כותרות אחרונות
Search

המותג "סימנס" משיק בישראל סדרת מכונות כביסה חכמות בקיבולת גדולה של 10 ק"ג, המתאימה במיוחד לשוק הישראלי.

צילום: באדיבות "סימנס"

 

המותג סימנס משיק בישראל סדרת מכונות כביסה חכמות בקיבולת גדולה של 10 ק"ג, המתאימה במיוחד לשוק הישראלי.

המכונה החדשה תמליץ למשתמש על תוכנית המתאימה ביותר עבור הכביסה, תשתמש בכמות חומרי הכביסה הנדרשים במדויק ותאפשר הפעלה מרחוק.

 

 "BSH" היבואנית הרשמית של המותג "סימנס," משיקה את סדרת מכונות הכביסה החדשה "iQ800" עם קיבולת גדולה של 10 ק"ג, שמתאימה במיוחד לשוק הישראלי ולמשפחות מרובות ילדים. המכונה מגיעה עם מגוון טכנולוגיות מתקדמות הנותנות תוצאות כביסה מהירות, חסכוניות והיגייניות במיוחד לימים אלה. המכונה בעלת מערכת חכמה לניהול אקטיבי של צריכת המים, מערכת אוטומטית לטיפול והסרה של 16 סוגי כתמים קשים ואפשרות בחירה בין תכנית מהירה לרענון הבגדים של 30 או 15 דקות בלבד.

 

בנוסף, סימנס משיקה מכונה מתקדמת יותר מדגם "i-Dos", הכוללת מערכת חכמה למינון אוטומטי של חומרי הכביסה באופן מדויק. מכונת הכביסה מגיעה עם אפליקציית Home Connect"" המאפשרת הפעלה מכל מקום ותוכנית "easyStart", באמצעותה ממליצה אפליקציה על התוכנית המתאימה ביותר עבור הכביסה שלכם.

 

 "BSH", היבואנית הרשמית של המותג "סימנס, משיקה מכונות כביסה מתקדמות מסדרת iQ800  מכונות הכביסה מגיעות עם קיבולת גדולה במיוחד של 10 ק"ג והיא כוללות תוכניות חסכוניות ומהירות במיוחד; תכנית powerSpeed ב 59- דקות בלבד, תוכניות במהירות שיא ב-30 או 15 דקות בלבד; varioSpeed לחצן לקיצור זמן התוכנית עד כ-65% מזמן התוכנית המקורית. מכונת הכביסה מדגם WM16XG10IL מגיעה עם מערכת ייחודית Anti-stain system– לטיפול ב-16 סוגים שונים של כתמים קשים באופן אוטומטיHygiene – תכנית לכיבוס הגייני במיוחד שמאוד חשוב בימים אלה ו-Reloadאפשרות השהיית התוכנית להוספת פריטים גם לאחר שהתוכנית החלה.

 

 

צילום: באדיבות "סימנס"

 

הדגם המתקדם יותר של הסדרה, WM16XEH1IL, מגיע עם פיתוחים טכנולוגיים חשובים. הדגם כולל את מערכת המינון החכמה לניהול נוזל ומרכך הכביסה בשם i-Dos, שמבטלת את הצורך למלא נוזל כביסה ומרכך בכל הפעלה, ומאפשרת למלא את מיכלי החומרים רק פעם בחודש. למעשה, למכונת הכביסה קיימים חיישנים חכמים הקובעים את מינון החומרים הרצויים לפי כמות, לכלוך וסוג הבד, לקבלת תוצאות מיטביות ולחיסכון בצריכת המים. בנוסף, המכונה מגיעה עם טכנולוגיית Home Connect המאפשרת להפעיל את המכונה מכל מקום דרך האפליקציה, המציעה גם את טכנולוגיית easyStart שממליצה על תכנית הכביסה המתאימה ביותר לכביסה דרך האפליקציה. חידוש נוסף באמצעות האפליקציה, המכונה יכולה לתקשר גם עם הדגמים המתקדמים מסדרת המייבשים של סימנס – כאשר המייבש יקבל את כל הנתונים מהמכונה, ויתאים את תכנית הייבוש המתאימה ביותר באופן אוטומטי.

 

בנוסף, הטבה מיוחדת לחודש מאי – 5 שנות אחריות בתוספת 199 ₪ ברכישת מכונת כביסה של סימנס.

 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-7,000 ₪.