כותרות אחרונות
Search

מותג התיקים הצרפתי הנחשק LONGCHAMP משיק את קולקציית אביב-קיץ 2018

LONGCHAMP

מותג התיקים הצרפתי הנחשק LONGCHAMP משיק את קולקציית אביב-קיץ 2018

LES TRIBUS PARISIENNES

השבטים של פריז 

צילומים: יח"צ חו"ל

צילומים: יח"צ חו"ל

האישה של LONGCHAMP היא קוסמופוליטית, עצמאית, אוהבת לטייל ולגלות דברים חדשים, העולם הוא השראתה, ובייחוד פולקלור, מסורת ואומנות. היא יודעת לשלב בדים עכשוויים יחד עם צמות אומנותיות , להכין רקמות וטלאים ייחודיים ובלתי צפויים. היא מוסיפה צבעים חומים ובולטים לבדים האפרוריים האורבניים.

 

בקולקציית זו האישה של LONGCHAMP אוהבת לשוטט ברחובות פריז באזור SAINT-GERMAIN הרווי ברעיונות, תרבויות ואנשים. במהלך השבוע היא אוהבת לשוטט בין אזור לאזור, לאן שהלב מוביל אותה, תוך שמירה על היותה נשית, אלגנטית וטבעית.

 

הקולקציה הנוכחית הינה בהשראת שלושה אזורים עיקריים ברחובות פריז:

  1. אזור לוקסמבורג- בלב העיר, גני לוקסמבורג הם המקום האידיאלי לפיקניק. הצבעים וההדפסים בקולקציה זו הנם בהשראת שבט "מסאיי", וניתן לראות עיצובים אלו בעיקר בתיקי השק הגדולים בסגנון שיקי במיוחד. השראת הפרנזים, הפונפונים, והרקמות נובעת מתכשיטים אפריקאים אותנטיים: בצבעים כמו אדום וכחול אוקיינוס בשילוב בז' וגווני שחור חזקים עם שימוש בבדי עור מחוספסים שיוצרים הרגשה "ספורטיבית". קולקציית השייט, הנה קולקציה בפני עצמה, אשר מזמינה אותך לחופשה או לסוף שבוע עם חברים, לפסק זמן מהשגרה היומיומית.

 

  1. אזור האומנים: אהבת אומנות שבטית הינה חלק מהותי בקולקציה זו. האישה של LONGCHAMP אוהבת את כל סוגי האומנות, אך באומנות מקומית היא מתעניינת במיוחד. היא אוהבת במיוחד את הגלריות השוכנות ברחוב BEAUX-ARTS, רחוב שופע חיים, עם המון תגליות ואינטראקציות.

צילומים: יח"צ חו"ל

היא אספנית של אומנות בעצמה, ובכדי לקבל השראה היא פונה לאומנות עבודות-יד, ובוחנת את התבניות וקווי המסגרת בתמונות ופסלים אפריקאים. היא אוהבת אמנים אפריקאים כמו שרי סמבה (קונגו) ורומואלד הזומי (בנין) המוזכרים בקולקציה. אמנים אלו מוזכרים היטב בקולקציה של JEAN PIGOZZI, אספן ידוע של אומנות אפריקאית. קולקציה זו מערבבת בין צבע הלילך לגווני טרקוטה (צבע אדמה, אדום/חום) מה שיוצר מראה אקזוטי ואקסקלוסיבי. בנוסף, היא מערבבת בין חומרים רכים כמו קטיפה עם חומרים מתוחכמים כמו עור ופרווה וחומריים נשיים כמו טוּל (סוג של אריג) רקום ומשי מודפס. קולקציות זו מביאה עמה סגנון פריזאי אלגנטי, המתאים לנשים עוצמתיות.

 

  1. אזור סן-ז'רמיין – האישה של LONGCHAMP בשבט זה מחפשת אחר חוויות וריגושים בפריטים מארצות רחוקות. היא אוהבת לשבת בבתי קפה כמו: "DEAUX-MAGOTS". היא נשית, עדינה, בוהמית, ואוהבת הרפתקאות אורבניות. היא אוהבת שילובים של צבעי פסטל, טורקיז, ופנינה יחד עם גווני חאקי, דבש וחרדל היוצרים סגנון של ספארי אפריקאי. היא אוהבת עבודות יד, לוגו מובלט מעור ואת המגע הרך של הקטיפה. בקולקציה זו, חומרי הגלם (זמש עם קש או הדפס נחש) מוצמדים לחומרים עדינים (רקמה או משי). הסילואט נשאר כמו תמיד, אך מקושט בתוספות דקורטיביות. בנוסף, ישנו שימוש בכיסויים ושכבות היוצרים את "אפקט הגולם". קולקציה זו נתפסת כמושכת במיוחד מאחר וקיים בה שילוב של חומרים שקופים המרמזים על נשיות.

