כותרות אחרונות
Search

המותג PISTACHE מציג קולקציה עם מסר אופנתי בועט לחורף 2019

המותג PISTACHE מציג קולקציה  עם מסר אופנתי בועט לחורף 2019 !

מעצב האופנה שי פרץ פורץ עם קולקציה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH.

 

הקולקצייה שואבת את השראתה מרחובות ניו יורק הססגונית, ממונקו והריביירה הצרפתית ומשבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ השנה. הטרנדים העולמיים, יחד עם המציאות הארצישראלית המורכבת, משתלבים זה בזה בסינרגיה מושלמת ויוצרים את קולקציית דה ז'ה וו, המבוססת על אמירות אופנתיות משנות האייטיז יחד עם מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים הבאים לידי ביטוי באלמנטים כגון נוצות, פייטים בהצללה ובשילוב קטיפה רכה ועבודות רקמה מחורזות עם עיטורים אומנותיים, פרחים ואבנים המוסיפות גלאם זוהר לקולקציה.

 

צילום: יח"צ ng יחסי ציבור

 

 

גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות באמצעות שילובים מיוחדים של בדי יוקרה, במגוון גזרות מחמיאות ומחטבות החוגגות את גוף האישה ומאפשרות לה להעז ולנצח.

 

צילום: יח"צ ng יחסי ציבור

 

 

פרץ יוצק אל תוך קולקציית חורף 2019 את ראיית העולם שלו, לפיה נשים אמתיות וקלאסיות הן אותנטיות ומונגשות וגם חזקות ונוצצות, אך לאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.

 

בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים שמשקפות את הישראליות, ערביה וישראלית, במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.

 

צילום: יח"צ ng יחסי ציבור

 

המסר של הקולקציה נועד לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות. זהו גם קהל היעד של המותג PISTACH בניצוחו של פרץ, אליו מגיעות נשים בכל גיל ובכל מבנה גוף ומידה, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות.

 

צילום: יח"צ ng יחסי ציבור

 

מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.

 

הסטודיו ממוקם ברחוב דיזינגוף 213, תל אביב.