כותרות אחרונות
Search

המותג Tape It לתוספות שיער, עושה מהפך בתחום ה Hair Styling בישראל !

בעין שערה !

המותג "Tape It" עושה מהפך בתחום ה Hair Styling בישראל !

כמה פעמים עמדת מול המראה והתבאסת שיש לך יום שיער גרוע ?  

זה קורה לנשים רבות,  כשהשיער לא מסתדר,  כל היום לא מסתדר !

המסר של המותג:  חדשנות, עוצמה נשית, חושניות, אהבה וסיפוק עצמי.

 

המותג "Tape It" לתוספות שיער, משנה את כל כללי המשחק ועושה לך סדר בראש, עם תוספות שיער איכותיות ועמידות במיוחד שיגרמו לשיער שלך להיראות תמיד,  מלא נפח, זוהר ובריא בכל מצב.

 

קארין עליה מלכת היופי המהממת – צילום: יח"צ

 

החזון מאחורי "Tape It" הוא הרבה יותר מסתם עוד מותג תוספות שיער. מדובר בהעצמה נשית של ממש ומתן הזדמנות לכל אישה באשר היא להרגיש יפה, נשית ובטוחה בעצמה כי כידוע, הכל מתחיל בראש ומקרין על האישיות שלנו.

 

אופיר יוסף, הבעלים והיזם של המותג "Tape It", מוביל את המהלך ביחד עם זהבית מורסי, מעצבת שיער בכירה מבית "לוריאל פרופשיונל" המשמשת כשגרירת המותג ופרזנטורית שלו. הגברת זהבית מורסי, מתמחה בשיקום שיער, בהדרכות למעצבי שיער ושימוש בתוספות שיער במספרה היוקרתית שלה בשיטת "טייפ איט", הדבקת תוספות שיער בצורה המאפשרת תוצאה מרשימה במיוחד.

 

מימין למשאל קארין עליה אופיר יוסף זהבית מורסי ולורן עליה – צילום: יח"צ

 

הגברת זהבית מורסי שואפת להפיץ את בשורת תוספות השיער "Tape It" וחולמת להעניק לכל אישה בטחון ושלווה פנימית שלדבריה, לא יכולים להתרחש כאשר אנחנו מאוכזבים מן השיער שלנו. זהבית מספרת על לקוחות המחזיקות במשרות בכירות ויוקרתיות, שחשו ירידה ממשית בערך העצמי שלהן כשהשיער החל להיראות חלש, פגום, מפוצל וחסר חיים. טיפול בשיטת "טייפ איט" החזיר לנשים אלו את השפע הפנימי והחיצוני וזהו בדיוק המסר של המותג:  חדשנות, עוצמה נשית, חושניות, אהבה וסיפוק עצמי.

 

האחיות לורן וקארין עליה – צילום: יח"צ

 

זהבית מורסי מספרת כי נחשפה למותג "טייפ איט" לפני כחמש שנים וכמעצבת שיער מצליחה ומשגשגת, אשת עסקים, בעלת משפחה ואשה מטופחת, התאהבה מיד והחליטה להביא את הבשורה לכל הלקוחות שלה. כאשה שהחלימה ממחלת הסרטן ועברה טיפולים שונים אשר גרמו לה לנשירת שיער מאסיבית,  הבינה זהבית מורסי  כמה כוח טמון בשערה של אישה וכמה הוא תורם לביטחון העצמי שלה. מאז, היא משמשת כמובילת המותג במטרה להגשים את החלום לכל אישה בישראל ולהעניק לכולן שיער במראה בלתי מתפשר.

 

האחיות לורן וקארין עליה צילום: יח"צ

 

אופיר יוסף, איש עסקים בתחום הביוטי ובכלל, הוא זה שהשיק את המותג לפני כחמש שנים, מתוך שאיפה לקדם את תחום תוספות השיער בישראל למקומות חדשים ומסעירים. מיטב הסלבס בישראל כבר גילו את השיטה: ליהיא גרינר, עינב בובליל, נסרין קדרי ועוד… כולן נהנות מתוספות שיער 100% טבעי ולא מעובד ובשיטה ייחודית המאפשרת טיפול מהיר, עמיד לאורך זמן וחשוב לא פחות – מאפשר הסרה זריזה במידת הצורך. בנוסף, התוספות מותאמות במיוחד לתרבות הישראלית ולמזג האוויר המקומי ומגלות עמידות שיא גם בבילוי בים ובבריכה. התוספות מגיעות במגוון עצום של צבעים ואורכים, כדי שתוכלנה להתאים לכל אישה. מדבקות ה"טייפ איט" מיוצרות בארצות הברית תחת תקנים מחמירים ביותר ופיקוח הדוק של ארגוני הבריאות.

 

מימין לשמאל בר נתן לורן עליה אביבית מורסי וקארין עליה – צילום: יח"צ

 

גבירות נכבדות, תשכחו את כל מה שחשבתן שאתן יודעו ת על תוספות שיער. הימים בהם ישבתן שעות במספרה כדי להלחים תוספות ברמה ירודה, נגמרו. "Tape It" מאפשרת לכן לא רק להתחדש בלוק מהמם תוך 30 דקות בלבד, אלא מדובר בתוספות השיער היחידות שניתן לצבוע ולהבהיר ללא כל חשש. לכן נשאר רק  לשבת על הכיסא במספרה וליהנות מתהליך קצר, בסופו תקומו בכל בוקר מחדש ליום עם שיער מושלם.