כותרות אחרונות
Search

חברת "סיגה" חנכה מטה פעילות חדש של החברה בקומפלקס "NEXT" בפארק התעשייה עומר.

אמיר סמואילוף מנכ"ל חברת סיגה – צילום: יח"צ

 

חברת "סיגה" חנכה מטה פעילות חדש של החברה בקומפלקס "NEXT" בפארק התעשייה עומר.

חברת סיגה,  חברה חדשנית וייחודית בענף פתרונות הסייבר לתחום התשתיות, חנכה בימים אלו מטה פעילות חדש של החברה בקומפלקס NEXT בפארק התעשייה עומר. עלות הסכם השכירות ל-3 שנים הינו כ-1.8 מיליון ₪

 

חברת "סיגה" פיתחה מערכת ניטור סייבר המזהה ומתריעה על תקיפות סייבר בעולם  התשתיות הקריטיות (חשמל, מים, אנרגיה, תחבורה ועוד…) בחברת סיגה הושקעו עד כה כ- 15 מיליון דולר כאשר בין המשקיעים העיקריים הינה קרן ההון סיכון "SIBF".

 

חברת "סיגה" – שהינה חברה חדשנית וייחודית בענף פתרונות הסייבר חנכה בימים אלו מטה פעילות חדש של החברה בקומפלקס "NEXT" בפארק התעשייה עומר.

 

עלות הסכם השכירות ל-3 שנים הינו כ-1.8 מיליון ₪. מטה החברה משתרע על שטח של כ-250 מ"ר.

 

אמיר סמואילוף מנכ"ל חברת סיגה – צילום: יח"צ

 

אמיר סמואילוף מנכ"ל חברת סיגה מציין: "המעבר לקומפלקס NEXT הינו חלק מהצמיחה של החברה והגדלת הפעילות הבינלאומית".

 

חברת סיגה הינה חברה חדשנית וייחודית בענף פתרונות הסייבר הישראלי. מקימי החברה, שצמחו בארגוני הסייבר של משרד הביטחון, זיהו פער משמעותי בכל הקשור להגנת סייבר על תשתיות קריטיות (חשמל, מים, כימיקלים, אנרגיה, ניהול מבנים, תחבורה, כרייה), ושמו לעצמם כמטרה להציע פתרון שישנה מהיסוד את האופן בו אנו מגנים על השירותים הכל-כך נחוצים האלו. סיגה זיהתה את שכבת 0, השכבה בה מתרחשים התהליכים התפעוליים, כנקודת מפתח לניטור האמין ביותר של אנומליות הנובעות מתקיפות סייבר.

 

מערכת ניטור הסייבר של חברת סיגה "SigaGuard", מקבלת את המידע ישירות מהסינגלים החשמליים בשכבת הסנסורים, ובאמצעות מנוע למידת המכונה מבוסס AI שסיגה פיתחה, הסינגלים החשמליים מפוענחים על ידי אלגוריתמיקה מתקדמת על מנת לזהות תקיפות סייבר בזמן אמת. המערכת של סיגה לומדת את התנהלות התקינה של המכונה כדי להתריע על חריגות מהנורמה, ובכך מסוגלת להצביע על מקור הבעיה, ולהוביל לזיהוי ומניעת תקיפות סייבר על תשתיות קריטיות. המערכת המשולבת והחדשנית, מנטרת ומזהה כל אנומליה תפעולית בזמן אמת, מיד עם היווצרותה, ומדווחת על חשד מידי של אירוע תקיפה אפשרי, ומאפשרת את מניעתו.

 

בחברת סיגה הושקעו עד כה כ- 15 מיליון דולר כאשר בין המשקיעים העיקריים הינה קרן ההון סיכון SIBF.