כותרות אחרונות
Search

המרכז הרפואי ד"ר דב קליין משיק מיני מתיחת פנים באמצעות חוטים בהרדמה מקומית

המרכז הרפואי ד"ר דב קליין, משיק בימים אלה  מתיחת פנים חדשנית, הנעשה  בתהליך קצר של כחצי שעה בלבד הכולל הרדמה מקומית. 

במהלך מתיחת הפנים החדשה,  מוחדרים חוטי סילוהט מתחת לעורה של המטופלת. החוטים מהדקים את העור הרפוי ומתאימים למיצוק אזורי קו הלסת, עצמות הלחיים, הרמת הגבות והחשוב ביותר – הידוק הצוואר. הטיפול עצמו אינו כואב, ובדרך כלל גם אינו מלווה בשטפי דם משמעותיים.

klain 5

חוטי סילוהט האמריקאים, נמצאים בשימוש בעולם האסתטיקה הכירורגית מזה כשבע שנים. תחילה השתמשו בחוטים קבועים שאינם נספגים בעור ונותרים לתמיד, אך בשנים האחרונות עולם האסתטיקה פונה לכיוון של מוצרים נספגים. הטיפול בחוטים הפך לטרנדי ולמוצר לוהט – מעל ל-80,000 פרוצדורות כבר בוצעו בעולם עם החוטים, עם אחוז סיבוכים העומד על 0.07% (כל הסיבוכים – זיהומים מקומיים שטופלו ונסתיימו).

מתיחת הפנים באמצעות חוטי הסילוהט, מתאימה לכל גיל ולכל מטופל/ת שחשים כי העור שלהם רפוי. שביעות הרצון שמדווחת על ידי המטופלים גבוהה מאוד והם מתארים שינויים שלא הצליחו לבצע בשום טיפול לפני כן. הרופאים עצמם, נהנים מפרוצדורה קלה לביצוע וכאמור משביעות רצון גבוהה של המטופלים.

התוצאה נראית לעין מיד לאחר הטיפול, והולכת ומשתפרת בשלושת החודשים העוקבים לטיפול. משך התוצאה על פי דיווחי החברה מקסימום 18 חודשים. מרבית המטופלות חוזרות לעבודה בתום הטיפול, כאשר במקום בו הוחדרו החוטים יודבק פלסטר קטן ובלתי מורגש.

klain 4

ד"ר דב קליין: "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שהולכת ומתגברת, בה נשים וגברים בגילאי 38+ מבקשים להיראות טוב יותר ובעצם להתאים את מראה הפנים לנפש הצעירה ובמטרה להרגיש טוב יותר עם עצמם. מתיחת הפנים באמצעות חוטי סילוהט, הנה מתיחת פנים לכל דבר, אך ללא ניתוח פולשני, במחיר הגיוני, עם תוצאות הנראות לעיין באופן מידי וללא כאבים". עוד לדבריו: "קצב החיים המודרני, מכתיב פתרונות יצירתיים בתחום אסתטיקת העור, כמו גם בתחומים אחרים".

מחיר הטיפול במרכז ד"ר דב קליין: 5,000 – 6,000 ₪.

המרכז הרפואי ד"ר דב קליין – רחוב יוניצמן 21 תל אביב , מרכז מנדרין