כותרות אחרונות
Search

המותג Desigual משיק קולקציית אביב , קיץ 2018 לנשים, גברים וילדים

Desigual

קולקציית אביב , קיץ 2018

נשים, גברים, ילדים

 

הקולקציה החדשה של Desigual לאביב, קיץ 2018 מפתיעה אותנו עם מגוון רחב של פרטים וצבעים ססגוניים המושפעים מחוויות וסיפורים המגיעים מטיול במדינות שונות ברחבי העולם. הקולקציה מקבלת השראת מהאור במיאמי, מהאריחים הפורטוגזים העטורים בצורות וציורים, מהגנים הבוטניים של לוס אנג'לס, ומהרחובות והשווקים הצבעוניים של הודו.

צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית הנשים:

בקיץ זה נחשף לבגדים בהדפסים שונים ומגוונים, עם כותנה קרירה, ובדים טבעיים, ז'קטים קלילים, בלייזרים וז'קטים גדולים במיוחד, בצבעים מונוכרומטיים המשולבים עם פיסות בדים בצבעים מבריקים.

 

השמלות הסרוגות עם הדפסים מפתיעים, הן ללבוש המנצח בעונה זו. הן מגיעות בשלל דגמים: ארוכות, קצרות, רחבות, צרות ומידי, כול אחת יכולה להתאים לעצמה את הסגנון ההולם, או האהוב עליה.

 

הז'קטים וה T SHIRTS  מגיעים עם הדפסים מרהיבים, נוצצים, בצורות של כוכבים ובצבעי זהב ומתאימים ללבוש בלילה. בעוד שהפרחים ילוו את הקולקציה ליום ובסוף השבוע אין כללים, צבעים בהירים, פרחים מעוטרים, אותם נראה על שמלות ארוכות, חולצות בסגנון בוהו- שיק כשבמקביל בגד הים, הביקיני הטרופי המאוד נשי ינצח בחוף הים.

 

אבני חן, רקמות זכוכית ופרטים נוצצים בהשראה ים – תיכונית, מקשטים את הלבן המושלם, הג'ונגל, הגנים הבוטניים, מקומות אקזוטיים מרוחקים, הם מקור ההשראה לקולקציה זו. העשירה בהדפסים של אננס ופירות טרופיים, בצבעים ססגוניים להפליא כשהקו המנחה הוא לבוש נוח ופונקציונלי.

צילום: יח"צ חו"ל

המראה הימי מגיע עם 100% כותנה או בגדי פשתן סטרצ'ים ומשולב עם פאצ'ים, הבלייזרים והז'קטים מותאמים באופן משולם עם שמלות סרפן בגוון כחול צי, המשולבות באופן בלתי צפוי עם הדפסים חדשים, פסים, פרחים ושכבות בדים המעניקים מראה Desigualי ייחודי ומפתיע.

 

השילוב האהוב של Desigual בין מראה קז'ואל ונוחות יבלוט במיוחד בקולקציית WORKDAY המציעה לבוש יומיומי  לעבודה, המאופיינת באלגנטיות ופורמליות אך גם  בקז'ואל ושיק מסוגנן: ז'קטים בסגנון צבאי, שם שרוולי קימונו, גרסה של ג'ינס עם מעטפת קימונו, סווטשרט אסימטריים המשלבים פריטים נועזים.

 

בקולקציית הדנים, מכנסי הג'ינס, הז'קטים, והשמלות  נפגוש הדפסים מפתיעים בדומה למשיחות המכחול של ציירים שהגיעה בהשראת המסעות שלנו לפריס. במקום הראשון ממשיך לככב הז'קט האקזוטי המשלב סריגה פתוחה, אך הפעם הוא חוזר בסגנונות ובצבעים חדשים ומפתיעים של ורוד וכחול על כל גווניו השונים לכול שעה ביום.

 

Desigual החדשה, שום דבר אינו דומה לקודם, הרגשות מוצאים את דרכם לקולקציה החדשה כדי להמציא מחדש את היום-יום באופן מפתיע, בלתי צפוי ועשיר בשילובים מעניינים המאפשרים לנו לברוח מהשגרה ולהרגיש את החיים באופן שונה.

צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית נעלי  Desigual   לאביב / קיץ 2018

נעלי סניקרס יככבו בעונה זו. הם מופיעים בלבן המשלב קסם בלתי צפוי של עיצובים מעניינים ומפתיעים : סוליות מודפסות, תחרה ורקמה של פרחים ופרפרים.

הסנדל השטוח הנו פריט החובה בארון של כל אישה, הוא מצטרף לקולקציה הקיץ ומגיע בשלל צבעים ומשלב נוחות וצבעוניות דסיגואלית מרהיבה.

