כותרות אחרונות
Search

המחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN יוצרת קבוצת קהלים ונתונים באמצעות שינוי תובנות ויכולות AI (בינה מלאכותית)

מחלקת הפרסום של CNN

המחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN יוצרת קבוצת קהלים ונתונים באמצעות שינוי תובנות ויכולות AL

artificial intelligence

המחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN CNNIC משקיעה בפיתוח יכולות ניתוח של תובנות מידע, אנליטיקס ובינה מלאכותית, שכן היא מפתחת את הדרך בה מפרסמים יכולים לחבור עם CNN עבור הקמפיינים הדיגיטליים והטלוויזיוניים האחראיים ביותר, ללא קשר לפלטפורמה המשדרת אותם.

יכולות אלה משקפות את הדרך שבה CNN עובדת כעת עם מפרסמים, בעיקר בכל הקשור לפתרונות מותג מרובים בסביבת מסחר אזורית ודינמית. מרכז מצוינות חדש לקהלים ונתונים הוקם בתוך CNNIC, שמחליף את פונקציית המחקר הממוקד ליניארית, שהסתמכה באופן מסורתי על סקרי תעשייה עבור תובנות הקהל.

קבוצת הלקוחות והנתונים, בראשותו של מדען הנתונים מארק סיר, שהצטרף מקבוצת EMC Consulting, תרתום את הנתונים לחדשנות על פני כל חלקי העסקים הבינלאומיים של CNN ותספק פתרונות מתקדמים מבוססי ראיות ללקוחות CNNIC.

 

הקבוצה החדשה שנוצרה כוללת את תחומי המיקוד הבאים:

  • חיזוי אנליטי לפילוח קהל ולמעורבות

  • שימוש ב- AI (בינה מלאכותית) לפיתוח דיאלוג בין מותגים וקהלים כחלק מחוויית הפרסום הדיגיטלי

  • שותפויות מתקדמות ושילוב מערכות בין CNNIC לבין מותגים, חברות טכנולוגיה ואוניברסיטאות

  • פיתוח ערכי מדידת קהל מתקדמים שנועדו להשלים, ובסופו של דבר להחליף, את נתוני הסקר הממוקדים ליניארית הקיימים.

 

השימוש במדע הנתונים מעניק ל- CNN ולקוחותיה בדרך זו מעורבות עמוקה יותר עם קהלים בינלאומיים רחבי היקף בפלטפורמות ליניאריות, דיגיטליות, ניידות וחברתיות. השימוש גם מאפשר תובנה רבה יותר מעבר לסקרי מדידת המדיה האזוריים המסורתיים, על מנת להבין את התנהגות הקהל ולהודיע על קבלת החלטות אסטרטגיות, מערכתיות ומסחריות. אותה הגישה תפתח את ההצעה המסחרית של CNNIC באמצעות שותפויות חדשניות עם לקוחות, וכמו כן לבנות על ההצלחה של הכלי למדידת תובנות הקהל של CNN (AIM), הממקד תוכן מסחרי לפלחי קהל, מייעל מסעות פרסום ומספק תובנות עסקיות משמעותיות למותגים.

מארק סיר, סגן הנשיא לעניין קהלים ונתונים במחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN – צילום: יח"צ

מי שמוביל את היוזמות הללו הוא מארק סיר, שמדווח ישירות לראני ראאד, נשיא המחלקה הבינלאומית של CNN. מארק נושא רקורד מרשים, בייחוד בתפקידו האחרון בתור מנהל הטכנולוגיה הראשי לאזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת EMC Consulting. ההישגים הבאים כוללים בניית פתרונות אנליטיים ניבויים לחברות מדיה, בשילוב מקורות מידע רבים עבור חברת הפרסום הצרפתית האוואס, כדרך להשפיע על מעורבות פרסומית בין מותגים לצרכנים.

 

"במשך 35 שנה, סקטור הטלוויזיה האזורי הסתמך על סקרים, על כוחו של המותג ועל פתרונות מסחריים חכמים כדי לספק ערך ללקוחות וליצור הכנסות", כך אמר ראני ראאד. "יצירת קבוצת הקהל והנתונים שלנו, בהנהגת החזון של מארק, היא חלק מהשינוי של העסק שלנו, לשים את הנתונים בלב כל מה שאנחנו עושים על פני כל הפלטפורמות שלנו. עבור לקוחותינו, משמעות הדבר היא תובנה רבה יותר אל תוך התכנון, הביצוע והדיווח של מסעות פרסום, על מנת ליצור מעורבות עמוקה יותר עם הקהלים של CNN, ובסופו של דבר, להניב תוצאות טובות יותר".

 

"רתימתה של פיצוץ המידע על פני המדיה האזורית היא הזדמנות אדירה ומשימה ענקית לכל ארגון", הוסיף מארק סיר, סגן הנשיא לעניין קהלים ונתונים במחלקה המסחרית הבינלאומית של CNN. "היתרון של CNN הוא בכך שאנחנו מנהיגים בתוכן, יש לנו כבר קהלים בקנה מידה בינלאומי ואנחנו מקדימים את המתחרים שלנו בצורה חכמה בכל הקשור להבנת נושאי התנהגות ומיקוד. השקעות אלה בבינה מלאכותית ובמדעי הנתונים יביאו להבנה וערך גדולים יותר לעסקי CNN הבינלאומיים, וכמו כן יאפשרו לפתוח שיחות חדשות על האופן שבו מותגים יכולים לעבוד איתנו".