כותרות אחרונות
Search

הנהלת חברת "movon" קוראת למשרד התחבורה לעודד בעלי רכבים להתקין מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים

הנהלת חברת "movon" קוראת למשרד התחבורה לעודד בעלי רכבים להתקין מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים.

בעקבות גל התאונות הקטלניות בשבועות האחרונים, פנה מוטי קוסובסקי מנהל חב' "movon"   המשווקת בישראל מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים למשרד התחבורה, לפעול מיידית לעודד בעלי רכבים להתקין מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים.

מבדיקה שערכה חב' "movon" בישראל רק ב-350,000 מכוניות מתוך 1,800,000 מכוניות מותקנות מערכות להתרעה בפני תאונות דרכים.

 

בעקבות גל התאונות הקטלניות בשבועות האחרונים והגידול במספר ההרוגים בתאונות דרכים, מוטי קוסובסקי מנהל חטיבת "movon" מקבוצת "א.ד.י מערכות" המשווקת בישראל מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים, פנה למשרד התחבורה בבקשה לשנות את התקנה שמאפשרת לבעלי רכבים פרטיים להתקין מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים ולקבל החזר כספי של 1,500 ₪ במהלך 3 שנים.

 

מוטי קוסובסקי מנהל תחום MOVON בחברת "א.ד.י מערכות" – צילום: יח"צ

 

קוסובסקי מציין: "משרד התחבורה צריך לעודד התקנת מערכות שכאלו ברכב ורק מהלך שיאפשר לנהגים לקבל החזר כספי  לאחר ההתקנה יכול להביא לגל גדול של התקנות מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים ברכב".

 

מבדיקה שערכה חב' "movon" בישראל רק ב- 350,000 מכוניות מתוך 1,800,000 מכוניות מותקנות מוערכות המתריעות בפני תאונות דרכים.

 

מערכת "MOVON TOP" הינה מערכת בטיחות בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת למניעת תאונות דרכים, מצוידת במצלמה המותקנת על גבי השמשה הקדמית והינה המערכת היחידה בישראל המשלבת מצלמת DVR   לתיעוד מהלך הנסיעה ומערכת התראה WAKE UP CALL  עם תחילת נסיעת הרכב שלפנים.

בנוסף מעניקה החברה אחריות של 3 שנים למערכת. מערך השירות מבוסס על מוקד השירות של החברה הפעיל 24/7 ורשת תחנות ההתקנה בפריסה ארצית.

מערכת MOVON TOP"" פועלת באמצעות סריקה של תוואי הכביש במהלך הנסיעה ומתריעה ומסבה את תשומת לב הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות.

 

צילום: יח"צ

 

המערכת MOVON TOP כוללת בנוסף להתרעה על התנגשות ברכב שמלפנים (FCW) והתרעה על סטייה ממסלול הנסיעה (LDW) זיהוי והתרעה מפני התנגשות בהולכי רגל (PCW).

 

בנוסף כוללת המערכת אופציית התקנת מצלמה פנימית המיועדת לצלם את פנים הרכב ו/או את מסלול הנסיעה האחורי של הרכב, כמו-כן יש למצלמה אופציה להקלטה קולית.