כותרות אחרונות
Search

המילטון משיקה בישראל את מכשיר הסלולר Redmi Note 5 !

Camera Beast

המילטון משיקה בישראל את מכשיר הסלולר Redmi Note 5 ! 

במכשיר החדש  מצלמת הדגל של שיאומי !

 

חברת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי (Xiaomi) לישראל, משיקה את ה – Xiaomi Redmi note 5, בעל מצלמה כפולה, מעבד חדש ומשופרQualcomm Snapdragon 636 ומסך ביחס 18:9.

 

חברת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, משיקה את Redmi Note 5, מכשיר עוצמתי המבטיח צילומים מושלמים באמצעות מצלמה כפולה μm1.4 פיקסל, מנוע בינה מלכותית AI ותאורת LED במצלמה הקדמית.

 

ה- Redmi Note 5 הוא דגם בעל שיפורים רבים מקודמו ה- Redmi Note 4, אחד המכשירים הנמכרים ביותר בישראל, שזכה לפופולאריות מסחררת בזכות ביצועים מעולים ומחיר לכל כיס. הוא נמצא ראשון ברשימת החיפוש לסמארטפונים בזאפ לשנת 2017. ה- Redmi Note 4 אחראי במידה משמעותית לקפיצה הדרמתית בנתח השוק של שיאומי בישראל שעומד על 11.3%.

צילום: יח"צ

הדגם החדש בסדרה מבטיח שיפור משמעותי וחידושים מרעננים עבור הצרכנים, תוך מיקוד באיכות צילום גבוהה וביצועים טובים יותר מקודמו.

 

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל: " לקראת פתיחת חנות שיאומי בישראל, אנחנו נרגשים להשיק מכשיר נוסף מסדרת Redmi Note האיכותית של שיאומי. ה- Redmi Note 5 מציע חווית צילום איכותית ללא פשרות, סוללה עוצמתית, ביצועים חלקים ומהירים במחיר שובר שוק."

 

על המצלמה החדשה

צילום כפול ומערכת בינה מלכותית AI:

חווית הצילום מעולם לא היתה מושלמת יותר: מצלמת הדגל של שיאומי תבטיח תמונות ברורות יותר ומיקוד מהיר אפילו באור נמוך.

 

באמצעות 2 חיישנים MP5+MP12 עם חשיפה של ƒ 2.2 / ƒ 2.0 ועיבוד התמונה במנוע הבינה המלכותית Al, Redmi note 5 יכול ללכוד יותר אור ולספק תוצאות מעולות גם בתנאי תאורה נמוכה.

 

PD כפול יעניק למצלמה מהירות ליבה כפולה לפוקוס אוטומטי ומהיר במיוחד בביצוע הטוב ביותר של s0.03.

 

רזולוציית החיישנים הרגישים לאור גדלה פי 30!

 

סלפי מתוזמן באיכות של MP13: באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית AI, ותאורת HDR שתאיר באופן אוטומטי, Redmi note 5 מאפשר צילומי סלפי יפיפיים גם בתנאי תאורה חלשה.

 

אלגוריתם Al יוצר תמצית של מאפייני הפנים, מדגיש את עור הפנים ומבצע תיקונים באופן דיגיטלי. יחד עם מצבBeautify 4.0  ה- Redmi Note 5 יוצר תמונות פרוטרט טבעיות ומדהימות.

 

למצלמה של Redmi Note 5 ביצועיים מעולים גם בחשיכה: היא מבטיחה צילום לילה מדויק בפיקסלים גדוליםµm  1.4. טכנולוגית הדגל בשילוב פיקסלים גדולים מאפשרת למצלמה להגדיל את הרגישות לאור ב-25%.

 

צילום: יח"צ

מעבד וזיכרון:

זוהי הופעת הבכורה של המעבד האיכותי מסוג Qualcomm Snapdragon 636 בעל שמונה ליבות במכשיר של שיאומי. הביצועים השתפרו ב-40% ביחס לדגם קודם, גם עבור ה-CPU וגם עבור המעבד הגרפי ( (GPUומאפשר לו לפעול באופן חלק יותר ולמשך זמן ממושך יתר.

 

זיכרון RAM GB4 מאפשר למכשיר לעבוד בצורה אופטימלית, גם כשפותחים מספר אפליקציות בו זמנית.

זיכרון אחסון: 64GB.

 

המסך:

מסך בגודל 5.99 אינץ' FHD ביחס של 18:9 מספק יותר תוכן במסך, למשחקים ולצפייה גם תחת אור חזק. המסך בעל מצב הגנה לעיניים להפחתת העייפות מצפייה בטלפון בלילה.

 

Redmi Note 5 מצויד במערכת ההפעלה האחרונה של שיאומיMIUI 9  המאפשרת למשתמשים למקסם את שטח התצוגה במסך על ידי הסתרה מלאה של סרגל הניווט.

 

המכשיר עמיד יותר בזכות חיזוק מכאני ייחודי של ארבע הפינות המכשיר.

 

חיי סוללה:

ל- Redmi Note 5 סוללה בקיבולת עצומה של mAh4000 הנטענת במהרה ומחזיקה מעמד גם לאחר שימוש יומי אינטנסיבי.

צילום: יח"צ

ניתן לרכוש את המכשיר בחנויות המורשות: ksp, בסט-מובייל, אייבורי, איי-סייל, אל"מ דיוטי פרי, ובאתרי הסחר המובילים: וואלה שופס, עזריאלי, הייטק זון, גרופון , אולסייל, לאסט פרייס, טרקלין , P1000, GET IT ובאתר שיאומי ישראל.

המכשיר משווק בישראל בצבעים: שחור וזהב, בהמשך ישווק גם בכחול.

אחריות יבואן רשמי: שנתיים.

המחיר: 1249 ₪ בלבד.

לסרטון אודות המכשיר: https://www.youtube.com/watch?v=Lfg8EoUya3A