כותרות אחרונות
Search

תקלה בדוד? רוצה לדעת כמה עולה דוד חדש? – כל התשובות אצל "טופ דודים"!

 

 

 "טופ דודים"

תקלה בדוד? רוצה לדעת כמה עולה דוד חדש? – כל התשובות אצל "טופ דודים"!

יכול להיות שתוך רבע נזכה למקלחת רותחת? בין אם בחרתם להתקין בבית דוד שמש או חשמלי, כדאי קודם לוודא שסוג הדוד אכן מתאים לכם ולצרכי המים שלכם. גם כשמדברים על תקלות נפוצות בתחום הדודים השונים, מידע מסוים עשוי לחסוך לכם לא מעט כסף. היכן מבררים את כל זה?

 

כל המידע בנוגע לסוגי דודים ותקלות, אפשר למצוא באתר הנקרא טופ דודים – פורטל מידע לצרכן החכם שרוצה לחסוך בעלויות. דודי-שמש מגיעים בנפחים שונים, ואין ספק שהבחירה הנכונה של תוביל לשנים רבות של שקט. למעט כל מיני תקלות בלתי צפויות, הדודים אמורים להחזיק מעמד שנים רבות, אז כיצד נבחר את הדוד מתאים?

 

מה הבדל בין דוד חשמלי לשמש?

בעוד שמכשיר חשמל יצריך ממכם את הפעלתו הידנית (כיום ישנן גם מערכות חכמות לשליטה מרחוק על מכשירים חשמליים), דוד שמש, שנקרא גם מערכת סולארית ("אוגר"), לא יצריך ממכם דבר. כמובן שבלילות קרים, כנראה בכל זאת תצטרכו להפעיל גם מערכת סולארית למספר דקות (בד"כ רבע שעה, בממוצע).

 

בהתאם למבנה בו יש להתקין את הדוד, ניתן לבחור בין כאלו אשר שוכבים על הרצפה, כאלו שעומדים וגם דודים עם מחליפי חום. כמובן שגם תצטרכו לאתר בעל מקצוע עבור התקנת דודים, מה שבדרך כלל כלול בעסקה שרכשתם. ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, חברה שמשווקת דודים גם תתקין אותם עבורכם.

 

רוצים לקצר תהליכים? עברו כעת לאתר של טופ דודים: https://www.top-boilers.co.il

 

השימוש בצילום באישור

 

ישנן תקלות נפוצות שכדאי לדעת עליהן?

אמנם מערכות סולאריות וחשמליות לחימום מים אינן מאוד מורכבות בד"כ, אך בכל זאת, תמיד יהיו כל מיני תקלות נפוצות שעלולות להתרחש. בדודים זה לא שונה, ועל התקלות השונות בדודים תוכלו לקרוא באתר טופ דודים – פורטל מידע וגם השוואת מחירים בין דודים שונים. בכל זאת, אם ניתן בעצמנו דוגמה, הרי שאפשר בקלות לציין מספר תקלות נפוצות בתחום הדודים.

 

באופן כללי, מערכות לחימום מים בד"כ יהיו מאוד אמינות, אך לפעמים דודים עשויים גם לנזול. נזילות הן תקלות נפוצות, שניתן לתקן בדרך כלל תוך זמן מהיר. כדי לאתר את בעל המקצוע הנכון, מומלץ להיכנס לאתר טופ דודים מכל הסוגים, שם תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ואת מהות פנייתכם. לאחר השארת פרטים בסיסיים, יפנו אליכם בעלי המקצוע הכי רלוונטיים והכי קרובים לאזורכם.  

 

תיקון דודי שמש וחשמליים

אם אתם מחפשים אחר מחירון דודי שמש מסוגים שונים, כדאי "על הדרך" לברר גם מחירי תיקונים של דודים. תיקון דודים, במקרים מסוימים, יכלול למשל את החלפת גוף החימום של מערכת החימום. אבנית עשויה להצטבר בגופי החימום של הדוד, כזו שבדרך כלל לא יהיה ניתן לנקותה.

 

היות והאבנית מתיישבת על גוף החימום באופן המקשה על הסרתה, הפתרון בדרך כלל יהיה ההחלפה של גוף החימום עצמו. שימו לב, אם ישנה אבנית גם בצינורות ובחיבורים השונים, יהיה עליכם להחליף גם את אלו. מעוניינים בעוד מידע מקצועי על מערכות חימום ביתיות? אנו ממתינים לכם בפייסבוק של טופ דודים או בפורומים שבאתר.