כותרות אחרונות
Search

הפיליפינים נערכים לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM שיתקיים בתל אביב !

צילום טים רוק

 

הפיליפינים נערכים לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM שיתקיים בתל אביב !

משלחת בכירים ממשרד התיירות של הפיליפינים וסוכני ומפעילי תיירות, תגיע לישראל בימים הקרובים, כדי להשתתף ביריד הבינלאומי IMTM.

 

משלחת בכירים ממשרד התיירות של הפיליפינים, בראשות ג'רי פנגה, מנהל משרד התיירות של הפיליפינים בלונדון, המופקד על השוק הישראלי – תגיע בימים הקרובים כדי להשתתף ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב שיתקיים ב-11 וב-12 לפברואר 2020.

 

צלם אורי מגנוס.

 

 

ביריד ישתתף גם שגריר הפיליפינים בישראל, ניל אימפריאל. התקשורת מוזמנת לטקס פתיחת ביתן הפיליפינים ביריד התיירות בגני התערוכה ב-11 לפברואר בשעה 11 בבוקר.

 

משרד התיירות של הפיליפינים מייחס חשיבות רבה לשוק הישראלי ולצורך כך נוקט פעילויות שיווקיות שונות, במטרה להגדיל את התיירות לארץ האיים הקסומה. בחודשים ינואר עד נובמבר 2019 ביקרו בפיליפינים 20,764 תיירים מישראל – גידול של יותר מ-13 אחוז בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. היעד בשנת 2020 הוא להמשיך את הצמיחה ואף להגדילה בצורה משמעותית.

 

לצורך כך הקימה הפיליפינים ביריד התיירות ביתן גדול שנפרס על שטח של 100 מטר. מטרת משרד התיירות בשנת 2020 היא להגדיל את כמות טיולי המשפחות לפיליפינים; את מספר התרמילאים ואת הטיולים המאורגנים וטיולי הבודדים. הפיליפינים מהווה יעד מושלם גם לירח דבש; לטיולי ספורט אתגרי כגון: טרקינג, אופניים, צלילה, גלישת גלים ועוד. הפיליפינים, כמו מדינות אחרות בעולם לרבות ישראל, נוקטת פעולות הגנה נחרצות כדי למנוע את התפשטות וירוס הקורונה. לאור זאת, הורה משרד התיירות של הפיליפינים, בהנחיית נשיא הפיליפינים, לאסור זמנית כניסה לפיליפינים של אזרחים מסין או כאלה שביקרו בסין בשבועיים האחרונים. כמו כן, נאסר זמנית על תושבי הפיליפינים לבקר בסין.

 

צלם: ארווין לים

 

 

הפיליפינים היא עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים.

 

 

בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים. הזמן הטוב ביותר לבקר בפיליפינים בחודשים דצמבר עד מאי.

 

 https://philippines.travel