 

הדגם MADEMOISELLE קושט בצבעים ותמונות של אפריקה על גבי פרווה. העיצוב הגרפי מודגש על ידי ניגודי צבע של אדום/חרדל או כחול/חרדל- שני גווני צבע על רקע בד מעור בצבע שחור. הכתפיות עם הדפסי פסים, אשר מדגישים את העיצוב הגראפי ואת הרוח הספורטיבית.

 

הדגם MADELEINE חודש בדגם נועז יותר, עם צבעים מחזירי צבע, חומרים מעורבבים יחדיו וצורות ופריטים מובלטים. העיצוב האתני-שיקי של דגם זה, מעניק עומק ואופי לתיק MADELEINE.

 

קו חדש של תיקי עור נוצר כדי להשלים את מגוון המוצרים שלנו הנקרא: LONGCHAMP-SUR-SEINE. קיימים שני דגמים בלבד העשויים עור רך וגמיש בעיצוב מעוקל ומקושטים בסרטים מעור, רצועה מתכווננת ואבזם סגירה בצורת פרסה המביאים את המראה הספורטיבי-שיקי.

 

תוכלו למצוא את כל העיצובים הגרפיים והאביזרים האתניים בתיקי LE PLIAGE .בקולקציה זו העזנו ללא היסוס לערבב צבעים והדפסים ייחודים בכדי להוסיף יופי לשגרת החיים שלנו.

צילומים: יח"צ חו"ל

קולקציית התיקים

LONGCHAMP 2.0

אלגנטי, קווים נקיים, מודרני

 

שילוב של אלגנטיות ומודרניות יחדיו. מה שמשקף ליין זה בעיקר הוא הסטייל הייחודי, הפרטים העדינים ורמת גימור גבוהה. הדגמים הנצחיים של הליין הם מהותיים וחיוניים לשגרה היומיומית, ומתאימים לכל אישה. דגמי התיק מגיעים בעיצוב מעודן, חלק, רך ונעים למגע, דבר המחזק את היותם נצחיים ונחשקים. בעונה זו, הדגמים הנם בצבעים אחידים. שלושה דגמים חדשים יוצרו בכדי להרחיב את המגוון בליין כך שיתאים לכל אישה, בין אם היא קלאסית או נועזת. עיצוב מושלם במחיר אטרקטיבי במיוחד. ניתן להשיג בצבעים: שחור, כחול נייבי, ניוד, וורוד. הליין מציע גם ארנקי עור. טווח מחירים: 2,695-1,740 ₪.

 

HONORÉ 404

ליין נקי, מובנה, שיק אלגנטי

ליין התיקים מעוצב בהשראת חנות לונגשאמפ הממוקמת בליבה של פריז. הדגמים בליין זה הנם מובנים ומתוחכמים. התיק מדגמן פונקציונליות כשהוא בנוי ממספר תאים מתוחכמים, ההופכים אותו למלווה המושלם שלך ליום-יום. לתיק פיניש של סאטן המעניק קלילות, חלקות, רכות מגע ואלגנטיות. ניתן להשיג בצבעים: פודרה, שחור וכחול נייבי. טווח מחירים: 2,810 –1,910 ₪.

 

PARIS ROCKS

נשיות, גלאם רוק, חיוניות

לונגשאמפ גאה להציג את "פאריס רוק", מחווה לארון הבגדים הפריזאי, בן הלוויה האידיאלי ביום ובלילה. מרדני מתוחכם, עם רצועות השרשרת המטאלית מעניקים לתיק מראה של ROCK AND ROLL. התיק מורכב מעור מטיס, עדין אך עמיד. ניתן להשיג בצבעים : דבש, שחור ואייבורי. הליין מציע גם ארנקי עור. טווח מחירים: 2,935-2,040 ₪.

