כותרות אחרונות
Search

הפעילו התראות, שימו תזכורות – "Online Monday" כל יום שני – עשרים וארבע שעות של מבצעים שאסור לפספס בחנות האונליין של iDigital.

 

 

הפעילו התראות, שימו תזכורות – 24 שעות של מבצעים שאסור לפספס בחנות האונליין. 

מהלך חדש ברשת iDigital:  iDigital משיקה את "Online Monday" – מבצע מתחלף משתלם במיוחד, בהפתעה, שיעלה בימי שני בערוצי האונליין (באתר ובמוקד).

 

24 שעות של מבצעים בערוצי האונליין של איידיגיטל בימי שני מ-10:00 בבוקר ועד ל-10:00 למחרת הכוללים מגוון מוצרי Apple, אביזרים נלווים ועוד…

 

iDigital – רשת ה- APP (Apple Premium Partner) היחידה בישראל – משיקה מהלך חדש – "Online Monday"  – מבצע מתחלף משתלם במיוחד, בהפתעה, שיעלה בימי שני בערוצי האונליין בלבד (אתר אינטרנט ומוקד טלפוני), בין השעות 10:00 בבוקר ל-10:00 בבוקר שלמחרת (יום שלישי).

 

במסגרת מבצעי "Online Monday" יוצעו הטבות משתלמות במיוחד  על מגוון מוצרי Apple, אביזרים נלווים ועוד. לקוחות iDigital יוכלו להתעדכן על מבצעי Online" Monday" בימי שני ברשתות החברתיות של הרשת.

 

צילי בלקינד, סמנכ”לית שיווק וקשרי לקוחות אידיגיטל:  "Online Monday הוא מהלך נוסף של איידיגיטל להנגשת מוצרי Apple ולחיזוק הקשר בין הרשת לבין לקוחותיה. באמצעותו, רשת iDigital  ממשיכה להביא ערך אמיתי לצרכנים הישראלים ומפתיעה אותם עם הצעות ערך משמעותיות במיוחד".

 

רשת iDigital , הפועלת תחת חברת האם iCon Group – היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל – מונה 21 סניפים מחיפה ועד אילת וכן מפעילה 6 סניפים של iDigital goodiz. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בסגנון החיים הדיגיטלי.