כותרות אחרונות
Search

המיקסר החדש "OptiMUM" של המותג "בוש" הוא בצבע אדום בוהק, בעל מנוע חזק ועוצמתי W1600 ועוד….

צילום באדיבות חברת "בוש"

 

 

עוצמתי, יוקרתי וחכם!

המיקסר החדש  "OptiMUM" של "בוש" הוא בצבע אדום בוהק, בעל מנוע חזק ועוצמתי W1600 עם קערה ענקית המסוגלת לעבד עד 3.5 ק"ג בצק!

 

"BSH", היבואנית הרשמית של המותג בוש, משיקה את המיקסר "OptiMUM" המתקדם, עם מנוע עוצמתי של W1600 ובעל 10 שנות אחריות, הבנוי לעבודה במאמץ ועומסים גבוהים. המיקסר בדגם MUM9A66R00 מגיע בצבע אדום, עם עיצוב מנצח ועטור פרסים. בעל מערכת הפעלה ייחודית הפועלת בשלושה ממדים בו-זמנית, לערבוב, הקצפה מהירה, לישה ופעולת קיפול, מגיע עם מגוון אביזרים נלווים לכל מטרה במטבח.

 

צילום באדיבות חברת "בוש"

 

המיקסר החדש של מותג בוש עוצמתי במיוחד, בעל טכנולוגיה חכמה לעבודה נוחה במטבח ובעיצוב ייחודי בצבע אדום. מנוע עוצמתי של 1600W כ-2.2 כ"ס, הבנוי לעבודה במאמץ ובעומסים גבוהים לאורך שנים. כמו כן, המיקסר החדש כולל מגוון רחב של טכנולוגיות למיקסום תוצאות מיטביות במטבח: הפעלה תלת ממדית – לפעולת קיפול בצד בצורת שמיניות המבטיחה לישת בצק מהירה ומשפרת את תוצאות ההקצפה, Smart Dough Sensor – שומר על מהירות עבודה קבועה בכל עת, אפילו עם קמח מלא וכמויות גדולות, זיהוי חכם – לא משנה באיזה אביזר קונדיטוריה תשתמשו, ה-OptiMUM ישמור שלא תעבור את המהירות המקסימאלית לפעולה.

 

המיקסר עצמו מורכב במלואו מאלומיניום דיי קאסט, שמבטיח עמידות לזמן ארוך, ומגיע עם קערה ענקית של 5.5 ליטר עשויה נירוסטה מוברשת עם ידיות לאחיזה נוחה. הקערה מסוגלת לעבד עד 3.5 ק"ג בצק (1.5 ק"ג קמח מכול סוג + תוספות). כמו כן, למיקסר 7 מהירויות שונות והפעלה לסירוגין, והוא כולל מגוון רחב של אביזרים נלווים כגון: וו גיטרה עם קצוות סיליקון, מקצף מתכת מקצועי שמתאים לכמויות גדולות וקטנות (מקציף 1-15 חלבונים בבת אחת), וו לישה בעל צורה מיוחדת שמאפשר לישה מקצועית וחדירה לתוך הבצק. ניתן לרכוש מגוון אביזרים נוספים בתשלום: אביזר להכנת פסטה, מטחנת בשר, אביזר ייחודי לגלידה, אביזר להכנת עוגיות מעוצבות, מעבד מזון פתוח או סגור עם מגוון רחב של צורות פריסה (כולל אביזר קוביות ייחודי לבוש), בלנדר ומטחנות רב-שימושיות. כלל חלקי הפלסטיק של המיקסר הנמצאים במגע עם מזון הינם BPA free (ללא ביספנול A), כשמנוע המיקסר עצמו עם מנגנון בטיחות אלקטרוני המונע הפעלה לא בטיחותית של המיקסר.

 

צילום באדיבות חברת "בוש"

 

למיקסר החדש יש 8 שנות אחריות נוספת מוגבלת על המנוע בלבד, אחריות זאת היא בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנתיים ממועד הרכישה, כמפורט בתעודת האחריות.

 

מחיר מומלץ לצרכן- 3,490 ₪