 

PARIS ROCKS 'N' FOLK – סדרה חדשה

אתני, מחודש, בוהמי, פרנזים

התיק מאופיין בייחוד בפרזנים שלו אשר יוצרים מראה אתני מחודש המלווה בעיטורי קטיפה. דגם זה נולד הודות לשילוב של השפעות חברתיות ותרבות, ומביא איתו קוד לבוש בוהמי ושיקי במיוחד. ניתן להשיג בצבע: אדום ובז'. טווח מחירים: 2,935-2,040 ₪.

 

PARIS ROCKS VELOURS- סדרה חדשה

צילומים: יח"צ חו"ל

 

נשיות, חושניות, קטיפה

ברוח הפריזאית, ליין זה מביא איתו דגם עשוי קטיפה. תוך שמירה על חיוניות, שיק ומרדנות, הקטיפה נותנת לדגם הרוקיסטי נגיעה בוהמית. ניתן להשיג בצבעים: חאקי, סינייה (אדום-חום) וליים. טווח מחירים: 1740-2340 ₪

 

PÉNÉLOPE

אלגנטיות, שיק ספורטיבי, נצחי

סדרה זו, ממחישה את ההתמחות של לונגשאמפ בעור, לצד אלגנטיות ושיק צרפתי. הצורה הטרפזית של התיק יחד עם קווים נקיים וגרפיקה ייחודית יוצרים מראה שיק-ספורטיבי. לתיק ידיות מובנות מרצועות עור ומרקם רך, נעים וייחודי אשר מעניק תחושה של עוצמה נשית. פנלופה הוא תיק הקז'ואל הצעיר והנצחי המושלם לשגרה היומיומית שלך. ניתן להשיג בצבעים: דבש, שחור וכחול מידנייט. טווח מחירים: 4,015 -2,455 ₪.

 

PÉNÉLOPE SOFT

עמוק, חושני,תוסס

התיקים בסדרה זו, הנם בעלי קסם מעודן, עשויים עור חלק המשולב עם קטיפה חושנית. דגם חדש יפהפה רך ונעים. ניתן להשיג בצבעים: כתום, ותכלת. טווח מחירים: 2575-3770 ₪

 

EFFRONTEE -סדרה חדשה

צילומים: יח"צ חו"ל

אופנתי, ניגודיות, חיתוכים, גיאומטרי

     תיקי ה- EFFRONTÉEהם ההתאמה המושלמת עבור האישה המעט מרדנית של לונגצ'אמפ, המוכנה להשתחרר מכל הקודים המסורתיים , וללכת בדרך שלה. אישה המחפשת אחר סטייל מעודן תמצא אותו בליין זה. הליין מאופיין בעיצוב אלגנטי הודות לאבזם הייחודי עם חתימה של לונגצ'אמפ ורצועת הכתף עשויה עור ושרשרת, ובשל החיתוכים הרבים ושילוב צבעים בולטים, אשר יוצרים ניגודיות ועיצוב גראפי. המרקם הייחודי ,העשוי מעור , מוסיף עומק ומחזק את אופיו של ליין זה. ניתן להשיג בצבע: ניוד. טווח מחירים: 2,935-3,715 ₪ 

 

LONGCHAMP MADELEINE

צילומים: יח"צ חו"ל

קו נקי, אלגנטיות, מקצוענות

 LONGCHAMPמדליין הנו בהשראת הרחוב הנודע בפריז מדליין בו נוכל למצוא שגרירויות, מוסדות גדולים, אמנות וחנויות יוקרה. האישה של LONGCHAMP MADELEINE אוהבת ביקורים תרבותיים, פריטים ייחודיים עם אובייקט מלווה בסיפור. התיק שלה הוא חבר קרוב שלה, הוא חלק בלתי נפרד ממנה במלווה אותה לכל מקום. היא אוהבת לכתוב, אוספת רגעים וזיכרונות שנצברו בטיולים ופגישות. דגמי LONGCHAMP MADELEINE הנם בעלי אבזם סגירה אייקוני המוכר מ- ROSEAU המהווה "חותמת" למותג. קווי הגימור הנקיים והמסוגננים והתפירה הייחודית, מעידים על רמת מקצועיות גבוהה וידע רב בתיקי עור. הליין מציע גם ארנקי עור. ניתן להשיג בצבעים: שחור, ורוד, ודבש. טווח המחירים: 3535-5090 ₪.

