כותרות אחרונות
Search

"המרכז הישראלי לריהוט" מציע רעיונות וטיפים לגיוון, חידוש ושינוי חדר הילדים

צילום – המרכז הישראלי לריהוט

 

החופש הגדול הוא זמן נהדר לריענון חדר הילדים.

"המרכז הישראלי לריהוט" מציע רעיונות וטיפים לגיוון, חידוש ושינוי חדר הילדים, כך שתמיד יהיה שם כיף לילדים, וטוב על הנשמה לכל המשפחה.

 

החופש הגדול הוא זמן נהדר לריענון חדר הילדים. נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד, נותנת רעיונות וטיפים לגיוון, חידוש ושינוי החדר, כך שתמיד יהיה שם כיף לילדים, וטוב על הנשמה. הקניונים מונים כ-70 חנויות ריהוט מתחומי חדרי הילדים, ארונות קיר, חדרי שינה, פינות אוכל, מערכות ישיבה, חדרי נוער ועוד…

 

צילום – המרכז הישראלי לריהוט

 

  • ילדים גדלים מהר וטעמם משתנה: הגיבורים והדמויות שחביבות עליהם היום – כנראה לא ידברו אליהם בעוד שנה או שנתיים. דמויות כמו דורה, בוב הבנאי ואחרים – עדיף לצרף לחדר כבובה, או על כרית או פוסטר נחמד, שכן הם מתאימים לפרק זמן קצר יחסית.
  • כדאי שבחדר יהיו פריטי ריהוט שיישארו לאורך זמן – כמו ארון, מיטה וכוורת בצבע ובגוון אהוב. מדובר בפריטים אל זמניים שבקלות ניתן להתאימם לטעמו המשתנה של הילד (למשל: להוסיף לדלת הארון מראה, לשנות את התכולה של הכוורת, ועוד)…

 

צילום – המרכז הישראלי לריהוט

 

  • במקביל, כדאי שבחדר יהיו פריטים שניתן להחליפם בקלות – כמו כיסא, כריות, וילונות או שטיח – כך שהחדר יותאם במהירות ובנוחות לשלב בו הילד נמצא. הילד שהיום מאוד אוהב צהוב, מחר אולי יאהב ירוק. עדיף שהצהוב יהיה בכרית – שנוח וקל להחליף, ולא בתור הצבע של הארון.

 

  • בכל גיל, ובוודאי בגילאים הצעירים, לילדים יש כמויות עצומות של צעצועים, משחקים, ספרים, בובות וחפצים ובחלק ניכר מהמקרים הם – וגם ההורים – לא ממש זוכרים מה יש ומה עדיין שמיש. כדי שהילד באמת יוכל ליהנות מהמבחר – יש לצמצמו ולהנגישו.

 

  • קודם כל, תמיינו הכל ותישארו רק עם מה שהילד ואתם רוצים ואוהבים. מה שאמור להישמר (לאחות צעירה, לתינוק …) תארזו טוב ותוציאו מהחדר, או שתשימו במדף גבוה בארון, לשימוש עתידי. מה שלא מתאים וגם לא יתאים – תעניקו למישהו ומה ששבור – תזרקו. אגב, מומלץ לעשות זאת גם עם הבגדים…

 

צילום – המרכז הישראלי לריהוט

 

 

  • עכשיו בצעו מיון משני ותשאירו זמין ונגיש – רק את מה שהילד ממש אוהב, כרגע. חלק מהמשחקים מומלץ להחביא ולהחליף בכל שבוע, כך שהילד יספיק "להתגעגע" אליהם וכך הוא גם יהנה מהם בכל פעם מחדש.

 

  • אפשר להוסיף פתרונות אחסון כמו סלסלות לבובות ודמויות, תיבת אוצר לתחפושות וקופסאות לדברים קטנים – שיכולים בקלות לשנות את יעודם.

 

"המרכז הישראלי לריהוט":

סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10 , קומות ב' ו-ג'.

סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד.