כותרות אחרונות
Search

המרוץ לידיעת הארץ – גם בפסח הזה מטיילים עם אשכולות- מהבית.!

 

 

המרוץ לידיעת הארץ ! 

גם בפסח הזה מטיילים עם אשכולות- מהבית !

דמיינו את האמבטיה הופכת לכינרת, את הארון הגבוה לחרמון.. בימים אלו, בהם היציאה מהבית אסורה, ארגון אשכולות החליט להרים את הכפפה ולהמשיך גם בפסח הקרוב, בפרויקט הטיולים הגדול של ישראל. רק שהפעם נטייל עם אשכולות מביתנו- שהפך למקום שהותנו המרכזי.

 

בתוך שלל היוזמות הדיגיטליות שהולידה הקורונה, משתלב גם ארגון אשכולות עם מגוון הרצאות ושיחות המונים בתחומי היסטוריה וידיעת הארץ, וכעת, לקראת פסח החליט להתגייס ולהפיק עבור המשפחות, משחק טריוויה ומרוץ בין אתרים ברחבי הארץ, בהם תטיילו מהבית.

 

כחלק ממערך הפעילויות המיוחדות של ארגון אשכולות, תוכלו למצוא באתר של אשכולות משחק הפעלה חוויתי ומעשיר המיועד לכלל המשפחה ומשלב ברוח הימים "טיול בבית" לצד הפעלות ושאלון טריוויה לחג הפסח. באמצעות המשחק תוכלו להמשיך ללמוד ולחקור מהבית יחד, בחיק המשפחה, על ארץ ישראל, הטבע, ההיסטוריה והמורשת המופלאה של עם ישראל. מיזם "טיול בבית" הינו יוזמה משותפת של אשכולות והפורום הישראלי למנהיגות והאגף לתרבות יהודית במשרד החינוך.

 

אז איך זה עובד? נכנסים לאתר אשכולות, מדפיסים את ערכת המשחק המיועדת לילדים קטנים וגדולים ומשחקים בהתאם להוראות. המשחק הוא ללא עלות!

 

 

אדיר וישניה, מנכ"ל ארגון אשכולות: " ארגון אשכולות רואה בתקופה זו, שבה היציאה מהבית אסורה והילדים לא מוצאים מה לעשות, זמן מצוין להמשיך ללמוד ולהכיר את הארץ, ההיסטוריה והמורשת של עם ישראל. וזאת באמצעות משחק טריוויה ומרוץ מעשיר וחוויתי שיצרנו במיוחד עבורכם, בו כל אחד יכול לשחק מביתו ועל הדרך להעמיק את הקשר המשפחתי. נקווה לימים טובים וחזרה מהירה לשגרה".

 

אשכולות, הינו ארגון חינוכי מוביל, המאגד 30 מרכזי סיור ותודעה ישראלית ברחבי הארץ מהגולן ועד אילת. המרכזים מפעילים פעילות חינוכית- חווייתית ענפה למערכת החינוך ולציבור הרחב: מסעות, טיולים שנתיים, הדרכות ופרויקטים מובילים.

 

מקליקים, מדפיסים, משחקים.!

לאתר אשכולות: https://eshkolot.org/

מטיילים עם אשכולות

חג פסח שמח וכשר לכם ולבני ביתכם