 

ROSEAU

אייקוני, נצחי, פונקצוינאלי

הצורה הפשטנית והמתוחכמת, בולטת באמצעות סגירת הבמבוק, הליין הוא נצחי היום, כפי שהיה כשהושק לראשונה. הליין הפך לאייקוני ומופתי, כאשר טבוע בו הלוגו שלLONGCHAMP  עם סוס המירוץ. הדגם האייקוני הוא קל משקל וגמיש. משחק הצבעים עובד בקונטרס כאשר הצבע החיצוני הוא על-זמני והצבע הפנימי הוא יותר בהיר, בוהק ומזמין. ROSEAU הוא המלווה האידיאלי שלך ליום יום ! הליין מציע גם ארנקי עור. ניתן להשיג בצבעים: קאמל, אפור, ורוד, כחול כהה ושחור. טווח מחירים: 1675-2095 ₪.

 

ROSEAU DOUBLE-JEU – סדרה חדשה

אקזוטי, הָפִיך, ניגודים

המותג מציע תיקיROSEAU  בגיזרה הפיכה. בצד אחד, בד קנבס בעיצוב עור תנין המעניק אקזוטיות לתיק. בצד השני, בד פשתן קליל מעוטר בפסים . ניתן להשיג בצבע: גְּרָפִיט (אפור-חום). טווח מחירים: 2210-2340 ₪

 

Roseau Paniers d'Art – סדרה חדשה

אשליה, צבעוניות, אומנות, שזירה

השראתו של ליין זה הינו משזירת הסלים באפריקה. Roseau Paniers d'Art מזמין אותך לטייל בין הגוונים החזקים אשר מעניקים לתיק תחושה של עומק ומרקם ייחודי. הליין מציע גם פאוץ' מעור. ניתן להשיג בצבעים: ליים/סינייה, אדום/כחול. טווח מחירים: 1,740-2,095 ₪.

 

SHOP-IT

קליל, פשוט, רך, גמיש

ליין תיקים אידיאלי המתאים לכל אישה, למשרד, לשופינג, לטיולים, הוא גם קליל וגם גמיש, מעניק למשתמשות בו חופש תנועה, הלוגו של LONGCHAMP עם סוס המירוץ הטבוע בו, מוסיף לתיק אופי ויחודיות. השילוב של עור מבחוץ וקטיפה מבפנים משריש לתיק נחשקות ותחכום. הליין מציע גם פאוץ' מעור. ניתן למצוא בצבעים: ורוד פודרה, שחור, תכלת-ירוק (ג'ייד) וסינייה (חום-אדום). טווח מחירים: 1,320-2,155 ₪.   

 

LONGCHAMP-SUR-SEINE- סדרה חדשה

סטייל פריזאי, נשיות, מעודן,  שזירה

הדגם LONGCHAMP-SUR-SEINE נקרא על שם נהר הסיין שבפריז. ליין זה מסמל את האישה הפריזאית: המיתוס שלה, הרוח שלה, הדבר  המיוחד בה הבלתי נתפס. היא מרגישה בבית בכל מקום ובמיוחד בגדות נהר הסיין. בצד השמאלי של הסיין היא אוהבת לפגוש אמנים ובצד הימני אוהבת להסתובב בעיר. קולקציה זו קיבלה את השראתה משתי גדות נהר הסיין: השכונות האלגנטיות של הצד הימני שמתבטאות בצורות החלקות של התיקים ובשרשראות המתכת המפוארות, לעומת השכונות בצד השמאלי של הנהר שהן יותר בסגנון בוהמי שניתן לזהות באבזמים בצורה פרסה בחותמת הלוגו החרוטות בעור, ובצמות הייחודיות שמוסיפות נשיות. העור הרך והגמיש מבליט את הקלות ואת החושניות ללא מעצורים של האישה הפריזאית. ניתן להשיג בצבעים: ורוד, ניוד-חום, ושחור. טווח מחירים: 3235-3535 ₪.

 

LONGCHAMP 3D

גראפי, מודרני, מינימליסטי

בליין זה, שולט האופי החזק של התיק יחד עם אלגנטיות. התיק עשוי עור רך וגמיש, ומושלם עבור כל אישה המחפשת אחר זוהר, אלגנטיות ויופי. הליין מציע גם ארנקי עור. ניתן להשיג בצבעים: אפור-בז', כתום משמש וכחול אקווה. טווח מחירים: 2875-3415 ₪.

