כותרות אחרונות
Search

מותג האופנועים "הארלי דוידסון" השיק סניף קונספט ענק בת"א במעמד ההשקה, הוצג "הארלי דוידסון" FXDR 114 הדגם החדשני ופורץ הדרך !

צילום: אבי בר

 

הארלי דוידסון השיקה סניף קונספט ענק בת"א !

בחנות: אביזרים, ביגוד ואופנועים של אחד המותגים החזקים בעולם.

ההשקעה במהלך למעלה מ-5 מיליון ₪.

 חנות הקונספט החדשה של ענקית האופנועים האמריקאית הארלי דוידסון, משתרעת על פני שטח של כ-1,000 מ"ר.

 

אורן אלעזרא מנכ"ל אלבר, אלי אלעזרא יו"ר ובעלים של קבוצת אלעזרא וניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון גוזרים את הסרט באירוע פתיחת החנות –  צילום: אבי בר

 

ניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון: " גם ביחס לעולם, הצמיחה של הארלי דוידסון בישראל בשנים האחרונות היא יוצאת דופן"

 

מימין: ניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו, נציג "הארלי דיוידסון" אירופה, אלי אלעזרא יו"ר ובעלים של קבוצת אלעזרא, אורן אלעזרא מנכ"ל קבוצת אלבר, אלי אלעזרא מנכ"ל קבוצת אלעזרא אחזקות,  צילום: אבי בר

 

לאחר השקעה של מעל 5 מיליון ₪ תכנון ועיצוב חדשניים של כ-1000 מ"ר של בהובלת מיטב מעצבי הרשת העולמית, השיקה אימפריית האופנועים והביגוד האמריקאית הארלי דוידסון מבית אלבר מוטו חנות קונספט ראשונה בתל אביב, ברחוב המלאכה 3.

 

פנים החנות – צילום: אבי בר

 

סניף הדגל של המותג האמריקאי מציע, מלבד אופנועי הארלי וציוד לרוכבי הדו גלגלי, אלפי מוצרי מרצ'נדייז ופריטי אופנה של הארלי דיוידסון, החל מבגדי תינוקות, דרך בגדי ילדים, נשים וגברים, הנעלה, תכשיטים, שעונים, כובעים, תיקים וכמובן, את שלל דגמי אופנועי הארלי. כמו כן, תפעל במקום סדנת טיפולים ותיקונים לאופנועי הארלי בישראל.   

 

ציוד ופריטי אופנה לאופנוענים

צילומים: אבי בר

 

 

במסגרת השקת החנות, חשפה לראשונה "הארלי דוידסון" את הדגם החדש שנחת בישראל,ה-FXDR 114 דגם חדשני ופורץ דרך.

 

"הארלי דוידסון" ה-FXDR 114 – צילום: יח"צ הארלי דוידסון

 

יניקת האוויר והאגזוז של ה- FXDR מגיעים מעולם המרוצים. הוא בעל יכולת הטייה של 33 מעלות ומצויד במנוע Milwaukee-Eight® 114 V-Twin ‏1,868 סמ"ק עם מומנט של 160Nm/3500rpm, העוצמתי ביותר שיש לאופנועי Softail®‎. יש גם זרוע קלה מאלומיניום יצוק, מזלג קדמי הפוך שמדלג מעל פסי האטה ומתלה אחורי Mono shock לתגובה זריזה. הוא מהיר בנסיעה ישרה וזריז בפניות. 

 

"הארלי דוידסון" ה-FXDR 114  – צילום: יח"צ הארלי דוידסון

 

אורך- 2425 מ"מ. גובה הכיסא – 720 מ"מ. נפח מיכל דלק – 16.7 ליטר. משקל יבש – 289 ק"ג. 

גלגלים / צמיגים חזית: Gloss/satin black, split 5-19" spoke, Ace cast aluminum with laser etched graphics / 120/70ZR-19 60W

גלגלים / צמיגים אחור:  Gloss/satin black, solid disc,18" Ace cast aluminum with laser etched graphics / 240/40R-18 79V

מדובר במכונה משומנת היטב שתבטיח נסיעה מתוך חלום של סרט אמריקאי מושלם. החל מ-220,000 ש"ח. 

 

"הארלי דוידסון" ה-FXDR 114  – צילום: יח"צ הארלי דוידסון

 

ניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל: "בשנים האחרונות הארלי דוידיסון ישראל ביססה את עצמה ככוח עולה ברמה העולמית. בתוך שנים בודדות הפכנו את הארלי ישראל  לקהילה מגובשת ולהצלחה אנושית פנומנאלית. אני שמח לעמוד בראש מותג שמגשים חלומות למאות רוכבים בשנה כאשר מאחורי כל אופנוע יש סיפור, אדם ולב שמתחבר לקהילה שהיא דרך חיים".

 

מימין: אורן אלעזרא מנכ"ל אלבר, אלי אלעזרא יו"ר ובעלים של קבוצת אלעזרא, נציג "הארלי דיוידסון" אירופה, ניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון – צילום: אבי בר

 

אלי אלעזרא יו"ר ובעלים של קבוצת אלעזרא בעלת השליטה באלבר: "בעבר, לפני שנכנסנו לתחום הדו גלגלי, נעשו מספר ניסיונות להכניס את הארלי לישראל, שלא צלחו. מה שיצר את ההצלחה של הארלי בארץ בשנים האחרונות הוא השילוב של אלבר ויכולותיה. פתיחת הסניף השני בארץ מוכיחה עד כמה גדולה ההצלחה. שנמשיך לטפח את המותג בישראל".

 

עו"ד אורן אלעזרא מנכ"ל קבוצת "אלבר" –  צילום: אבי בר

 

אודות אלבר- יבואנית הארלי דוידסון בישראל

חברת "אלבר" בניהולו של עו"ד אורן אלעזרא הינה מחברות הליסינג וההשכרה הגדולות והוותיקות בענף (פועלת בתחום מאז 1994), עם נתח שוק המוערך בכ- 12%. החברה עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב ובמכירת כלי רכב. חברת "אלבר" מחזיקה בחברת "ממסי" שרותי דרך וגרירה, חברת "אלבר- קרדיט" המציעה פתרונות מימון ובחברת "מוטופרטס" חלקי חילוף לרכב. "אלבר" הינה היבואנית בישראל להפצת מותג האופנועים הקוריאני "Daelim" ולמותג האופנועים האמריקאי "Harly Davidson". 

 

 

ליאור רז פרזנטור "הארלי דיוידסון" צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר