורגים (ולא אורגים כמו ג'ינס רגיל) את הבד מחוטי ג'ינס וכן עובר תהליכי שטיפה זהים לג'ינס רגיל ולכן תחושת הנוחות כ"כ מורגשת במקביל לנראות של המכנס.  זו גם  הסיבה המרכזית להצלחה של ה Jogg Jeans, השילוב בין נוחות אופטימלית למראה של ג'ינס אמיתי. ה-Jogg Jeans ממשיך ומתפתח לעונה הבאה בגזרות טרנדיות ממראה Slim ועד מראה  Loose בשילוב שטיפות מגוונות. מכנסי ברמודה Jogg קיימים גם בקולקציית נשים.

likuper 1

צילום הילה שייר

FLEX JEANS – גינסים במבחר גזרות , המכילים בתוכם בין 1-2% לייקרה, הנותן תחושה של נוחות ללובש ואינו משפיע על נראות הג'ינס כלפי חוץ. מרכיב לייקרה בג'ינס במראה צר מאוד קריטי לנוחות אך גם במראה Straight  מוסיף המון.

 

מידות ג'ינסים:
נשים- 22-32,
גברים- 26-38

טווח המחירים:

נשים – 169.9 ₪  –  329.9₪

גברים –  ₪ 199.9 – 399.9 ₪

להשיג ברשת לי קופר