כותרות אחרונות
Search

העיר פתח תקוה מתברכת בבית מלון ראשון – "פרימה לינק" מלון לאנשי עסקים

מלון ראשון באם המושבות

השבוע נפתח  בפתח תקוה מלון 'פרימה לינק' מלון עסקים מפואר במיוחד 

* המלון 'פרימה לינק' ממוקם במרכז פתח תקווה, בסמוך למרכז הרפואי ואזור העסקים והקניות, ומציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים, ביקורי רופא וסיבות אישיות.

* עלות ההשקעה הכוללת בהקמת המלון עומדת על 45 מיליון ₪.

* אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה: "הקמת המלון העסקי בפתח תקוה הוא צעד חשוב בפיתוח העסקי של רשת פרימה, והיא תוצאה של למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בתחום המלונאות בישראל ובעולם".

primalink 1 צלם אבי בר

מימין לשמאל: חיים דוק, אבי דור, איתן יריב והאדריכל ארי שאלתיאל – צילום: אבי בר

באירוע לאנשי תקשורת שנערך במלון "פרימה לינק" בפתח תקוה, הוצג בפני הבאים המלון הראשון של פתח תקוה / אם המושבות. במהלך האירוע קיבלו הנוכחים סקירה מקיפה על רשת בתי המלון "פרימה" בכלל ועל המלון החדש "פרימה לינק" בפרט. בסיום הסקירה סיירו הנוכחים במלון הממוקם בקומות 14-19 של בניין הזכוכית הענק הצמוד לקניון הגדול בפתח תקוה.

רשת פרימה פתחה את המלון הראשון בפתח תקוה: מלון 'פרימה לינק' ממוקם במרכז פתח תקווה, בסמוך למרכז הרפואי "בילינסון"  והקניון הגדול, והוא מציע פתרון מצוין לשוהים באזור למטרות עסקים, ביקורי רופא וסיבות אישיות. עלות ההשקעה הכוללת בהקמת המלון עומדת על 45 מיליון ₪. את המלון תכנן האדריכל ארי שאלתיאל. 

primalink 4 צלם מקס מורן

המלון משתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר וכולל 119 חדרים מעוצבים ב- 5 קטגוריות, מחדרים בסיסיים ועד חדרי סוויטה הכוללים 2 חדרים מרווחים. המלון מכיל גם מגוון אולמות אירועים, וכן חדרי ישיבות וטרקלין עסקים הנותנים מענה לאירוח עסקי כגון ימי עיון וכנסים עסקיים, לצד אירועים משפחתיים כגון שבתות חתן. במלון פועלים גם חדר כושר ובית כנסת לאירוח מתפללים מבין אורחי המלון. במלון תפעל גם מסעדה כשרה בנוסף לשירותי ההסעדה הקבועים של המלון. 

primalink 6 צלם מקס מורן

איתן יריב, מנהל 'פרימה לינק': "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי. צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בערים כגון פתח תקוה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב אנשי עסקים מחו"ל המגיעים לימים ספורים, לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו. לצד הסגמנט העסקי, ישנם שני קהלים נוספים שירוויחו מפתיחת המלון: בני משפחה הרוצים לשהות סמוך לקרוביהם המאושפזים במרכז הרפואי רבין ומשפחות מהמגזר הדתי המעוניינות לקיים שבתות חתן ושבתות בר מצוה בעיר". 

מחיר ללילה במלון הכולל לינה וארוחת בוקר הוא 690 ₪ (170 דולר) לחדר יחיד ו- 790 ₪ לחדר זוגי. אין הבדלים בתעריפים בין מהלך השבוע לסוף השבוע. ישנה אפשרות לפנסיון מלא בסוף השבוע.