סנדל בסגנון יפני הוא הבחירה של Desigual לעונה, סוליות שטוחות ורצועות רחבות, בעיצוב מיוחד ונוחות מושלמת.

סנדלים עם עקב פלטפורמה כשהסוליות עטורות בהדפסים המנוגדים לשאר חלקי

הסנדל.

ודסיגואל פשוט לא יהיה אותו הדבר ללא הסנדלים מבד ג'ינס. בעונה זו הם מקבלים טוויסט חדש, מודפס, בשילוב עם צבעים ומרקמים שונים ורצועות הניתנות להחלפה

צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית הילדים של Desigual   לאביב / קיץ 2018

עולם האופנה מנסה למצוא את הקולקציות האידיאליות  לילדים, תחום המאתגר את דסיגואל , מזה שנים רבות. הרעיון הוא לצאת עם קולקציות חדשות המשלבות נוחות, עמידות וצבעוניות. המותג דסיגואל משלב את שלושת התכונות הללו ויותר. בקולקציית אביב קיץ 2018, נחשף לסיפור צבעוני, המעוטר בססגוניות ציורית, צבעים, הטבעות, פייטים, תמונות, פאצ'ים והדפסות.

 

כל מה שצריך שלילדים יהיה כיף אך גם נוח, ויתאים באופן מושלם לאישיותם. הבגדים בקולקציה  מגיעים באיכות פריטים שהם גם נוחים, קלים ללבוש, עמידים ויציבים  כדי לשרוד בחוץ בזמן משחקים ובחגיגות יום הולדת. הם גם עשירים בפרטים של ויסקוזה, בדים צפים, חצאיות מתנדנדות חולמניות, וחולצות שילדים יכולים לצייר עליהן.

 

בגדי ים עם הדפסים שמופיעים רק כאשר נרטבים במים, חולצות עם הדפסי כיתוב או  כאלה הזוהרות רק בחושך, או לחילופין חולצות עם בד מואר בחשיפה עם השמש.

 

ואם לא די בכך, נוכל למצוא גם פריטי לבוש 3 ב 1 -בסגנונות שונים בגווני פסטל מוארים כמו בארץ הפלאות, פסטיבל פרחים, וסגנון טרופי בים ירוק ובגווני כתום גוונים יגיעו לשיאם בקיץ.

 

קולקציית הגברים Desigual   לאביב / קיץ 2018

יצאנו למסע מעניין שהוציא מאתנו מגוון רעיונות חדשים, לקולקציית הגברים של Desigual לאביב, קיץ 2018 בה נחשף לחולצות עם שרוולים קצרים, חולצות, פולו  וג'ינסים שונים בשילוב עם פאצ'ים ורקמה, פסים ופרחים בסגנונות רבים ה מתאימים לכל מראה. צבעים ופרחים טרופיים הדפסים מגוונים, אוסף של מראה ווינטג' ' עם טוויסט של היביסקוס טרופי בצבעי פסטל. נחשף לבגדים שיתאימו לכל סגנון, מצבעוני, ססגוני ופרחוני ועד לקלאסי ושקט ורגוע.

צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית התיקים והצעיפים של  Desigual   לאביב / קיץ  2018

התיקים & ומשחקי תיקים, תופסים את מקומם מחדש בדסיגואל, הם הפיכים ומכילים שלובים שונים כך שמתאימים לכול רגע ביום של האישה. די בתיק אחד! ואתו לשנות את המראה בהתאם לאירוע, ללבוש ולרגע במהלך היום, דסיגואל מפתיע אותנו עם קולקציית התיקים אותם ניתן להפוך ולקבל צבע אחר, הדפסה שונה,  תיק אחר בכול הזדמנות ולכול מטרה.

 

הרחבנו את הבחירה של תיקי הגב שלנו ואת תיקי החגורה. התיקים מגיעים בשלל צבעי קיץ צבעוניים ומלא חיים כגון צהוב, אדום, כחול, חאקי ופוקסיה, כמו גם הגוונים השקטים יותר של אפור ו CAMEL , במגוון רחב של פרחים והדפסים בהשראת הג'ונגל,  ציורים ועיצובים בצבעי מים.

 

התיקים קלים ורכים במיוחד  במרקם זמש מושך, בדים עמידים למים לרבות רפיה, עם נגיעות מטאליות ליום ליום וללילה.

 

אוסף הצעיפים הוא הגדול ביותר עד כה, עם מגוון רחב של הדפסים, צבעים, צורות וגדלים: מרובע ו מלבני, מיני ו מקסי. ההשראה באה מסוריאליזם ופסיכדליה, עם הדפסים של  על בעלי חיים מבדי  ויסקוזה, ממשי וכותנה.