כותרות אחרונות
Search

המותג Timberland מציג: נעליים בטכנולוגיה חדשנית ומהפכנית, "Sensorflex"

 Timberland מציג: נעליים אופנתיות לנשים וגברים  בטכנולוגיה חדשנית ומהפכנית ""Sensorflex 

המותג הבינלאומי  Timberland, משיק בימים אלה קולקציה חדשה של נעלי אופנה לנשים וגברים בשילוב טכנולוגיית "Sensorflex" המהפכנית.

טכנולוגיית Sensorflex (סנסורפלקס) קיימת כבר כמה עונות והדגמים החדשים בכל עונה מבשרים על הצלחת הנוסחא. ה- Sensorflex הפך לשם נרדף לנוחות ללא פשרות ומשנה לשנה ניתן לראות יותר ויותר אנשים המתאהבים בטכנולוגיה.

טכנולוגיית ה- Sensorflex מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה הראשונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

timber 16

טכנולוגיית ה- Sensorflex מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי Timberland לשיאים חדשים, הכובשים את שוק נעלי הנוחות, תוך שילוב של שמירה על איכות הסביבה ואפנתיות המעוצבת לפי הטרנדים העדכניים ביותר.

בקולקציית הנשים ניתן למצוא נעלי סניקרס קלאסיות, סנדלים בעיצוב טרנדי ונעלי "קילינגטון", נעל סגורה בעיצוב חדשני.  אצל הגברים, ניתן למצוא את הסניקרס בשתי משפחות, האחד גבוה והשני נמוך ונעליים אלגנטיות.

הנעליים קלות, מותאמות להליכה ולעמידה ממושכת , מתאימות גם לשימוש יומיומי ולעבודה  הדורשת עמידה מרובה וניתן להשיגן  במבחר  צבעים

טווח מחירים: החל מ  499 ₪ – 799 ₪.