כותרות אחרונות
Search

דורית בר אור המעצבת הישראלית המצליחה בעולם, תציג לראשונה בפתיחת אירועי ביוטי סיטי 2017 את קולקציית החורף שלה !

חשיפה ראשונה !

המעצבת הישראלית המצליחה בעולם – דורית בר אור תציג לראשונה בביוטי סיטי 2017 את קולקציית חורף 2017

המעצבת דורית בר אור: "אני שמחה להיות חלק מתעשיית האופנה הישראלית ולפתוח את ביוטי סיטי 2017. ישראל היא המקום בו אני יוצרת, כאן נולדתי וגדלתי ומכאן אני שואבת את ההשראה שלי. את יכולה לזכות באהדה ופירגון עולמי אבל בשורה התחתונה אין כמו לקבל את החיבוק הגדול מהבית".

המנהל האומנותי של ביוטי סיטי סופר-פארם מוטי רייפ: "ביוטי סיטי הוא פרויקט משמעותי וחשוב, אני מרגיש שהוא מהווה בית לתכנים רבים שמספקים לנשים העשרה, העצמה, יופי, הכוונה והשראה להשגת מטרות".

דורית בר אור תציג לראשונה בישראל על בימת הביוטי סיטי בניהולו האומנותי של מוטי רייפ את קולקציית חורף 2017. 

האירוע יתקיים בין התאריכים ה-4 -7 ביולי 2017

 

ביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול שעורכת חברת סופר-פארם כבר אחת עשרה שנה ובשנים האחרונות מחבקת את עולם האופנה הישראלי. בשנה שעברה היו אלה אלון לבנה, שי שלום, שני צימרמן והמעצב המצליח בעולם, אלי טהרי, שהציגו על מסלול ביוטי סיטי את הקולקציות שלהם, זאת לצד הרצאות של נשים מעוררות השראה.

דורית בר אור תפתח את ביוטי סיטי 2017 באירוע למוזמנים בלבד, אך הקהל הרחב יוכל ליהנות מהקולקציה שתוצג בכל אחד מארבעת ימי ביוטי סיטי שייערך בין התאריכים ה-4 ל-7 ביולי.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר פארם: "בביוטי סיטי אנחנו מזמינים את הנשים הישראליות לחגוג את כל מה שיפה בלהיות אישה ושמחים לאפשר להן ליהנות מתצוגות אופנה ברמה בינלאומית, שלא ניתן לראות בשום מקום, לצד הרצאות, סדנאות וכמובן חווית קנייה ייחודית של מוצרי קוסמטיקה ויופי. אין ספק ששיתוף פעולה עם דורית בר אור הוא קפיצת מדרגה מרגשת".

דורית בר אור – קולקציה קיץ צילום איל נבו

בכל הקולקציות האחרונות של בר-אור ניתן למצוא אלמנט אתני משמעותי וחזק המושפע מן המזרח התיכון. הארכיטקטורה, הצורות, הגאוגרפיות והצבעים החזקים יוצרים פלטת צבעים חדשנית. בר-אור יצרה מומחיות ביצירת טרנדים עכשוויים בעולם האופנה באמצעות השראה מתרבות המזרח התיכון.

ההשראה לקולקציית החורף מגיעה מתרבות תימן המסורתית ומושפעת מהצבעים, החומרים והצורות משם. הקולקציה משלבת אלמנטים מיוחדים אשר גיבשו את הקולקציה הייחודית הזו. הרקמה התימנית, התכשיטים והאומנות התימנית מצטיינים ביופי, מקוריות ועדינות.

הרקמה היא אחת מסימני ההיכר של האישה התימנייה, אשר משתלבים עם כפתורי כסף וחוטים. הניטים והכפתורים כולם מונחים בעבודת יד ונתפרים בשיטות ייחודיות. שימוש בבדי קטיפת משי עשירים ובדים מקושטים ברקמות זהב וכסף עם עבודות יד. בדים גדולים ונשפכים. כל דגם מאובזר עד הפרט האחרון אשר מעניק לכל פריט ייחודיות ותחושת – ONE OF A KIND.

כמו כן, הקולקציה משלבת בדים איטלקיים כמו קטיפת המשי מעוטרת בהדפסי זהב וכסף. חרוזים עבודת יד, בדי טול מאיטליה הרקומים בנקודות, חלקם מעוטרים בפויל שיוצרים מראה זוהר לרקמה. הגזרות אלגנטיות, נשיות, נשפכות ומאריכות את גוף האישה, משלבות יחד את כל העולמות ויוצרות את האישה האולטימטיבית.

המעצבת דורית בר אור – צילום: גיא כושי וריב פיין

על דורית בר אור

דורית בר-אור החלה את דרכה כשחקנית, לאחר שסיימה לימודי משחק ב'סורבון' שבפריז. את מותג האופנה הקימה לפני 8 שנים וקראה לו: Pas Pour Toi ('זה לא בשבילך'). לפני מעל לשנתיים השיקה את מותג "דוד בר-אור" בעולם. מגזין "הארפרס באזאר" ניו יורק הכתיר אותה כמותג הקיץ לפני כשנה. כיום מוכרת במקומות רבים באירופה ובארה"ב ובבתי כולבו יוקרתיים כגון: סלפרידג'ס, ברגדורף גודמן, סאקס פיפת' אבניו ועוד…