כותרות אחרונות
Search

המותג "תינוקלין" מרחיב את פעילותו משיק בישראל את "תינוקלין" ג'ל כביסה "BABY SENSITIVE".

המותג "תינוקלין" מרחיב את פעילותו בישראל !

  משיק את "תינוקלין" ג'ל כביסה BABY SENSITIVE

  • ג'ל הכביסה החדש בעל אותם תווי ריח עדינים ואהובים של אבקת הכביסה תינוקלין.

  • ג'ל כביסה היפו אלרגני אשר הותאם במיוחד לעורו העדין של התינוק.

  • מאפשר נוחות שימוש מרבית.

 

"ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג  "תינוקלין" הוותיק והמוביל בתחום אבקות הכביסה לתינוקות בישראל, מרחיבה את פעילות המותג ומשיקה את תינוקלין ג'ל כביסה "BABY SENSITIVE". 

 

"תינוקלין" ג'ל כביסה "BABY SENSITIVE" הינו ג'ל כביסה היפו אלרגני אשר הותאם במיוחד לעורו העדין של התינוק, מעניק הגנה לעור, נבדק דרמטולוגית ומתאים למגע עם עור עדין או רגיש.

 

ג'ל הכביסה החדש של "תינוקלין" שומר על אותם תווי הריח העדינים והמלטפים הנשמרים לאורך זמן  בבגדי התינוקות והמזוהים כל כך עם "תינקולין". הג'ל החדש מצטרף לאבקת הכביסה המוכרת ולמרככי הכביסה שהושקו בשנה האחרונה.

 

תינוקלין ג'ל כביסה היפואלרגני (2 ליטר) – צילום יוסי מור

 

על שוק חומרי הכביסה

קטגוריית הדטרגנטים לכביסה (חומרי כביסה) מגלגלת כ- 433 מיליון ₪ בשנה ונמצאת בגידול של כ-6%  בהשוואה לשנה החולפת.

 

סגמנט ג'ל הכביסה, המהווה 37% מקטגוריית חומרי הכביסה מגלגל כ-160 מיליון ₪ בשנה ונמצא בגידול של כ-11% בהשוואה לשנה החולפת.

 

בתוך כך, סגמנט ג'ל הכביסה לתינוקות המהווה 8% בסגמנט ג'ל הכביסה כולו, מגלגל כ- 13 מיליון ₪ בשנה ונמצא בגידול של כ-20% (מקור הנתונים: סטורנקסט, מאי 2018 – מאי 2019).

 

 מחיר והיכן ניתן להשיג: את ג'ל הכביסה החדש של "תינוקלין", כמו גם את אבקת הכביסה המוכרת והמובילה ואת מרככי הכביסה של המותג, ניתן להשיג ברשתות השיווק, במחיר מומלץ של  34.90 ₪ למיכל של 2 ליטר.  

 

מותג "תינוקלין" משווק בישראל על ידי חברת "ליימן שליסל" אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים, מזון ועוד. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר "ליימן שליסל" –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת "ליימן שליסל" בישראל.