כותרות אחרונות
Search

הסטודנטית ה 20 אלף נרשמה במכללה למקצועות היופי נאוה קולאז'.

הסטודנטית ה 20 אלף נרשמה במכללה למקצועות היופי נאוה קולאז'.

 

נאוה קולאז', תיארה את החוויה הבוקר במכללה כאשר דיברה אל מול הסטודנטים בהתרגשות גדולה:  "כאשר ייסדתי את המכללה בשנת 1994 היו לי לא מעט חלומות ומטרות, אבל אני חייבת להודות שאפילו בחלומות הוורודים ביותר שלי לא חלמתי על 20 אלף נרשמים. אני מודה לכל אחת ואחד מהסטודנטים שבחרו במכללה כבית שלהם לרכישת מקצוע לחיים, לכל אחת ואחת שבחרו בנו כדי להגשים את החלום שלהם ואני גאה שיחד עם הצוות המסור והמיוחד שלי אשר מלווה אותי שנים אנחנו מצליחים לבצע את המשימה. לאורך כל השנים המכללה שלנו הובילה את הענף והובילה חדשנות שהוטמעו בכל המכללות וכעת אני גאה שקורס לימודי הקוסמטיקה האינטרדרמלי החדשני והייחודי ביותר בישראל אשר מהווה פריצת דרך ומנגישה את העתיד כבר כיום לסטודנטים שבוחרים בנו. אני עומדת וצופה בדנה מתרגשת ומזילה דמעות של אושר ואני מתרגשת יחד איתה. לאורך הדרך תמיד הרגשתי כמו אימא שהילדים שלה עוזבים את הקן, פורשים כנפיים וממשיכים את דרכם העצמאית. אני מאחלת לדנה, הסטודנטית ה20 אלף שלנו בהצלחה מכל הלב, כמובן גם לכל אחת ואחד מהסטודנטים שהצטרפו למשפחה שלנו – ההצלחה שלכם היא השכר הגדול ביותר עבורנו!"

 

מימין: נאוה קולאז' יחד עם דנה קוטנקו התלמידה ה 20.000 – צילום: עופר אוחיון

 

דנה קוטנקו הסטודנטית ה20 אלף: " למדתי בהרבה מכללות ולצערי כולם נחמדים עד שנרשמים ללימודים, אצל נאוה הופתעתי מהמקצועיות, השירות, הכבוד לסטודנטים והרמה הגבוהה ביותר של הרצינות. מהיום הראשון שהגעתי למכללה הרגשתי WOW"

 

על דנה קוטנקו התלמידה ה 20 אלף: דנה בת ה 35 החלה את דרכה בתחום היופי כאשר פתחה את המכון שלה במושב מאור במועצה האזורית מנשה. במכון עסקה בטיפולים שונים אולם תמיד חלמה לעסוק בטיפולי פנים קוסמטיים וחיכתה להזדמנות הנכונה. לפני מספר חודשים, לאחר שילדה, קיבלה החלטה לעבור עם משפחתה לקציר. דנה החליטה שזה כנראה הרגע הנכון מבחינתה להגשים את החלום ולכן החלה לחפש את המכללה המתאימה כדי ללמוד קוסמטיקה, על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה החלה דנה לבצע בדיקה במספר מכללות אבל לטענתה מהר מאוד קיבלה את ההחלטה הנכונה כאשר הגיעה לפגישה במכללה למקצועות היופי של נאוה קולאז' לאחר ששמעה על מסלול הלימודים הייחודי והחדשני במכללה "קוסמטיקה אינטרדרמלי" והבינה שהמסלול הזה הוא מה שיוכל לסייע לה לרכוש את הכלים החדשניים והמובילים ביותר בתחום ומהמרצים המובילים בישראל. מה שדנה לא ידעה שהבחירה הזו עתידה להוביל אותה לאחד הימים המרגשים בחייה לאחר שלמעשה היא הסטודנטית ה20 אלף שנרשמה למכללה מאז היוסדה בשנת 1994 הבוקר ציפתה לדנה הפתעה כאשר צוות המכללה הכין לה מסיבה הפתעה גדולה ביחד עם כל הסטודנטיות בקורס ואף העניק לה מתנה יוקרתית , דנה מתארת את ההרגשה שחוותה היום "הרגשתי בעננים, ממש כמו ביום שבו בעלי הציע לי נישואין, התרגשתי כל כך שלא הצלחתי לדבר, זה הוכיח לי כמה צדקתי לגבי המקום שבו בחרתי ללמוד, זה הראה לי כמה אכפתיות יש במקום הזה כלפי הסטודנטים"