כותרות אחרונות
Search

ה"מרקטפלייס" לתוכן וידאו איכותי המכיל מאות תכנים להתפתחות אישית ומקצועית יוצא בקמפיין רשת בהיקף של 150K.

"SCREENZ" – צילום: באדיבות "סקרינז"

 

סקרינז לייב בקמפיין משפיענים חדש.

ה"מרקטפלייס" לתוכן וידאו איכותי המכיל מאות תכנים להתפתחות אישית ומקצועית יוצא בקמפיין רשת בהיקף של 150K.

 

Screenz Live

 

"SCREENZ" פלטפורמה דיגיטלית לתוכן וידאו איכותי להעשרה, השראה והתפתחות אישית ומקצועית יוצאת בקמפיין משפיענים חדש רחב היקף, בעלות של 150K למשך כ-30 יום. הקמפיין יעלה בדיגיטל בהיקף נרחב שיכלול את הפלטפורמות – אינסטגרם, פייסבוק וכיוב'.

 

במסגרת הקמפיין יעלו מובילי דעת קהל ברשתות המלצות צפייה בפלטפורמה. כל פוסט המלצה יעלה עם קוד קופון שיציע לגולשים הטבה בפלטפורמה.

 

בין המשפיענים שייקחו חלק בקמפיין מיכל שפיר, ניר פור, רותם כהני, בת שבע מולר ונוספים, להם מספר כולל של 240K עוקבים. כמו כן, מרצים בכירים בפלטפורמה ישתתפו גם הם בקמפיין ויציעו לעוקבים קוד קופון. בהמשך צפוי הקמפיין להתרחב גם לטלוויזיה, ולהעלות לראשונה פרסומת אופליין בערוץ 12 של קשת.

 

"SCREENZ" הינה פלטפורמה עשירה לתוכן וידאו איכותי הכוללת אלפי שעות תוכן שנבחרו בקפידה – מאות קורסים, סדנאות, הרצאות וכיתות אומן של מעל ל-400 המרצים והיוצרים המובילים בתחומם בשלל קטגוריות שהחלה לפעול בישראל במהלך הקורונה ובהמשך גם בארה"ב ובמקסיקו. מאז שהוקמה, יוצרים בפלטפורמה הרוויחו מעל למליון דולר.

 

הפלטפורמה מציעה מנוי חודשי הכולל אלפי שעות תוכן לצפייה –  59 – 99 ₪ בהתאם לתקופת ההתחייבות.

 

"SCREENZ" – צילום: באדיבות "סקרינז"

 

משתמשי הפלטפורמה המעוניינים בלמידה והתפתחות אישית, נהנים, בלחיצת כפתור, מקורסים, הרצאות וסדנאות של המרצים והיוצרים המובילים בתחומם בשלל קטגוריות: פסיכולוגיה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, יחסים, מיניות, ספרות וכתיבה, וולנס, עסקים, קולנוע, עולם הרוח, רשתות חברתיות, פסיכדליה ועוד…

 

בין מגוון התכנים והמרצים הנמצאים ב"סקרינז" ניתן למצוא קורס פסיכולוגיה מעשית מאת פרופ' יורם יובל,  כיתת אמן בעסקים עם רמי לוי,  קורס בכתיבת תסריט עם אבי נשר, איך להפוך מגיטריסט לבסיסט עם בסיסט העל יוסי פיין, קורס במיינדפולנס עם יהודית כץ,  קורס בתורת המשחקים עם ד"ר חיים שפירא, קורס כתיבה עם אשכול נבו ועוד…

 

צביקה חלמינסקי, סמנכ"ל התפעול, סקרינז: "מטרת הקמפיין היא לחשוף את התכנים הייחודיים והאיכותיים של סקרינז לקהל הרחב ולספק המלצות צפייה לקהלים שונים בתחומי עניין מגוונים. פלטפורמת סקרינז מציעה עולם תוכן נרחב החל מתחומי העשרה ועד לעולמות פרקטיים וזוכה לעניין רחב בקרב צרכני תוכן מגוונים".