כותרות אחרונות
Search

המחלקה העסקית של "iDigital" תציע לראשונה מסלול ליסינג המיועד לעסקים !


 iDigital Business !

המחלקה העסקית של "iDigital", רשת ה- "APR" היחידה של מוצרי "Apple" בישראל, תציע לראשונה מסלול ליסינג המיועד לעסקים.

 

 

במסגרת המסלול החדש תציע "iDigital" אפשרות ליסינג על מחשבי ה- "MacBook" האיכותיים, המהירים והחזקים של "Apple" בתשלום חודשי של החל  מ- 130 ש״ח בלבד!

 

מהלך הליסינג החדשני יציע לעסקים את מגוון מחשבי ה- "MacBook" בתשלום חודשי קבוע למשך כשנתיים. בתום התקופה בית העסק יוכל לבחור האם להחזיר את המחשב לחברה או לשלם את היתרה ולרכושו. מסלול הליסינג כולל גם אחריות יצרן לכל תקופת השנתיים. מסלול הליסינג החדש מצטרף למגוון השירותים המוצעים על ידי המחלקה העסקית של iDigital שכבר היום מציעה מגוון פתרונות מתקדמים לעסקים תוך מענה מותאם ואישי.

 

בין המחשבים שיוצעו: "MacBook Air" החל מ- 130 ₪ לחודש,  ״13 Pro   Macbook החל- 170 ₪ לחודש, ודגם ה-15 אינץ' החל מ- 308 ₪ לחודש.

 

המחלקה העסקית של "iDigital" מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעסקים תוך מענה מותאם ואישי לכל צרכי העסק.

דרך המחלקה העסקית ניתן לרכוש את כל מגוון מוצרי "Apple" וגם מוצרים מתקדמים של מותגים מובילים נוספים בתנאים מסחריים מועדפים יחד עם פתרון מלא ליישום המוצרים בארגון, כולל מתן קורסי הדרכה, תמיכה, שירות טכני וזמני אספקה מהירים.

 

בנוסף למסלול הליסינג לעסקים מציעה "iDigital business" מגוון חבילות שירות ייחודיות לעסקים:

  1. "iDigital Connect" – במסגרת חבילת שירות זו עסק שירכוש מחשב Mac, יקבל את המחשב החדש בליווי טכנאי מוסמך שיבצע את ההפעלה הראשונית ואת כל הדרוש כדי לצאת לדרך עם המק החדש.
  2. "iDigital Helpdesk" – הכולל חבילת שירותי "תמיכה מרחוק" לצורך תמיכה, איתור תקלות תוכנה וטיפול בהן מרחוק
  3. "iDigital All-Included" – חבילת שירות המאגדת את שתי החבילות הקודמות ובנוסף תמיכת טכנאי בבית העסק, חיבור למערכות המולטימדיה במשרד וכו׳.

 

איילת צרפתי רוזן, מנכ”לית "iDigital": "מסלול הליסינג שהשקנו יאפשר לבעלי עסקים להצטייד במחשבים החזקים והאמינים בעולם בעלות חודשית נוחה המוכרת לצרכי מס. בנוסף, מאחר וכל המחשבים שיוצעו יגיעו עם אחריות מורחבת לתקופה של שנתיים שבסופן ניתן יהיה להחזיר אותם ולא לשלם את מלא שווים הרי שמדובר ברמת סיכון נמוכה".

 

רשת "iDigital" הינה רשת APR Apple Premium Reseller היחידה בישראל, המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי  ביותר של Apple.חנויות ה- APR ברחבי העולם הם חנויות הפועלות על פי גיל לדיין ספציפי שנקבע ע"י "Apple"  וצוותי המכירות והיעוץ שבחנויות מקבלים הכשרה והסמכה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו ע"י "Apple" עבור פורמט ה- APR. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי "Apple" בישראל והמפיצה הבלעדית של מחשבי ה Mac בישראל. בנוסף למוצרי "Apple" , מציעה "iDigital" את עולם הבית החכם ומגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי.