כותרות אחרונות
Search

חברת iDigital יוצאת במבצע "חזרה לבית הספר" לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית

מבצע "Back to school" חוזר ל- iDigital

iDigital המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל, חוזרת עם מבצע " Mac to school" לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית –  כל מחשבי ה- Mac בהטבות  ייחודיות לסטודנטים בלבד!

איילת צרפתי רוזן, מנכל״ית iDigital  : ״זו השנה השלישית שחברת iDigital יוצאת  עם מבצע  Mac to school ומאפשרת לסטודנטים לרכוש את המחשב הטוב בעולם במחירים אטרקטיביים במיוחד לקראת שנת הלימודים האקדמית החדשה. המבצע מתקיים כחלק מקמפיין חזרה ללימודים של apple העולמית. המהלך הזה הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו לתת הזדמנות לצרכנים להתנסות ולהתאהב בMac  הראשון שלהם״.

במסגרת ה- Mac to school תעניק iDigital  18% הנחה לסטודנטים על כל  מחשבי ה-Mac ברכישת הרחבת אחריות iDigital care"״ ו-15% הנחה ברכישת מחשב ללא הרחבת אחריות. את ההנחות לסטודנטים ניתן יהיה לממש באמצעות הצגת תעודת סטודנט בתוקף או בהצגת מסמך רשמי ממוסד אקדמי מוכר בנוסף יינתנו 15% הנחה נוספים על אביזרים נלווים למחשבי MAC.

המבצע יחל ב-18 לספטמבר ויימשך עד ה-26 לנובמבר.

mac-2

כל מחשבי ה-Mac מגיעים עם חבילת iWork, חבילת התוכנות הידידותיות של Apple: מעבד התמלילים Pages, תוכנת המצגות  Keynoteותוכנת הגיליון האלקטרוני- Numbers.

כל התוכנות תומכות בעברית ובעלות הממשק הידידותי הידוע של Apple. תוכנות ה- iWork יאפשרו לסטודנט למלא בקלות ובנוחות את כל הדרישות האקדמיות שלו החל מכתיבת החומרים בזמן ההרצאה, כתיבת עבודות, תרגילים ומצגות.

בנוסף, הושקה לאחרונה גרסה עדכנית של Office למחשבי Mac בעלת תמיכה מלאה בעברית. סטודנטים שרגילים לעבוד על סביבת העבודה של Office ומתקשים לעבור ולעבוד על התוכנות של Apple יכולים לרכוש בחנויות iDigital מנוי לחבילות Office בעברית ל- Mac.

Rאודות iDigital: Apple Premium eseller, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל. על מגוון מותגיה נמנים ה-Mac, ה-iPod, הiPhone וה-iPad. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, Twelvesouth.

קרדיט איי דיגיטל