כותרות אחרונות
Search

העיר כפר סבא מתברכת בסניף של "עצמל'ה" רשת הריהוט המובילה לילדים בישראל – צילום: רפי דלויה

"עצמל'ה" רשת הריהוט המובילה לילדים בישראל מתרחבת ופותחת  סניף חדש בכפר סבא

ההשקעה במהלך כ- 500,000 ₪ 

הסניף החדש של עצמל'ה בכפר סבא הוא ה-13 במספר לרשת והוא מציע כמו כלל חנויות הרשת, מגוון רחב של ריהוט לילדים העשויים מעץ מלא ואביזרים נלווים לחדר הילדים כגון מוצרי טקסטיל, אביזרים וצעצועי עץ, מצעים ועוד…

רשת רהיטי הילדים המובילה עצמל'ה מתרחבת ופותחת לרווחת תושבי השרון, סניף חדש ברחוב התע"ש 13 בעיר כפר סבא. החנות ממוקמת באזור התעשייה של כפר סבא אשר נמצאת  בחלקה המזרחי של העיר ופועלים בו כ-400 עסקים שונים במגוון תחומים.

ezmale-2-1024x6451

צילום: ישראל כהן

הסניף החדש של רשת רהיטי הילדים המובילה עצמל'ה הינו הסניף ה- 13 שמצטרף לשאר הסניפים הקיימים בפריסה ארצית. הסניף נפתח באזור התעשייה של כפר סבא ומשתרע על כ- 220  מ"ר. הסניף הוקם בהשקעה כוללת של כ-500,000 ₪ . 

כמו בשאר סניפי הרשת, גם בסניף כפר סבא ניתן יהיה למצוא מגוון ריהוט מעץ מלא לילדים כגון מיטות, שולחנות, ארונות וכו' ואביזרים נלווים לחדר הילדים, כגון מוצרי טקסטיל, אביזרים, צעצועי עץ, מצעים ועוד.

ezmale-1-735x4001

צילום: ישראל כהן

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה, מוסר : "אנו שמחים לפתוח סניף חדש לרשת ובכך להרחיב את פעילותנו ולהעניק מענה לקהל לקוחות חדש. בשנים האחרונות המשכנו בתנופת החדשנות והרחבנו את מגוון המוצרים של הרשת מתוך מטרה לענות על הצרכים הדינמיים של קהל היעד. במקביל בשנה האחרונה פתחנו את בית הרשת במודיעין הכולל OUTLET, מרכז לוגיסטי ומטה החברה והצלחנו להכפיל את כוחה וגודלה של הרשת. עתה בפתיחת הסניף החדש אנו מרגישים גאים שהצלחנו בדרכנו לתת ערך אמיתי לצרכן אל מול המתחרים". 

רשת עצמל'ה החלה את דרכה בשנת 1996 תוך התמקדות ברהיטי ילדים העשויים מעץ מלא. סניפי עצמל'ה מעוצבים כך שמלבד מגוון רחב של רהיטי ילדים הן מציעות להורים מגוון פתרונות משלימים לחדרי הילדים כגון אביזרים מעוצבים, מוצרי טקסטיל (מצעים, וילונות, כריות, שטיחים) ועוד. הרשת מונה כיום 13 סניפים ברחבי הארץ, בהם מועסקים למעלה מ-85 עובדים.