primalink 5 צלם מקס מורן

האדריכל ארי שאלתיאל התייחס לעיצוב המלון: "יחודו של העיצוב מתבטא ביכולתו לאזן בין הניגודיות שמגולמת בסביבה האורבנית לעומת הסביבה הביתית. שילוב של גוונים חומים הבאים לידי שימוש בטונים ומרקמים שונים, משרים תחושת נינוחות מרגיעה ומשמשים כרקע לאלמנטים אקלקטיים המשלימים את מראה החדר ואת השטחים הציבוריים. הטרקלין ממוקם בראש הבניין ממנו נשקף נוף מרגש וייחודי הנפרש ממזרח למערב לאורכו של קו החוף ולעיר תל אביב. המלון כולו מעוצב באמצעות קווים נקיים ובו פרופורציות פשוטות לחללים חדירי אור טבעי בשפע. חיבור המלון אל המרחב החיצוני באמצעות קירות מסך יוצר זרימה בלתי פוסקת בין החלל הפנימי לחיצוני".

primalink 4 צלם אבי בר

איתן יריב מנהל המלון – צילום: אבי בר

primalink 3 צלם אבי בר

חיים דוק סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת פרימה – צילום: אבי בר

primalink 2 צלם אבי בר

אתי אוחיון אשת מכירות מלון פרימה לינק פתח תקוה ופרימה מילניום ברעננה – צילום: אבי בר

מלון 'פרימה לינק' הוא אחד משני המלונות העסקיים הנפתחים על ידי רשת פרימה בתקופה הקרובה: בתחילת 2017 תיפתח רשת פרימה את מלון 'פרימה מילניום' באזור התעסוקה בצפון רעננה, סמוך לחברות הייטק גדולות הממוקמות באזור. שני המלונות העסקיים הוקמו במבנים של חברת מליסרון, והושכרו על ידי הרשת לתקופה של 20 שנה, זאת כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון שבבעלות משפחת עופר.  

primalink 2 צלם מקס מורן

אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה – צלם מקס מורן

אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה הוסיף: "הקמת המלון העסקי בפתח תקוה הוא צעד חשוב בפיתוח העסקי של רשת פרימה, והיא תוצאה של למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בתחום המלונאות בישראל ובעולם. כיום לא ניתן רק לדבר על ערי תיירות קלאסיות ועל תיירים המגיעים רק לצרכי נופש כפי שהיה נהוג לחשוב עד השנים האחרונות. רשתות המלונות, הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה צריכים להתאים את עצמם לשינויים הללו. אם נדע לעשות את ההתאמות הללו, נצא נשכרים בכל ההיבטים: הערים ייהנו מפיתוח כלכלי שמביא אתו מלון הפועל בשטחה, התיירים ייהנו משרותי מלונאות מגוונים המדויקים יותר לצרכיהם והרשתות עצמן ייהנו מכניסה לשוק שהוא פחות רווי במתחרים ופחות נתון להשפעות של גורמים בלתי צפויים כגון מצב ביטחוני לא יציב".

כתובת המלון: רחוב מוטה גור 4 פתח תקווה, בצמוד לקניון הגדול – אבנת שבעיר.

link@prima.co.il

לינק לאתר הרשת:

https://www.prima.co.il/

 

רשת בתי המלון פרימה

פרימה היא רשת מלונות קונספט המציעה חוויה ייחודית לאורחיה. לרשת 13 מלונות ברחבי הארץ מטבריה ועד אילת. בין המלונות: 'פרימה מיוזיק' באילת, 'ספא קלאב' ו- 'אואזיס' בים המלח, 'פרימה פאלאס', הפונה לקהל החרדי, 'פרימה תל אביב' ועוד. בשנים האחרונות רכשה הרשת מספר מלונות ושיפצה כמה ממלונות הרשת הוותיקים. רק השנה פתחה החברה את מלון 'הוטל 75' בתל אביב, ושיפצה את מלון פרימה סיטי, הממוקם גם הוא בעיר. סך הכל השקיעה הרשת במהלך  2015-16 כ- 150 מיליון ש"ח ברכישת מלונות ובשיפוצם. הוספת מלונות לרשת היא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית הצמיחה וההתחדשות של הרשת, אותה מובילים בעל הרשת משפחת מוסקוביץ' בראשות מרק מוסקוביץ' ומנכ"ל הרשת אבי דור.