צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה
הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ תוביל קמפיין דיגיטלי של סדרת סרטונים סופר מצחיקים לרכישה "ברמי לוי באינטרנט".
רשת רמי לוי יצאה בימים אלו בקמפיין דיגיטלי של סדרת הסרטונים (6 סרטונים) סופר מצחיקים בכיכובה של ליטל שוורץ.
בסרטונים מתארת ליטל מגוון של חוויות שמביאות אותה לרכישה באתר "רמי לוי באינטרנט".
כל סרטון באורך של 20 עד 30 שניות.
איציק כהן מנהל השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה: "החיבור של ליטל לרשת רמי לוי היה טבעי, לאור העובדה שליטל נהנת משירות האון ליין של הרשת ויודעת להעביר את המסר בצורה הייחודית לה – משעשעת ומקצועית ביותר. כך קבלנו קמפיין מנצח לשירות קניות שמקיים את ההבטחה בשירות, איכות וכמובן במחיר הזול במדינה".