 

LE FOULONNÉ

נִצחִי, אייקוני, מאופק

מאז 1975, LE FOULONNÉ הוא אחד מהליינים שהביאו את המותג לגדולתו. הליין נצחי וקלאסי, מעניק כבוד למורשת המותג עם מלאכת עור מדויקת ושואב את כוחו ממגוון הצבעים הרחב. הליין מאופיין בעור חושני, הנועד ליצור אמירה בטוחה וסטייל פרקטי. הליין מציע גם מוצרי עור אחרים כדוגמת אקססוריז, חגורות, מזוודות. תיק לנעליים, מראות ועוד. ניתן להשיג בצבעים: פודרה, שחור, מימוסה, קוניאק, כחול נייבי . טווח מחירים: 1,375-2,575 ₪.

 

LE PLIAGE CUIR

אייקוני, קז'ואל, גמיש

בהשראת הפליאז' המוכר והמצליח, בעל קשת צבעים רחבה ואפשרות לקיפול של תיק העור! מתאים ליומיום עם ידית נשיאה קצרה וארוכה לנוחות מירבית. המלווה המושלם מהבוקר עד הערב, בחיי העיר הסוערים וגם בסופי השבוע ההרפתקניים.  בסדרה, מגוון של תיקים ופריטם משלימים כגון: ארנקים. ניתן להשיג בצבעים : שחור, דובדבן, בז', אפור, כחול-נייבי, ורוד, כחול שמיים. טווח מחירים-  2,670- 1,025₪

 

Le Pliage Cuir Chevron – סדרה חדשה

גראפי , פרקטי, אנרגטי

בעונה זו, Le Pliage Cuir מאמץ את העיצוב הגראפי. ציורי קיר אפריקאים עוצבו מחדש בדגם העל זמני הזה. צבעי הפסטל מודגשים בצבע שחור ובגוון צהוב-אפרפר , אשר יוצרים קווי תפר יחודיים וקווים נקיים. ניתן להשיג בצבעים: ורוד, תכלת, סינייה ואדום. טווח מחירים: 2640-2935 ₪

 

Le Pliage Collier Massaï- סדרה חדשה

חתימה, שבטי, צבעוני

ליין זה לוקח אתכן לטיול בלב שבט מסאיי, אשר השרשרת המסורתית שלו מעטרת את בד הקנבס של התיק  Le Pliage. הסטייל האקזוטי שלו והשפעות אתניות משולבות בצורה יפהפייה יחד עם הצבעים החזקים של עונה זו. ניתן להשיג בצבעים:  אדום/כחול. טווח מחירים: 840-955 ₪.

 

Le Pliage Chevaux Ailés- סדרה חדשה

צילומים: יח"צ חו"ל

טיסה, חלומי, קליל

ליין זה משדר נשיות וקלילות. תיקי Le Pliage Chevaux Ailés מעוטרים בכוכבים צבעוניים יחד עם לבבות אשר עוטפים את הסוס הנודע של LONGCHAMP. העיצוב הייחודי יוצר לסוס מראה מלאכי , ההופך אותו לבעל כנפיים. ליין זה מזמין אתכן לצלול יחדיו אל תוך עולם חלומי של פנטזיה. ניתן להשיג בצבע: כחול נייבי. טווח מחירים: 570-840 ₪.

 

Le Pliage Néo Géo- סדרה חדשה

אתני, עומק, גיאומטרי

הפעם Le Pliage Néo לוקח אותך למסע  מרתק , לפרשת דרכים בעולם, למקום בו האומנות המקומית והעכשווית נפגשים. העיצובים הגיאומטריים המודפסים על קנבס הנם בהשראת ציורי הקיר המסתוריים שנמצאו בבתים שבאפריקה. בליין זה, ניתן להבחין בהם באור ובעומק מעט שונה, עם גימור שחור כפי שניתן לראות באומנות קוביסטית. ניתן להשיג בצבצעים: סגול לילך וסינייה. טווח מחירים: 840-955 ₪.

