כותרות אחרונות
Search

המייזם Point of You הושק בסניף הדגל של רשת Swiss System במתחם דן דיזיין סנטר בבני ברק

 המייזם Point of You  הושק בסניף הדגל של רשת  Swiss System במתחם דן דיזיין סנטר בבני ברק

איציק פלד, מנכל רשת Swiss System, חשף בסניף דיזיין סנטר את מיזם Point of You המציג 20 פרשנויות שונות לחדרי שינה, במגוון רחב של סגנונות עיצוב. החדרים תוכננו על ידי 20 אדריכלים ומעצבים בולטים ומוכשרים, שכל אחד מהם השכיל לאפיין את מראה החלל על פי נקודת מבטו האישית ומשנתו העיצובית. 

הפרויקט נושא עמו ערך חברתי, בשיתוף עם עמותת "לתת, ייתרמו 10 מהמיטות לטובת ניצולי שואה ונציגים מנבחרת המעצבים יתכננו עבורם חדרי שינה נעימים ומזמינים, ממש כפי שמגיע להם. 

 

מנקודת מבטם POINT OF YOU

מיזם ייחודי ומעורר השראה של רשת Swiss System , מציג לראווה חדרי שינה שתוכננו באינטרפרטציה אישית של 20 אדריכלים ומעצבים מובילים. בשיתוף עמותת "לתת" מיטות וחללי חדרי שינה מעוצבים ייתרמו לניצולי שואה ברחבי הארץ.

 

איציק פלד, מנכל רשת Swiss System יחד עם יעל יזמת הפרוייקט – צילום: רותי ד

 

לפרטי הריהוט בחדרי השינה תפקיד חשוב ומשמעותי בהגדרת החלל. בכוחם לספר את סיפורם של בעליו והם משמשים ככלי להמחשת רצונותיהם, מאווייהם, וטעמם האישי. בחירה מושכלת של סגנון, חומרים, דוגמאות וטקסטורות יכולה לחולל פלאים וליצור מארג של רבדים ועומקים שהופכים את סוויטת השינה לעשירה ומפנקת במיוחד. רשת Swiss System בחרה בשורת אדריכלים ומעצבים מוכשרים במיוחד לתכנן ולעצב חדרי שינה המשקפים את נקודת מבטם האישית והמקצועית.  והתוצאה? מעוררת השראה במיוחד. קבלו הצצה לחדרי השינה שיהיה ממש קשה להיפרד מהם בכל בוקר.

 

בתרבויות השונות ברחבי העולם נתפסים חדרי השינה כמקדש. הם טוענים אותנו מידי יום ביומו אנרגטית, נפשית ורגשית.  אל המיטה, המהווה ללא ספק פריט מרכזי ודומיננטי בחלל, נלווים פרטי ריהוט ואקססוריז שיוצרים יחדיו את האווירה בחלל. רשת Swiss System  בחרה להמחיש בסניפיה עד כמה עיצוב חדר השינה משפיע על איכות החיים בכלל ואיכות השינה בפרט. לשם כך פנו קברניטי החברה  ל-20 אדריכלים ומעצבים מובילים, להם נתנו יד חופשית ליצור את חדר השינה האולטימטיבי על פי משנתם העיצובית. בשיתוף פעולה ייחודי עם עמותת 'לתת', יתרמו  10 מיטות לטובת ניצולי שואה ועשרה מנבחרת המעצבים יעצבו עבורם חדרי שינה נעימים ומזמינים ממש כפי שמגיע להם. קבלו הצצה לכמה מחדרי השינה שהוצגו שם:

איציק פלד, מנכל רשת Swiss System – צילום: רותי ד

 על פי תפיסת עולמה של מעצבת הפנים מירי טופ, על חדר השינה בראש ובראשונה לשדר רגשות של קירבה ואהבה. את החלל עיצבה בסגנון מודרני, רך ורומנטי המשלב חמימות והרמוניה בהשראת העיצוב הסקנדינבי. טופ בחרה בסכמת צבעים עדינה, מאוזנת ואלגנטית, בגוונים בהירים המשרים תחושת רוגע. הטקסטיל שבחרה מהווה הד לבד העשיר והאיכותי של גב ומסגרת המיטה; יחד הם יוצרים מארג עשיר של מרקמים שמעשירים את החדר. לצד המיטה שילבה גופי תאורה דקורטיביים שמציפים את החלל באור רומנטי ורך. על קיר המיטה תלתה איורים בנושאי זוגיות, אינטימיות וחלומות אישיים התורמים גם הם לאווירה הנעימה והרומנטית בחדר.

 

עיצוב מירי טופ, באדיבות סוויס סיסטם – צילום: ליאור טייטלר

 

קשה להתעלם מהאווירה המרגיעה, הרכה והמשוחררת שהצליחה מעצבת הפנים סיגל מלכה לצקת בחדר השינה שעיצבה. הצבעוניות בהירה ומוארת כאשר מלכה השכילה לשלב בין גוונים וטונים שונים של לבן, בחומריות משתנה ובכך הצליחה ליצור חלל מרובד ועשיר. שילובם של פריטים מוזהבים הוסיפו גם הם לאופיו הייחודי של החלל.  סדיני הסטן הלבנים והכריות שסודרו בקומפוזיציה סימטרית מכניסים את המתבונן לתוך חלום שכולו אהבה. גופי תאורה משתלשלים משני צידי המיטה ומאירים באלומת אורה זהובה ורכה את סביבתה. האקססוריז ששילבה על שולחנות צד ומעל ראש המיטה מוסיפים לחלל טאצ' ייחודי ועדיין מצליחים לשמור על קו נקי ומאוזן.  

 

עיצוב סיגל מלכה – באדיבות סוויס סיסטם – צילום: ליאור טייטלר

 

 את ההשראה לחדר שאבה המעצבת נורית מור-יוסף מאחד הטרנדים החמים בעולם העיצוב והאופנה- הבוהו-שיק. בסגנון, המאופיין בשילובים של פריטים מחומרים טבעיים, צבעים, טקסטורות, פאטרנים, צמחיה, קרושה, מקרמה ופריטי טקסטיל, ניתן להבחין בכל פינה בחלל; מור-יוסף השכילה לשוות לו מראה אתני חובק עולם המשלב בין מזרח ומערב. על הקיר המרכזי בולטים סטריפים ורטיקלים בשחור ולבן והקירות האפורים שלצדיו, יוצרים מעטפת מושלמת המדגישה את האביזרים והטקסטיל, שרוב רובם עשויים מחומרים טבעיים.

 

עיצוב נורית מור יוסף – באדיבות סוויס סיסטם – צילום ליאור טייטלר

 

מעצב הפנים איתי גידו עיצב חדר שינה בהשראת מלון בוטיק המשלב אומנות, נופים והשראה. החלל תוכנן בהשראת תרבויות מגוונות בנראות מהוקצעת ומודרנית. הצבעוניות בחדר עזה, מעניינת ויוצאת דופן. כך למשל טפט ססגוני וארטיסטי, שלצידו טפט מבית מותג העל ורסאצ'ה בגוון שחור דרמטי. גידו הקפיד לשלב בחלל פריטי CUSTOM MADE ; כיסוי המיטה, מצעים, כריות ואף מגבות הידיים וחלוק הרחצה נתפרו בתפירה עילית והותאמו לקונספט אותו ביקש ליצור. לזהב גם כן מקום של כבוד. הוא בולט במלוא הדרו בגופי התאורה ובאקססוריז המונחים לצידי המיטה.

 

עיצוב איתי גידו, באדיבות סוויס סיסטם – צלם ליאור טייטלר