כותרות אחרונות
Search

המפיק המוזיקלי וה- DJ, דני תובל, חוגג 30 שנות קריירה!

המפיק המוזיקלי וה- DJ, דני תובל – צילום: יח"צ

 

המפיק המוזיקלי וה- DJ, דני תובל, חוגג 30 שנות קריירה!

דני תובל חוגג 30 בעמדות ה-DJ הנחשקות בארץ ובחו״ל.

 

כמה Djs אתם מכירים שהם פעילים ורלוונטיים מתמיד, טראקים שלהם צועדים בטופ 20 בביטפורט (החנות הדיגיטלית הגדולה והמשפיעה בעולם למוזיקה אלקטרונית), או די ג׳ייס ענקיים מהעולם מנגנים את הטראקים שלהם בפסטיבלים כמו קואצ'לה או בתוכנית הרדיו המשפיעה והמואזנת בעולם של פיט טונג ב-BBC1 וחוגגים 30 שנות פעילות??

 

אין הרבה…יש את דני תובל. 

 

הרזומה של תובל כולל כמעט כל מועדון בארץ: מהאומן 17 בירושלים או תל אביב ועד המסיבות של שירזי, ליין הגייז האגדי ׳קרוז׳, הפורום בב״שׁ ועד רזידנסי (קביעות) במועדונים מיתולוגיים כדוגמת הוירוס (המגה מועדון לנוער הראשון בישראל), הקו מילניום והפאצ'ה האגדי, האוקטופוס, הגת רימון, זיזי, מנטל, שושו, חתול והכלב בואכה הארייא והראביט הלוהטים והתל אביבים.  

 

המפיק המוזיקלי וה- DJ, דני תובל – צילום: אלברט ללמאייב

 

בדרך ביקר בעמדות הדי ג׳י של הבלוק, טי אל וי, הווקס והדום, אלנבי 58, שלוותה, הבוסתן, פינגווין, מועדונים והפקות באילת (חוות היען, נישה פורץ הדרך ועוד) מועדוני הצפון וחיפה (ורטיגו, חורבה, מרתף, חוף נירוונה ועוד),  מסיבת הרחוב של פורים בתל אביב (100,000 איש), מצעדי אהבה, גאווה, פסטיבלים והפקות ענק.

 

בימים אלו תובל מתארח על בסיס קבוע במיטב מועדוני ישראל כמו הקולאבו, ג׳ימי הו, ׳הג׳ון דו׳ והבויילר בתל אביב. 

 

המפיק המוזיקלי וה- DJ, דני תובל – צילום: פוטוסט The Photoset

 

במקביל כמפיק מוזיקלי (חצי מהרכב ההפקה הבינלאומי Vooz Brothers) מיקסס את עילי בוטנר וילדי החוץ (מופע אלקטרוני משותף שרץ 5 שנים) ,דנה אינטרנשיונל, קרולינה, שרי וממש עכשיו גם גרסאות חדשות ולוהטות לכבוד 20 שנה ל׳מגדלור׳ של מיקה קרני (שחרור רשמי ב-25.6.24ֿ). עיקר הפעילות של הצמד היא שחרור רליסים אלקטרונים בלייבלים המובילים בעולם

 

ו-2024 נראית אפילו מבטיחה יותר – עם שחרורים בלייבלים מכובדים מאיטליה, אוסטריה וישראל. דני ניגן לצד שמות ענקיים מהעולם כמו דיוויד גטה, סאשה, אוסקר אנד דה וולף, ניק וורן, אינפקטד מאשרום, דיוויד מוראלס, אביצ'י ז"ל, שאראם (דיפ דיש), הזמרת פינק ועוד… החתים דרכון בלונדון, אמסטרדם, פריז, איביזה, בריסל, מינכן, מקסיקו סיטי, ברצלונה, ניו יורק, יוון, פוקט (תאילנד), מקאו ועוד… 

 

המפיק המוזיקלי וה- DJ, דני תובל – צילום: יח"צ

 

ואם כל זה לא מספיק, דני הספיק לאייש את עמדת מבקר המוזיקה של ׳פנאי פלוס׳ שנים רבות, עורך הרצאות על מוזיקה, מייעץ ומנהל מוזיקלית פרויקטים שונים,  והוא ב-16 השנים האחרונות הבוס של ׳קליאנטה DJS׳ חברת מוזיקה לאירועים מהוותיקות והמובילות בישראל וניגן במסיבות של מיטב החברות במשק בארץ ובעולם  (פלייטיקה, טאבולה, ורינט, טבע, NSO, Waze ועוד), בחתונות ובאירועים פרטיים מתוקשרים של פרסונות כמו גל גדות, יעקב פרי, עמליה דואק, מרינה מקסמיליאן בלומין, יולי אדלשטיין ואירינה נבזלין, עדי נוימן, יעל שרוני, גיא מזיג ועוד…

 

ביום חמישי 13.6.24בשעה 21:30,  יחגוג דני 30 שנות קריירה במסיבה מיוחדת בשלוותה תל אביב: 30 YEARS AND STILL RISING! בליין ה ׳קאברט׳ של לילות חמישי המארח די ג׳אים מובילים לאלפי מבלים.

 

באירוע, דני יתקלט, ויופיע לייב עם שותפו זיו גולנד ל- Vooz Brothers עם המיטב שיצאו ועוד ייצאו בעתיד, מאפרו האוס ועד אלקטרוניקה עתידנית, לצד סוללת די ג׳ייס עד לשעות הבוקר המוקדמות.