 

Le Pliage Néo Pastel- סדרה חדשה

אתניות, תנועתיות, מופשט

בעונה זו, Le Pliage Néo מתנסה בתנועתיות, עם שילוב גראפיקות ועיצוב מופשט. ההפדסים שעל בד הקנבס עושים רושם של תנועתיות מסויימת, ומשרדים קלילות ורטט. תיק בעל עיצוב מרשים המתאים לאישה שאוהבת להשקיע בעצמה. ניתן להשיג בצבעים: ורוד ותכלת. טווח מחירים: 840-1405 ₪.

 

LE PLIAGE HÉRITAGE – LIMITED EDITION

מכובד, מעודן, יוקרתי

ליין זה מביא איתו מסורת ומודרניות. תיק קטן עשוי עור, בצורה טרפזית ובעל תפירה ייחודית וקווים נקיים אשר יוצרים מראה מכובד ומעודכן שקשה להסיר ממנו  את המבט.ליין זה מציע גם ארנקי עור. ניתן להשיג בצבע תכלת. טווח מחירים: 2575 ₪.

 

Le Pliage Néo

פרקטי, אורבני, גמיש

מרווח, מואר וקליל. התיק הוא בן הלוויה האידיאלי לאישה העירונית המודרנית. טרנדי ונוח. צבעים כמו זהב וכסף נוספו בעונה זו , ומביאים איתם זוהר ונשיות. ליין זה מציע גם פאוץ'. ניתן להשיג בצבעים: כסוף, דובדבן, כחול-נייבי וזהב. טווח מחירים: 1,425– 660 ₪.

 

LE PLIAGE

גאוני, חתימה, פרקטי, אייקוני, צִבעוֹנִי

התיק האייקוני של המותג. מתאים לכל סיטואציה, פשוט לבחור צבע מהמגוון הרחב ולקפל כשצריך. נוח, עמיד לשימוש וניתן לקיפול. מגיע במגוון צורות וגדלים ואידאלי לטיולים בחו"ל או ליומיום לעבודה. ניתן להשיג בצבעים: שחור,אדום, כחול נייבי, אפור כהה, סגול, בז', צהוב שמש, שנהב, טורקיז, סגול בהיר, ורוד, כתום, קארי, ירוק זית. טווח מחירים: 165-870 ₪

 

LE FOULONNE

ליין אייקוני משנת 1975. קלאסיקה נצחית שמוקירה את האמנות של תיקי העור המסורתיים.  מגיע בצבעים: שחור, חום. טווח מחירים:740-2905  ₪

 

BAXI TOILE – סדרה חדשה

קז'ואל, אורבני, קליל, מודרני

שילוב של קנבס עם עור מעניק לתיק מראה אורבני עם סגנון עכשווי. יתאים לכל איש עסקים לכל מטרה. מגיע בצבעים: שחור, אפור מטאלי. טווח מחירים: 780-2215₪

 

Boxford

מבטא את האופנתיות של Longchamp בעולם העסקים. עיטורי העור מוסיפים תחושה של איכות גבוהה ושיק. בליין זה קיימים גם דגמים שנועדו לגבר בתנועה מתמדת,  ביניהם גם מזוודות ותיקים לנסיעה.  מגיע בצבעים: שחור, כחול נייבי, ירוק זית.טווח מחירים: 970-1160 ₪

 

אודות PLONGCHAM

LONGCHAMP, בית היוקרה הצרפתי, נוסד בפריז בשנת 1948 על ידי ז'אן Cassegrain, והוא בבעלות משפחת Cassegrain ומנוהל על ידה. למזוודות, התיקים והאביזרים של LONGCHAMP יש מוניטין ברחבי העולם של אמנות ואיכות, ומוניטין זה מתרחב כעת גם לקטגוריות הנעליים ולקולקציות הביגוד. LONGCHAMP הוא מותג בינלאומי אשר שמר על מומנטום ואנרגיה על פני עשרות השנים, על ידי גילום כישרון צרפתי, ויצירתיות רעננה ומעוררת השראה.

 

קמפיינים מרעננים ושיתופי פעולה מרגשים עם אמנים מדגישים את הרוח העכשווית, ולפעמים השובבה, של LONGCHAMP. למותג מעל 250 בוטיקים יוקרתיים ברחבי העולם.

 

ניתן להשיג בקניון רמת אביב ת"א ובקניון גינדי ת"א