כותרות אחרונות
Search

הסתיו כבר כאן: המלתחה שלך ערוכה לעניין?

צילום: freepik

 

הסתיו כבר כאן: המלתחה שלך ערוכה לעניין?

חגי תשרי החביבים כבר הרחק מאחורינו ואותם החליפו די במהרה ניחוחות הסתיו החביבים על רבים לא פחות. אם עדיין לא נערכת לעונת מעבר הקרירה, זה בדיוק הזמן להתחיל ולהתאים את מלתחת הבגדים למזג האוויר המשתנה ולאווירה הסגרירית.

 

כן, זוהי מציאות חיינו בתקופה זו בשנה – שעון הבוקר ששוב מצלצל השכם בכל יום מוביל ליציאה קצת מרירה מן המיטה החמה אל קרירות ומראה אפרורי שעשוי להעיד על יום סתווי וצונן ואולי אפילו גשום. עם זאת, ההפכפכות של עונת המעבר במחוזותינו מוכרת היטב ובאותה מידה יכולה לספק לנו יום נעים עם שמש חמימה בפנים. אז האם מדובר ביום מתאים לעליונית בסטייל עם מגף קצר ומחמיא או דווקא לחצאית קלילה? האם זה הזמן כבר לצעיף משי ססגוני או שמדובר עדיין בפריט שיצטרך להמתין?

 

בהחלט מדובר בתקופה "מאתגרת" אופנתית לנשים שמבקשות להישאר אופנתיות ושיקיות, אולם גם להנות מן היום ולא להכביד בבדים מיותרים, ומנגד גם לא לשלב ידיים ולנסות להתחמם ללא לבוש מחמם מספיק (וכל זה בלי שדיברנו על המזגן במשרד). רבות נוהגות לכנות את התקופה המאתגרת הזו כתקופת "הבצל", כלומר הזמן המתאים יותר לשכבות, אביזרים קלים הניתנים ללבישה ולהסרה ושמירה על מראה צעיר ואופנתי אל מול צהוב השמש ואפרוריות הענן המתעתעים לאורך שעות היום.

 

צילום: freepik

 

אז מהם למעשה הפריטים החשובים שאת חייבת לארגן בהישג יד במלתחת הסתיו שלך?

 

הנה כמה טיפים מרכזיים בעניין:

  • שמלות מקסי: ראשית ולפני הכל, אין ויכוח כי שמלת מקסי היא השמלה של הסתיו, ארוכה ועוטפת מחד, קלילה ואוורירית מאידך ויכולה לעשות את העבודה עם הרבה סטייל כמעט בכל יום סתווי בתקופה הזו עם ז'קט מחממם נלווה לשעת צורך. אם בא לך לרענן את המלתחה בדגמים חדשים, אנחנו ממליצות בחום על דגמי שמלות מקסי ליום-יום של SEESTRAZ.
  • עליונית: אמרנו ז'קט מחממם, אפשר גם עליונית נעימה – הפתרון הטוב ביותר לימים כאלו בהם מזג האוויר בהמשך היום הוא בגדר תעלומה ובעיקר לימים בהם היציאה מהבית היא לבוקר קריר וסגרירי. אז בהחלט מומלץ לך להחזיק בארון מספר עליוניות בכמה בצבעים לכל לוק ומצב רוח (תרתי משמע) בדרגות עובי שונות.

  • ווסטים: בדומה לכריות הכתפיים, מסתבר כי גם הווסטים חזרו ובגדול לקטלוגים ומככבים בין פריטי אופנת הסתיו הבולטים בשבועות האחרונים – ווסטים מחויטים, ווסטים סרוגים במראה חמים, ווסטים פתוחים וקלילים יותר, כל אלו יהוו שכבת הגנה מחממת נוספת על הגוף תוך הותרת הידיים פנויות לנוחות בלתי מסורבלת וידגישו מראה שכבות מושקע, מוקפד ואופנתי.

  • חולצה מכופתרת בהירה: להשלמת לוק ווסט מוקפד, כדאי לאמץ חולצות מכופתרות לרוב דקות וארוכות, במבנה שרוולים אשר ניתנים להרמה ו/או לקיפול. חולצה בהירה תשתלב נהדר עם ג'ינס או עם מכנסיים מחויטים כהים, תיצור מראה אלגנטי אך לא מחייב וניתנת לשילוב עם פריטי אקססוריז נוספים.

  • ג'ינס: אז ג'ינס ארוך כמובן, שלם, ללא קרעים ופתחי אוורור מיותרים – פריטי בייסיק שתמיד ייתן מענה טוב למזג האוויר המשתנה, מתאים כמעט לכל לוק וסגנון ומהווה את הבסיס למראה קליל, יום יומי לעבודה ואפילו לאירועים קטנים.

  • חליפת סט טרנינג: אמנם פחות לעבודה ולאירועים רשמיים, אבל ישנן כיום מגוון חליפות סט טרנינג חמימות, נעימות ועם הרבה סטייל שיספקו מענה מושלם לשגרה יומית, מפגשים לא מחייבים ואולי אפילו יעודדו לפעילות ספורטיבית בריאה – גם במקרה הזה, כדאי לכן בהחלט להציץ בקולקציית חליפות הטרנינג לנשים של המותג סיסטארז.

  • צעיפים: הזכרנו בראשית הדברים צעיף, אז למען הסר ספק צעיפים כבר מזמן אינם פריטים המיועדים להיכרך בהכרח סביב הצוואר וניתנים למעטפת במגוון אזורים וסגנונות, כמעין שמיכה אישית דקיקה ונעימה – צעיף הכרוך סביב הכתפיים, צעיף קשור סביב המכנסיים, סביב האגן, כל אחת והסטייל שלה.

  • ובסוף כמובן גם, נעליים: כאן כולנו נסכים כי זה הזמן לעבור לנעליים סגורות הרמטית ולבחור בין הסניקרס הססגוניות והאהובות למגפונים הקצרים המעוצבים, בהתאם ללוק המתבקש. שיהיה בהצלחה עם המלתחה.