כותרות אחרונות
Search

העמותה הישראלית למיגון מפני אש הצטרפה לארגון הבינלאומי של אגודות כיבוי האש ו- CFPA

העמותה הישראלית למיגון מפני אש הצטרפה לארגון הבינלאומי של אגודות כיבוי האש ו- CFPA

משלחת העמותה מישראל השתתפה בתערוכת Fire China  שנערכה בבייג'ין

העמותה הישראלית למיגון מפני אש התקבלה כנציגת ישראל בארגון ו- CFPA הבינלאומי, המונה 30 ארגונים מובילים להגנה מפני אש ממדינות דוגמת ארה"ב, אנגליה, גרמניה, צרפת, שוויץ וספרד.

 

מטרת הארגון הבינלאומי היא לרכז משאבים קולקטיביים לצמצום בעיית האש העולמית, הגברת בטיחות והצלת חיים על ידי שיתוף ניסיון, מחקר, ידע טכני וסטטיסטיקת אש.

צילומים: העמותה הישראלית למיגון מפני אש

עוד שוקד הארגון על מקסום האפקטיביות של מניעת אש והגנה מפניה, באמצעות טיפוח ושיפור קודים בינלאומיים בנושאי בטיחות אש ותקנים.

 

המשלחת הישראלית, בראשות יו"ר העמותה ד"ר שמואל נתנאל, מזכיר העמותה יעקב עזוז וחברי הועד המנהל, השתתפה בכנס העולמי שנערך בבייג'ין כחלק מאירועי התערוכה הבינלאומית Fire China.

 

ההחלטה לקבל את העמותה הישראלית לארגון התקבלה פה אחד על ידי הארגון שבראשו עומד נציג מצרים ד"ר חאתם קאהירי, אשר הוזמן לכנס השנתי של העמותה הישראלית שיערך בדצמבר.

לדברי ד"ר שמואל נתנאל, יו"ר העמותה הישראלית, "אנו רואים בקבלה לארגון הבינלאומי כהבעת אמון במקצועיות של העמותה הישראלית בכל הקשור לשיטות מתקדמות ללוחמה באש. שיתוף הפעולה עם הארגון יוסיף למאגר הידע ולארגז הכלים בתחום החשוב של בטיחות והתגוננות מפני שריפות".