כותרות אחרונות
Search

חב' "Upstep" שברה שיא בשלב הראשון של גיוס המונים בישראל/! גייסה עד כה 5.5 מיליון ש״ח!

מימין: אביעד רז, לימור כץ, אורן רז – צילום: יח"צ "Upstep"

 

חב' "Upstep" שברה שיא בשלב הראשון של גיוס המונים בישראל/! גייסה עד כה 5.5 מיליון ש״ח!

חברת הסטארט – אפ  "Upstep" מציינת fh ב-5 חודשים הראשונים של שנת 2023 jk גידול של 41% בהכנסות וגידול של 141% ברווחיות לעומת התקופה המקבילה אשתקד – היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו כ-150,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית.

סה"כ הגיוס יהיה 11 מיליון ₪ .

 

לימור כץ מנכ"לית חברת"Upstep": "מטרת הגיוס המונים הינו הקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשייה המדרסים והשקעות נוספות בהעמקת הפעילות בשוק בארה"ב".

 

בתקופה זו חל גידול של 64% בהזמנות וגידול ב-ROI 47% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

חב' "Upstep" שברה שיא בשלב הראשון של גיוס ההמונים בישראל/! גייסה עד כה 5.5 מיליון ש״ח! זהו השלב הראשון של גיוס ההמונים, בימים הקרובים יחל השלב השני של גיוס המונים של עוד 5 מיליון ₪.

 

מימין: אביעד רז, לימור כץ, אורן רז – צילום: יח"צ "Upstep"

 

לימור כץ מנכ"לית חברת"Upstep": "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב  את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם".

 

החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף!.

 

משנת 2021 הפכה חברת "Upstep" לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית.

 

החב' " "Upstep"  הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.